Комунальний заклад « Бериславський медичний коледж»
Херсонської обласної ради
Методична розробка практичного заняття з англійської мови ( за професійним спрямуванням)за темою : « Human Body (Людське тіло та його структура) »
м. Берислав
НАВЧАЛЬНО – МЕТОДИЧНА КАРТКА ЗАНЯТТЯ
Тема : «« Human Body (Людське тіло та його структура) »
Курс: II ( ІII семестр)
Спеціальність: « Лікувальна справа»
Кількість навчальних годин : 2
Місце проведення: кабінет англійської мови
Вид заняття : практичне
Тип заняття : формування знань, умінь і навичок
Забезпечення заняття:
4.Cards with Idioms
1 Актуальність теми: Знання внутрішньої і зовнішньої будови тіла людини розкривають перед майбутніми медичними працівниками всі їх цілі і направленість дій . Ці знання складають одну з основ теоретичної підготовки студентів – медиків. Від їх якості та глибини залежить правильність діагностики і , як наслідок, ефективність лікування, здорв’я та життя хворого Знання структури тіла людини використовуються як при загальному огляді пацієнта, так і при складних хірургічних операціях, а анатомія, яка вивчає будову тіла людини , напряму переплітається з усіма медичними науками : кардіологією, ендокринологією, онкологією, гінекологією, педіатрією, гістологією та ін..
2 Навчальні цілі:
3 Розвиваючі цілі:
4 Виховні цілі :
І. Методи організації та здійснення навчально -пізнавальної діяльності:
2. За логікою передачі та сприйняття навчальної інформації:
3. За характером пізнавальної діяльності:
4. Проблемно-розвиваючі та активного навчання:
- діалогове проблемне викладання;
ІІ. Методи стимулювання та мотивації навчальної діяльності:
ІІІ. Методи контролю та самоконтролю за ефективністю навчально-пізнавальної діяльності:
6 Міжпредметні зв’язки: анатомія.
7 Очікувані результати реалізації заняття:
Студенти повинні знати:
- лексичний матеріал до теми (структуру людського організму, називати основні системи тіла людини та їх основні функції);
Студенти повинні вміти:
- вживати лексичний матеріал під час мовлення та письма;
- знаходити зв'язок між лексичними одиницями та застосовувати їх у мовленні;
- розрізняти терміни « анатомія», « фізіологія», « патологія»
- вести мову про системи людського організму та їх основні функції;
- розрізняти метаболізм та інші процеси організму;
-здобувати необхідну інформацію під час аудіювання та читання тексту;
- усно і письмово висловлювати власні думки відповідно до теми;
8 План та організаційна структура заняття:
№ з/п |
Основні етапи заняття. Їх функції та зміст |
Методи та прийоми контролю і навчання |
Матеріали метод забезпечення: контроль, наочність,ТЗН, інструкції, обладнання |
Час в хвилинах |
1
|
Greeting and Aim
|
Бесіда
|
|
1 хв
|
2 |
The Main Part Brainstorming
|
Topic Circle Star –bursting
|
Опорні схеми
|
10хв.
|
3 |
Vocabulary |
Демонстрація, пояснення, метод перекладу |
English for Medical Students - Англійська мова для студентів-медиків: підручник / А.Г. Саблук, JI.B. Левандовська. - К.: ВСВ «Медицина», 2012. С . 262 - 263 Впр. 1 |
10 хв |
4 |
Video
|
Перегляд та обговорення,комунікацуійний метод, виконання вправ |
10 хв
|
|
5 |
Reading
|
Метод перекладу, обоворення. Виконання післятекстових вправ |
English for Medical Students - Англійська мова для студентів-медиків: підручник / А.Г. Саблук, JI.B. Левандовська. - К.: ВСВ «Медицина», 2012. С . 263 – 264 В |
10 хв |
6 |
SpeakingGroup Work
|
Комунікативний метод. Опис. Демонстрація |
Фото та відео https://www.youtube.com/watch?v=zDrLMgYZcac
|
12 хв |
7 |
Pair Work (робота з сайтами) |
Комунікативний метод, практичний, пояснення, демонмтрація, обговорення |
|
13 хв |
8
|
Work with Idioms
|
Демонстрація, поясненняю обговорення |
Картки з ідіомами
|
10 хв |
9 |
Заключний етап Оцінювання |
Оцінювання і взаємооцінювання |
|
1 хв |
10 |
Рефлексія |
Бесіда, відповіді на питання |
Опорна схема |
2 хв |
11 |
Домашнє завдання |
Пояснення |
Матеріали домашнього завдання |
1 хв |
Procedure
I Greeting and Aim.
