Розробка уроку - змагання "Множення і ділення чисел на 2 і 3"

Про матеріал
Виконуючи цікаві завдання - змагання, учні повторюють вивчені таблиці ділення на 2 і 3.
Перегляд файлу

Цікава математика ( урок-змагання в 2 класі)

Тема: Взаємозв’язок дій ділення і множення. Знаходження значень виразів. Розв’язування задач.

Мета: закріпити знання вивчених таблиць; закріпити вміння виконувати завдання на дії різного ступеня; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати пам’ять, логічне мислення; виховувати уважність.

Обладнання: картки для роботи в парах, картки для роботи в групах, фішки, таблиця із скороченим записом задачі, таблиця з геометричним матеріалом, картки для складання прикладів на множення і ділення.

Хід уроку

І. Організація класу.

ІІ. Оголошення теми уроку

Дехто вважає, що математика – це суха, нудна і нецікава  наука. Але це не так! Математика – сувора, вимоглива і в той же час весела та жартівлива. Математика – цариця всіх наук!

Сьогодні у нас урок – змагання, на якому ми переконаємося, яка ж вона – математика.

У змаганні беруть участь команди «Знайки», «Розумники», «Кмітливі»

І раунд. «Вітальний» (представлення команд)

Команда «Знайки»

Успіх вирішує не доля, а тільки міцні знання.

Команда «Розумники»

Знання та сміливість – шлях до перемоги.

Команда «Кмітливі»

Хто веселий і кмітливий – той всі труднощі здолає.

ІІІ. Робота по темі уроку

2 раунд. «Каліграфічний»

- Яке сьогодні число? (23)

- Якими числами записують число 23?

- Напишіть якнайкраще по одному рядочку числа 2 і 3, числа третього десятка.

3 раунд. «Мозковий штурм»

  • Як називають числа при додаванні?
  • Як взнати на скільки одне число більше від іншого?
  • Якою дією взнають добуток?
  • Знайдіть суму чисел 25 і 6.
  • Як називаються числа при відніманні?
  • Знайдіть добуток чисел 3 і 6.
  • Яку дію виконують, коли знаходять частку?
  • Знайдіть різницю чисел 54 і 23.
  • Як називаються числа при множенні?
  • Знайдіть частку чисел 18 і 2.
  • Гра «Ланцюжок»

4 раунд. «Логічний» (робота в парах)

За малюнками скласти приклади на множення і ділення, відмітити зв’язок дій множення і ділення.

5 раунд. «Прикладний»

- Поставити знаки дій так, щоб одержані рівності були правильні: (робота в групах)

а)  2*6*32=44                        2*8*13=29                     2*7*14=0

     56*16*15=25                    40*12*5=23                   60*12*70=0

     30*70*100=0                     3*5*5=20                       18*2*9=18

     2*5*2=5                             12*2*3=18                     29*30*9=50

б)Порівняти вирази:

2 ∙7 * 12+8                 20-10 * 2 ∙ 5                  3∙  5 * 10 + 5                    23 -4 *3∙  3

6 раунд. «Дуель капітанів»

- Хто більше назве прислів’їв із числами:

  • Один в полі не воїн.
  • За двома зайцями поженешся – ні одного не доженеш.
  • Сім п’ятниць на тиждень.
  • Один – за всіх, всі -  за одного.
  • Сім раз відміряй – один раз відріж.
  • Семеро одного не чекають.
  • Старий друг – краще нових двох.

7 раунд. «Ребусний» (робота в групах)

7’ я (сім’я)                      40 а (сорока)                   р 1 а (родина)

Мі 100 (місто)                г 1 а (година)                  3 зуб (тризуб)

Пі 2 л (підвал)                с 3 ж (стриж)                  100 рінка (сторінка)

Ш 3 х (штрих)               100 лиця (столиця)          ві 3 ла (вітрила)

8 раунд. «Спортивний»   ( виконується пісня – вправа про таблицю множення числа 3)

9 раунд . «Геометричний» (робота в групах)

Порахувати всі квадрати (14)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 раунд. «Задачний»

А) задачі – жарти (яка команда дасть більше відповідей – виграє)

  • Що буде з козою, коли їй виповниться шість років? (піде сьомий рік)
  • Скільки горошин увійде в одну склянку? (горошини не ходять)
  • Як бабусі між п’ятьма внуками розділити сім картоплин? (зварити пюре)
  • У бабусі жив онук Федір, пес Шарик, кіт Васько. Скільки онуків було у бабусі? (один)
  • Ти і я, і ми з тобою  Скільки нас всього? (двоє)
  • На одній вербі росло три груші, а на другій – 8 груш. Скільки груш росло на двох вербах разом? ( на вербі груші не ростуть)

Б) робота з підручником: №649, № 651 – усно.

В) розв’язати задачу за скороченим записом (з дошки)

              2 хлопчики – 14 грибів

               Дівчинка - ? на 4 гриби < , ніж 1 хлопчик

ІV. Підсумок уроку

- Технологія «Інтерв’ю»

- Підсумок змагання.

 

 

 

 

docx
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
1291
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку