Мета: закріпити поняття «команда», «алгоритм», «виконавець», «система команд виконавця», «середовище виконання алгоритму», «способи подання алгоритму»; навчити складати лінійні алгоритми для виконавців; визначати правильний порядок подання команд виконавцю у знайомому алгоритмі, знаходити пропущену та зайву команди в знайомій послідовності; розвивати увагу, алгоритмічне мислення, пам'ять, зв'язне мовлення;виховувати вміння працювати в групах, взаємоповагу.
http://vsimppt.com.ua/. Робота з картками. Пронумеруй команди алгоритму приготування пшоняної каші. Додати молока. Додати солі. Закрити кришкою. Покласти пшоно в каструлю з киплячою водою. Варити 10 хв. Додати масла2. Допоможи Олівцю виконати подані команди.
Розділ 4 § 19 Алгоритм «Збирання до школи»Прокинься за сигналом будильника. Застели ліжко. Устань з ліжка. Зроби гімнастику. Почисти зуби. Умийся. Одягнися. Поснідай. Одягни куртку або пальто. Узуй туфлі або черевики. Візьми портфель. Вийди з дому. В даному алгоритмі бракує однієї з команд і порушено їх порядок.