Розробка уроку. 10 клас.Тема: "Створення Троїстого блоку та Антанти. Міжнародні кризи та конфлікти на початку ХХ ст."

Про матеріал
Розробка уроку. 10 клас.Тема: "Створення Троїстого блоку та Антанти. Міжнародні кризи та конфлікти на початку ХХ ст.". Розробку подано у вигляді таблиці, яка може слугувати як мобільний шаблон для підготовки до уроку
Перегляд файлу

10 клас

Тема: Створення Троїстого блоку та Антанти. Міжнародні кризи та конфлікти на початку ХХ ст.

По закінченні уроку учні зможуть: описувати процес створення Троїстого блоку і Антанти; характеризувати витоки та природу міжнародних криз і конфліктів на початку ХХ ст.; аналізувати роль процесів мілітаризації на життя держав; порівнювати економічне та політичне становище держав напередодні Першої світової війни та визначати роль правлячих кіл провідних країн світу у загостренні міжнародних відносин.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Основні поняття: Троїстий союз, Антанта, мілітаризм, шовінізм.

Обладнання: підручник (автор П. Полянський).

Хід уроку.

Етап заняття

Діяльність вчителя

Діяльність учнів

Організаційний момент(3 хв)

Актуалізація опорних знань (5 хв)

Бесіда за запитаннями.

  1.       Пригадайте з курсу всесвітньої історії  за 9 клас,  чому наприкінці ХІХ ст. загострилися англо-німецькі відносини і, навпаки, потеплішали англо-франко-російські?
  2.       Які незалежні держави виникли на Балканах унаслідок російсько-турецької війни 1877-1878 рр. та рішень Берлінського конгресу 1878 р.?

Пригадують вивчений матеріал, відповідають на запитання.

Вивчення нової теми (25 хв)

План

  1. Створення Троїстого блоку та Антанти.
  2. Міжнародні кризи та конфлікти на початку ХХ ст. роль правлячих кіл провідних країн світу у загостренні міжнародних відносин.

 

 

Закріплення нових знань

(5 хв)

Бліцопитування.

1. Назвіть рік утворення Троїстого союзу і Антанти.

2. Які держави входили до Троїстого союзу? Антанти?

3. Що таке мілітаризм? шовінізм?

4. Які міжнародні конфлікти відбувалися на початку ХХ ст.?

 

Висновки і узагальнення (5хв)

Вчитель робить загальний висновок.

Учны пыдбивають пыдсумки теми за методом «мікрофон».

Домашнє завдання

(2 хв)

§5, відповісти на запитання №1, 2, 6.

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 березня 2019
Переглядів
1105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку