В розробці надані матеріали, які допоможуть організувати роботу щодо формування активного слухання в умовах усного спілкування; формування вміння взаємодіяти в групах; розвивати відповідальність у процесі творення класної спільноти, сприяти розвитку класного самоврядування; виховувати повагу до вибору іншої людини.
Ранкова зустріч «Спільнота»
(Другий тематичний тиждень НУШ «Мій – наш клас»)
Мета: формування активного слухання в умовах усного спілкування; формування вміння взаємодіяти в групах; розвивати відповідальність у процесі творення класної спільноти, сприяти розвитку класного самоврядування; виховувати повагу до вибору іншої людини.
Вчитель:
Доброго ранку діти! Сьогодні ми познайомимося із новим для вас словом – «спільнота». Але ви мені в цьому допоможете. Скажіть, будь ласка, як ми називаємо людей, які нас лікують?
Діти :
Лікарі
Вчитель:
Дякую. Як ми називаємо людей, які професійно
займаються спортом?
Діти :
Спортсмени.
Вчитель:
Так, спортсмени. Скажіть, будь ласка, як ми називаємо людей, які нас вчать?
Діти :
Вчителі.
Вчитель:
Правильно діти. А тих, хто навчається ?
Вчитель:
Учні.
Вчитель :
Діти, пропоную привітатися сьогодні за допомогою спортивних рухів. Для цього нам треба пригадати види спортивної діяльності і обрати ті, які нам подобаються.
(діти називають види спортивної діяльності - стрибки, плавання, футбол, біг тощо)
Послухайте і спробуйте сформулювати своє вітання:
(показує вид спортивної діяльності, діти по черзі формують вітання)
Вчитель:
Дякую. Ви обрали чудові рухи, а головне корисні для нашого здоров’я. Чи обирали ви однакові рухи? (Так). Давайте спробуємо об’єднатися в групи за схожими фізичними рухами.
(діти формують групи)
Вчитель:
Порахуйте діти, скільки сформувалося груп?(діти рахують) Які види діяльності вибрали діти?(називають групи за видами діяльності).
Отже, ми утворили спільноти за видами діяльності – спільноту бігунів, спільноту футболістів, спільноту плавців. Діти, подумайте і скажіть, чи може одна людина бути спільнотою(ні). А наш клас – це спільнота? (так).
Давайте спробуємо озвучити види діяльності різних спільнот.
***
На світі багато існує спільнот
Є спільнота, що співає!
Діти – А - а - а!
Є спільнота, що літає!
Діти - У – у - у!
Є така іще спільнота –
м’яч забили у ворота і вона вже,
як один
Діти - Гол!
Кричить з усіх кутків.
О.В.Морозова
Вчитель:
Якщо про спорт зайшла розмова, шикуйсь в команди, почнемо змагання. Розрахуємось за номерами в командах. Кожен номер команди отримає завдання, а переможе та спільнота, яка буде дружно підтримувати своїх гравців.
Вчитель: Діти, змагання закінчились. Спільноти, які ви утворили дійсно сильні та витривалі. Час до класу повертатись. Спробуймо власноруч зробити букет із квітів, які б символізували нашу класну спільноту.(додаток робочого зошита «Я досліджую світ»)