Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті. Життя школи швидко змінюється відповідно до Концепції Нової української школи. Раніше першим етапом або структурним елементом уроку був організаційний момент, то за новою методикою проведення навчального дня навчальний процес потрібно розпочинати з ранкової зустрічі.З огляду на це, важливим напрямком моєї роботи є розробка і впровадження у процесі навчання ранкових зустрічей. Пропоную вашій увазі одну з розробок ранкових зустрічей.
Комунальний заклад «Бугаївський ліцей Ізюмської районної ради Харківської області»
Розробка ранкової зустрічі у 1 класі на тему: «Космос»
Павленко Надія Петрівна,
вчитель початкових класів
2019
Ранкова зустріч
1 клас
Тема тижня: Космос
Тема дня: Що можна побачити у космосі?
Мета: розвивати пізнавальний інтерес і розширювати уявлення про навколишній світ; детальніше познайомити з планетами сонячної системи, розповісти про особливості цих планет; збагачувати та активізувати словник; розвивати бажання спостерігати за зоряним небом, бачити в ньому незвичайне, привабливе, дивовижне; виховувати любов до природи, бажання милуватися зоряним небосхилом, виявляти щире захоплення його красою; виховувати самостійність, активність, ініціативність, вміння працювати в колективі.
Обладнання: картки для гри «Відгадай слово», конструктор «LEGO», смайлики та « Куточок настрою», інтерактивна дошка «SMART Board M 600»
1.Вітання
А) Колективне
Треба разом привітатись:
Добрий день. Добрий день.
Дружно й весело сказати:
Добрий день. Добрий день.
Вправо, вліво повернутись.
Добрий день. Добрий день.
Один одному всміхнутись.
Добрий день. Добрий день.
Б) Привітання-комплімент, побажання.
Наприклад:
2. Групове заняття
А) Гра «Відгадай слово»
Б) Відеозагадки від павучка.
Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=-Yw_tO3kgXU
В) Гра «Зконструюй з LEGO ракету»
Д) Гра «Подорож в уяві».
Вчитель таємничим голосом закликає дітей до наступної гри.
(Діти займають зручні положення. Вони можуть лягти на килимі, покласти голови на парти або знайти будь яке місце у класній кімнаті і заспокоїтися).
Коли малюки знаходяться у стані «гіпнозу», вчитель може запропонувати різноманітні форми діяльності:
Читаю (або розповідаю) казку.
Ми з вами сідаємо в ракету і відправляємось в цікаву та таємничу подорож в космос. Наша ракета піднімається вгору вище будинків, вище дерев, вище хмар…Все вище і вище. І ось ми потрапляємо в космос. Тут тихо. Повз нас пролітають небесні тіла : одні схожі на величезні кулі- це планети, інші- на кулі з вогняним хвостом – це комети, а ось далеко-далеко мерехтять безліч вогників – це зірки. Нам стає жарко, бо ми наблизились до величезної розжареної кулі, яка випромінює світло й тепло – це єдина зоря, яка знаходиться близько від нас і називається вона Сонце. Навколо сонця обертається 8 планет… Але стає ще спекот ніше, нам час повертатись на Землю.
Команда вчителя:
Діти відпочили і виходять зі стану гіпнозу.
Г) Інтерактивна мультимедійна гра «Поклади в кошик космічні тіла та об’єкти»
3.Обмін інформацією
Джерело: Сайт «Розумники»
http://xn----htbboaltok4a8b7l.xn--j1amh/catalog/29608/1329225/
4.Щоденні новини.