Розробка сценарію "Козацькі розваги"

Про матеріал
Розробка сценарію надається з метою виховання в учнів інтересу та бажання займатися фізичною культурою та спортом, тема разробки має національно-патріотичне спрямування. Зміст розробки складається з розважальної частини :(український народний танець "Гопак" та стройова пісня українською мовою), спортивної частини яка складається з семи конкурсів спрямованих на розвиток сили, швидкості, витривалості, спритності.
Перегляд файлу

Сценарій спортивного свята

«Козацькі розваги»

 

 

Вчитель фізичної культури: Доброго вам дня, дорогі друзі! Сьогодні ми все частіше звертаємось до наших витоків рідної мови, історії нашої країни, народної гри, приспівів, та приказок. Ще одним кроком на зустріч цьому відродженню сьогодні – конкурс «Козацькі розваги», присвячений Дню українського козацтва та захисника України.

 

Ведучий 2: З давніх-давен Богородиця є покровителькою українського козацтва й усіх українських збройних формувань. Після указу Президента України 1999-го року день 14 жовтня відзначається як День українського козацтва. День захисника військової честі та звитяги. А з 2015 року це державний вихідний день.

 

Ведучий 1: Україно, моя Україно!

  Мого серця струна золота.

  Через поле твоє, Україно,

  Не одна пролетіла орда.

 

 Ведучий 2: І сльоза не одна Роксолани

   Нашу землю скропила, як біль,

   Не одні нападали тирани

   І приносили тисячі бід.

 

 Ведучий 1: Але вистояв в ті лихоліття

   Як Антей українській наш рід,

   І крокує у нове століття

   Незборимий, немов моноліт.

 

 Ведучий 2: Україно моя – ти колиска козацького роду,

   Ти заново у крові зродилась немов немовля.

   Рідна земле моя, ти здобула жадану свободу.

   Україно – ти пісне моя!  

 

 Ведучий 1: Ми щасливий народ і щасливими будьмо довіку,

   Україна, як мати, на цілому світі одна,

   Україно моя, ти перлина віків споконвіку,

   Україно – ти пісне моя!

 

 Ведучий 2: Сьогодні свято, конкурс нині,

   Сьогодні все учнівство тут,

   І в цьому залі радість лине,

   Козацькі ігри всіх нас ждуть!

 

 Ведучий 1: Хай добрі люди Вам щастя буде,

   Хай буде воля на все роздолля.

   А до того літ примного на любов і згоду,

   Хай не буде переводу козацькому роду!

 

 Ведучий 2: Демонструйте свою спритність,

   Розум, а ще вроду,

   Щоб гриміло всюди

«Козацькому роду – нема переводу!»

 

Ведучий 1: Нехай же буде свято в нас на славу!

   Рівняймось! Струнко! Лине Гімн Держави!

    (звучить Гімн України)

 

 

Вчитель фізичної культури: А скажіть-но мені, чи ще є козаки та козачки, що силою та завзяттям можуть похвалитися! Та мови рідної не цураються? Та наспіви, танці українські полюбляють? Та народну мудрість, гру старовинну не забули?

Прошу виходьте, покажіться нам сьогодні. У нас конкурс не простий, оцінюється членами журі. Зараз я вас з ними познайомлю (знайомить з журі).             

 Відгуло козацтво, стали історією іі славетні походи і бої, але підростають достойні козачата – кмітливі, хоробрі, завзяті та винахідливі, як колись козаки. І ми сьогодні в цьому переконаємося і визначимо, хто більше схожий на козаків, провівши змагання «Козацькі розваги».

Урочисте свято «Козацькі розваги» оголошую відкритим.

 

І. Презентація команд

 

 Вчитель фізичної культури: В наших змаганнях приймають участь дві команди : 7-А і 7-Б класів по 10 учасників (5-хлопців і 5-дівчат). І перш за все я пропоную командам показати свої візитки, щоб ми мали змогу оцінити їх назву, девіз і познайомитися з головними учасниками змагань.

(Команди по черзі проголошують свою назву, девіз, виконують танець «Гопак» та стройову пісню, презентація оцінюється за 12-бальною шкалою).

Отже починаємо наші змагання, щоб переконатися, що ви дійсно такі, якими повинні бути справжні козаки – сильні, кмітливі, винахідливі, розумні.

 

ІІ. Естафети «Козацькі забави»

(Оцінюються за 10-бальною шкалою, за 1 помилку вираховується 1 бал).

 

  1.  «Спритність ніг»

Гравці команд сідають у колону на відстані 1 метр один від одного і за сигналом передають ногами м’яч по колоні. У такий спосіб треба перекласти по 4 м’яча з одного місця (гімнастичного обруча) в інше (гімнастичний обруч), не втративши жодного.

Помилки: втрачання м’яча в колоні, м’ячі лежать поза обручем.

