10 клас
По закінченні уроку учні зможуть: описувати процес створення Троїстого блоку і Антанти; характеризувати витоки та природу міжнародних криз і конфліктів на початку ХХ ст.; аналізувати роль процесів мілітаризації на життя держав; порівнювати економічне та політичне становище держав напередодні Першої світової війни та визначати роль правлячих кіл провідних країн світу у загостренні міжнародних відносин.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Основні поняття: Троїстий союз, Антанта, мілітаризм, шовінізм.
Обладнання: підручник (автор П. Полянський).
Хід уроку.
Етап заняття |
Діяльність вчителя |
Діяльність учнів |
Організаційний момент(3 хв) |
||
Актуалізація опорних знань (5 хв) |
Бесіда за запитаннями.
|
Пригадують вивчений матеріал, відповідають на запитання. |
Вивчення нової теми (25 хв) |
План
|
|
Закріплення нових знань (5 хв) |
Бліцопитування. 1. Назвіть рік утворення Троїстого союзу і Антанти. 2. Які держави входили до Троїстого союзу? Антанти? 3. Що таке мілітаризм? шовінізм? 4. Які міжнародні конфлікти відбувалися на початку ХХ ст.? |
|
Висновки і узагальнення (5хв) |
Вчитель робить загальний висновок. |
Учны пыдбивають пыдсумки теми за методом «мікрофон». |
Домашнє завдання (2 хв) |
§5, відповісти на запитання №1, 2, 6. |
|