T: Good morning students! Glad to see you! The theme of our classes today is “Human Body”
After careful study of this unit, you should be able to:
II The Main Part
1 Brainstorming
Who studies
human body?
Why do we study What do we study
human body? in human body?
How do we study Where can we study about
human body? human body?
When do we study
human body?
T: Learn the following words and word combinations. anabolism - анаболізм
anatomy - анатомія
ATP - (adenosine triphosphate АТФ (аденозин-трифосфорна кислота)
catabolism - катаболізм
cell - клітина
homeostasis - гомеостаз
metabolism - метаболізм
organ - орган
pathology - патологія
physiology - фізіологія
tissue - тканина
muscular - м’язовий
systems - системи (органів):
circulatory - кровообігу
digestive - травна
respiratory - дихальна
integumentary - покривна
urinary, excretory - сечовидільна
nervous - нервова
endocrine - ендокринна
glands - залози
hormones - гормони
reproductive - відтворювальна, статева
(https://www.youtube.com/watch?v=Ae4MadKPJC0)
3,1 Watch the video and answer the questions
3.2 Pair work. Match the system and its divination.
Skeletal System |
|
Cardiovascular System |
delivers:
|
Nervous System |
Communication network of nerve cells that the body use to transmute the information. |
Endocrine System |
Series of glands that help regulate the body’s processes/ |
Lymphatic System |
Collection of lymph nodes and vessels that help to regulate the body’s defenses. |
Urinary System |
|
Respiratory System |
Group of passageways and organs that extract oxygen from the air. |
1) Translate the text, title it.
2) Write out the underlined words, add them to your vocabulary, translate them.
3) Ask your fellow student about each system of the body and its functions in the organism
Everyone is interested in the body and how it works. Anatomy studies the body structure. Physiology is the term for the study of how the body functions. These two sciences are closely related. They form the basis for all medical practice.
Any changes in the structure of the body or its functions are considered a disease and are studied as a science of pathology.
All living things are organized from very simple levels to more complex levels. Living matter begins with simple chemicals. These chemicals are formed into complex substances that make living cells - the basic units of all life. Specialized groups of cells form tissues, and tissues may function together as organs. Organs make up systems of organs, which maintain the body.
There are following systems of organs in the body:
All the chemical reactions needed to sustain life we call metabolism. Metabolism can be divided into two types of activities: catabolism and anabolism.
Catabolism is the breakdown of complex substances into simpler ones. Anabolism is the building of body materials.
The energy obtained from the breakdown of nutrients is used to form a compound of the cell we call ATP (adenosine triphosphate).
There are many kinds of fluids in the organism. Extracellular fluids carry nutrient substances to and from the cell, bathe the cell, transport substances in and out of the cell. Intracellular fluid is in the cell.
Homeostasis is the steady state of the organism that maintains a state of balance within the body: body temperature, composition of body fluids, heart rate, respiration rate, blood pressure. Homeostasis is maintained by feedback. Any changes in the body balance lead to norm violation, this mechanism is described as negative feedback.
6 After reading Activities
T: What science studies structure of Hyman Body?
7.1 Look at the photos and try to describe them.
|
|
1916 |
1943 |
7.2 Watch the videos and describe the modern virtual lab for studding anatomy.
https://www.youtube.com/watch?v=zDrLMgYZcac
T : Serf to one of these sites and say what information can we find there .
9 Group working ( Studying body idioms)
III The Ending.
1 Summarizing
Answer the following questions:
2.Hometask
Learn the vocabulary and be ready to speak about the structure of human body.