Розробка," Ранкові зустрічі 1 клас"

Про матеріал
розвивати різноманітні навчальні та соціальні навички: уважно слухати, коли говорять інші, розв'язувати власні проблеми за допомогою слів, пропонувати свої ідеї групі; виховувати взаємоповагу та толерантність, створити позитивну атмосферу на весь період перебування дітей у школі.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч у 1 класі

Тема: Спорт

Мета:розвивати різноманітні навчальні та соціальні навички: уважно слухати, коли говорять інші, розв'язувати власні проблеми за допомогою слів, пропонувати свої ідеї групі; виховувати взаємоповагу  та толерантність, створити позитивну атмосферу на весь період перебування дітей у школі.

І.Вітання

1.Привітання

 Доброго ранку — травам росистим,
Доброго ранку — квітам барвистим,
Доброго ранку - сонечку ясному,
Людям усім і усьому прекрасному!

- Давайте привітаємося один з одним..

(Вчитель повертається обличчям до сусіда зліва. )

Говорить:        «Доброго ранку, Сергію. Ти сьогодні красивий!»   

                        «Доброго ранку, Марійко, я бажаю тобі веселого дня!»

(Привітання пройдуть по вьому колу.)

 

- Діти, коли до вас звертаються, дивіться в очі співбесіднику.

ІІ. Групове заняття

  1. «Загадкова скринька»

А) Дослідження

  • Діти, сьогодні ви будете вчитись проводити дослідження та вирішувати проблеми.
  • В руках у мене скринька, в ній загадковий предмет. Вам потрібно визначити, що це може бути. 
  • Повторимо правила.
  1. Скриньку не можна відкривати.
  2. Її можна трусити.

3) Кожен може поставити одне запитання про об'єкт усередині.

Скринька передається доти, доки хтось не відповість, що там лежить.  (тенісний м’ячик)

 

Б) Бесіда

  • Що ви знаєте про цей предмет?
  • Де його використовують?
  • Як називають людей, які займаються спортом?
  • Яких відомих спортсменів ви знаєте?

 

2) Робота з загадками.

Відгадайте загадки. Слова-відгадки покажіть несловесними засобами (жестами, мімікою). Назвіть вид спорту.

 

        Відомо, звідки рідина, усяк її вживає,

Буває хмаркою вона ,пушинкою буває,

Бува ,як скло,крихка,тверда—

Звичайна ,підкажіть,…                                                         (Вода)

Види спорту: плавання,синхронне плавання,водне поло.

 

Їду, їду, ні коліс , ні сліду.                                                   (Човен)

Види спорту:веслування,вітрильний спорт, академічна гребля,гребля на байдарках і каное.

 

Біжать чотири брати ,

Один одного не можуть догнати.                                       (Колеса)

Види спорту:мотобол,велосипедні гонки,  «Формула­­-1».

 

В зимовий студений час

Люблять всі малята нас .

З гірки ми рушаємо  в путь,

А на гірку нас везуть.                                                          (Санчата)

Види спорту: бобслей.

 

Покурилася кура мимо нашого  двора –

З двома гнутими рогами,

З двома взутими ногами,

З одним оком на чолі

Із відуном на сідлі.                                                               (Мотоцикл)

Види спорту:мотобол,гонки на мотоциклах.

 

Дві в руках ,дві в ногах—не провалишся в снігах.            (Лижи і палки)

Види спорту:біатлон,лижні гонки,гірські лижи

 

Два колеса підряд їх ногами вертять,

А по верху торчком, сам хазяїн крючком.                          (Велосипед)

 Види спорту:велогонки,велотрек.

 

ІІІ. Обмін інформацією

«Крісло автора».     Слухання цікавої інформації  про якусь яскраву подію зі свого шкільного життя.

 

  • В які спортивні ігри ти любиш грати і чому?

(Із рук у руки передається  м’ячик, за бажанням ставляться запитання)

 

Запитання для обговорення: «Чи може спорт  бути другом?»

 

V.   Підсумок зустрічі.

 

Наприкінці діти беруться за руки, стискають їх легенько і усміхаються одне одному, а потім дарують свою усмішку Всесвіту.