 

 

 

 

  1. «Перенос води ложкою»

Учасники по черзі переносять столовою ложкою воду з однією ємності в іншу на відстані 9 метрів. Переможець визначається за більшою кількістю перенесеної води. Підтримувати ложку рукою забороняється.

 

  1. «Швидше проповзи»

Перший гравець біжить до контрольної відмітки і приймає упор лежачи, після цього другий гравець біжить і пролізає під першим, приймає упор лежачи поруч і т.д., а останній – капітан пролізає під усіма, стрибком уся команда приймає положення упору присівши і стрибає, тримаючись за руки, на своє місце.

Помилки: хтось із гравців не втримує упор лежачи і лягає на підлогу, хтось з гравців стрибає не з повного присіду.

 

  1. «Швидше перенести»

На підлогу на відстані 5 метрів від команд, кладуть обруч, у який складають 13 тенісних м’ячиків, біля кожної команди кладуть по обручу, в які команди повинні переносити по одному м’ячику в положенні «гуськом». Команда визначає, хто піде за останнім м’ячиком вдруге, щоб перевага в кількості м’ячиків була на її боці. У кого з команд буде на один м’ячик більше, той перемагає.

Помилки: хтось з гравців рухається не у повному присіді.

 

  1. «Чистка картоплі» (хлопці) «Пришивання ґудзиків» (дівчата)

Учасники по черзі якомога швидше виконують завдання в залежності від полу. Виграє команда, яка швидше й якісніше виконала це завдання.

Помилки: не дочищена картопля, не пришитий гудзик.

 

  1. «Бурпі»

Учасники по черзі виконують послідовність дій: упор присівши, упор лежачи, упор присівши, стрибок через гімнастичну лаву і так чотири рази і повертаються на своє місце, передаючи естафету.

Помилки: учасник не торкається грудьми підлоги, зачіпає лаву.

 

  1. «Зліпи вареник»

 

Хлопці, утримуючи дівчат на спинах, переносять їх на протилежну сторону, де на стільцях приготовлене тісто для вареників і начинка – варена картопля. Дівчата повинні протягом 3 хвилин наліпити якомога більше вареників з картоплею, а хлопці, повинні по одному варенику перенести на протилежну сторону стрибаючи на одній нозі і скласти їх в казанок. Після того, як сплине час, хлопці знову повинні на спинах перенести дівчат на протилежну сторону. Переможець визначається за найбільшою кількістю вареників.

Помилки: не якісно зліплені вареники, порушення умов конкурсу.

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Конкурс капітанів

 

  1. «Збий кеглі»

За 10 метрів від лінії старту стоять у ряд 6-9 кеглів на відстані 0,3 метра одна від одної. Капітани по черзі, катаючи по три волейбольні м’ячі, намагаються збити якомога більше кеглів. Перед кожним кидком усі кеглі ставлять на своє місце. Виграє той, хто збив найбільшу кількість кеглів з трьох спроб.

Бали нараховуються по кількості збитих кеглів.

 

  1. «Виштовхни м’яч»

На підлозі окреслюється коло діаметром 0,5 метри, у центрі кола лежить волейбольний (набивний) м’яч. Капітани набувають положення упор лежачи. За командою капітани правою (лівою) рукою намагаються виштовхнути м’яч за межі круга. Руки від м’яча відривати не можна. На гру дається три спроби, за кожну перемогу нараховується 1 бал.

 

  1. «Швидше тягни»

Капітани сидять на стільцях спиною один до одного. Під стільцями лежить мотузка або скакалка. За сигналом капітани повинні схопити мотузку і перетягнути її до себе. На гру дається три спроби, за кожну перемогу нараховується 1бал.

 

  1. «Утримай стілець»

Капітани одночасно утримують стільці за одну ніжку на витягнутій руці. Хто довше утримає стілець не опустивши руку, той і перемагає. На гру дається дві спроби на кожну руку, за кожну перемогу нараховується 1бал.

 

ІV.  «Перетягування канату»

Команди (по 5 осіб, дівчата і хлопці окремо) стають в шаховому порядку по обидва боки канату і беруться за нього руками. Суддя втримує канат так, щоб мітка на середині канату знаходилася над лінією розділу майданчика на рівні частини. Команди стоять за лінією на відстані двох метрів від середини. За сигналом канат відпускається і команди повинні перетягнути канат на свій бік. Перемагає команда, якщо мітка канату знаходиться на її половині не менше 15 секунд. Гра триває 2 раунди, а в разі нічиєї проводиться вирішальний 3-й раунд. В кожному раунді за перемогу команда отримує 1 бал і втрачає одного гравця.

 

 

V. «Визначення та нагородження переможців»

Загальнокомандне місце визначається за найбільшою кількістю балів, набраних командою в усіх видах програми.

Команда – переможець та призер свята нагороджуються грамотами та солодкими призами.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Игнатенко Сергей
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 березня
Переглядів
184
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку