розважально-пізнавальна гра для учнів 5-9 класів у рамках тижня фізики, математики та інформатики.
Мета:
Дидактична: систематизувати вивчене з фізики, інформатики та математики; показати близькість цих наук;
Розвиваюча: розвивати логічне, творче мислення, вміння аналізувати; розвивати наукову мову учнів; інтерес до пізнання нового та невідомогоКомунальна установа В-Піщанська загальноосвітня школа
І-ІІ ступенів м. Суми, Сумської області
Розважально-пізнавальна гра
(для учнів 5-9 класів у рамках тижня фізики, математики та інформатики)
Підготувала:
Козачок Т.М., вчитель
фізики та математики,
2017-2018 н.р.
Мета:
Дидактична: систематизувати вивчене з фізики, інформатики та математики; показати близькість цих наук;
Розвиваюча: розвивати логічне, творче мислення, вміння аналізувати; розвивати наукову мову учнів; інтерес до пізнання нового та невідомого;
Виховна: виховувати увагу, спостережливість, швидкість реакції, активність, кмітливість, винахідливість, доброзичливість, вміння вболівати за команду; науковий світогляд учнів; привчати учнів до виступів перед численною аудиторією.
Добрий день!!!
Усіх шанувальників математики, інформатики і фізики товариство «МІФ» запрошує на свято, де ви зможете добре відпочити, повеселитись і дечого навчитись.
Для цього ми з вами розіб’ємося на команди (3 команди у складі по одному учню з кожного класу ).
А тепер команди оберуть собі капітанів.
То ж, починаємо!
№1. Розминка. Кожній команді по черзі будуть задані питання в режимі бліц-турніра, на які потрібно дати відповідь без обговорення. Кожна правильна відповідь – 1 бал.
І команда:
ІІ команда:
ІІІ команда:
Журі підбиває результати першого конкурсу, а ми трішки пограємося з нашими вболівальниками. Згадай назви казок
Що об'єднує всі ці казки?
№2. Вікторина з історії наук. Командам задається питання, на обговорення якого дається 10 секунд. Відповідає та з команд, капітан якої підняв першим руку. Правильна відповідь 1-3 бали (в залежності від того, з якої спроби була названа правильна відповідь)
(Піфагор).
Журі підбиває результати конкурсу, а ми з вами тим часом переглянемо одне цікаве відео із серії «Цікава наука» (як ваш телефон змінює вас)
№3. Конкурс «Вгадай прислів’я». У лексиконі сучасних школярів міцно вкорінилися новомодні слова. А комп’ютер заполонив увесь їх простір. Пропоную командам розпізнати та озвучити прислів’я у їх первозданному вигляді. Правильна відповідь 1-2 бали
2. Розкажи мені, який у тебе комп’ютер, і я відкрию твою базу даних.
(Розкажи мені, який у тебя друг, и я розкажу, хто ти).
3. Хочеш багато знати – треба на комп’ютері грати. (Хочеш багато
знати – треба багато вчитись).
4. Комп’ютер пам’яттю не обтяжиш. (Кашу маслом не зіпсуєш).
5. Подарованому комп’ютеру - в системний блок не заглядають.
(дарованому коню - у зуби не заглядають).
№4. Конкурс «Крокодил». Учні повинні командою показати фізичне явище, математичний термін або інформаційний процес (в залежності від назви команди), а їх суперники відгадати задумане. Правильна відповідь 3 бали. Команди готуються, а ми з вами цим часом подивимося як продовження попереднього конкурсу відеоролик (чи може комп’ютер мислити як людина)
Підсумки вікторини та нагородження