Розробка уроку до підручника Ростоцька Карпюк 2кл

Про матеріал
Тема: My Happy Family (Моя щаслива родина) Підтема: Що зараз робить твій друг? Мета: вчити учнів вживати в мові лексику за темою «Родина», формувати навички діалогічного мовлення на рівні речення. Удосконалювати навички вживання часу Present Continuous, створювати питальні речення та короткі відповіді: Is he / she cooking? “Yes, he/she is.” / “No, he/she is not.” . Тренування лексичного та граматичного матерiалу, повторення дієслова to be в теперiшньому простому часi. Присвійний відмінок. Розвивати усні комунікативні уміння з опорою на наочність; Виховувати та розвивати в учнів інтерес до вивчення англійської мови.
Перегляд файлу

Урок  

Тема: My Happy Family (Моя щаслива родина)

Підтема: Що зараз робить твій друг?

Мета: вчити учнів вживати в мові лексику за темою «Родина», формувати навички діалогічного мовлення на рівні речення. Удосконалювати навички вживання часу Present Continuous, створювати питальні речення та короткі відповіді: Is he / she cooking? “Yes, he/she is.” / “No, he/she is not.” . Тренування лексичного та граматичного матерiалу, повторення дієслова to be в теперiшньому простому часi. Присвійний відмінок. Розвивати усні комунікативні уміння з опорою на наочність; Виховувати та розвивати в учнів інтерес до вивчення англійської мови.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: підручник, ілюстрації та плакати до теми «Родина», аудиозаписи, відео, робочий зошит.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

 Введення в іншомовну атмосферу.

1. Greeting: (Вітання)

Teacher: Good morning, children

                                            Good morning, good morning to you!

                                            Good morning, good morning!

                                            I am glad to see you!

Pupils:    Good morning, teacher!

               Good morning, good morning to you!

               Good morning, good morning!

              We are glad to see you too! 

Т: Sit down, please, strong boys! Sit down, beautiful girls!

(Сідайте сильні хлопчики і гарні дівчата)

Let`s start our English lesson.

Давайте, розпочнемо наше заняття англійської мови.

  1. Уведення в іншомовну атмосферу.

А)Answering the question. (Відповіді на запитання .)

           What is your name?

 How are you?

What is your surname?

 How old are you?

What season is it now?

What colours can we see in winter?

Б) Перевірка домашнього завдання.

В) Повторення Фонетичного матеріалу.

Букви e, i, u, y перед буквою r і r + приголосна читаються як звук [ ə: ] за III типом читання голосних.

her [ hə: ] –, a girl [ ə'gə:l ] – дівчинка,Thursday [ 'θə:zdi ] – четвер

3 . Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

- : At this lesson we are going to speak about the Present Continuous Tense, Possessive Case. And today we’ll remember the rule. We will practice in the formation of this time , play games, read and write.

- Are you ready? Let’s start our lesson.

ІІ. Основна частина уроку

  1. Робота з підручником.

Відкрийте підручник на стр 79.

 У 1 вправі ви бачите Теда з його другом. Давайте послухаемо про що вони говорять.

 T: Listen point and repet.

  1. Подання нового граматичного матеріалу.

 р. 79, ех. 2. Look and say.

Подивіться на 2 вправу стр 79. 

Присвійний відмінок в англійській мові

Закінчення -’s або ж апостроф «’» у іменника вказує на приналежність, відношення чогось до даного слова або їх родинні зв'язки. Закінчення -’s додається до іменників в однині, а також до власних назв та імен.

р. 78, ех. 7. Listen, ask and answer.

- Для утворення питального речення у Present Continuous допоміжне дієслово потрібно помістити на початок речення. Правило:

Аm / is / are + іменник + дієслово у 1 формі з додаванням до нього закінчення -ing

Приклади питальних речень:

Are you doing your homework? – Ти робиш домашнє завдання?

Is she walking on the street right now? – Вона зараз прогулюється на вулиці?

  1. Фізкультхвилинка

Закріплення ЛО в усній мові. Діти повторюють і виконують рухи.

We are running, (біг на місці)

We are jumping, (стрибаємо на місці)

Trying sky to get. (піднімаємося на носочки, руки вгору)

We are skipping, (перескакуємо з ноги на ногу на місці)

Trying sky to get. (піднімаємося на носочки, руки вгору)

We are flying like a real jet. (руки в сторони, показуючи літак)

We are hopping, (стрибаємо на місці на одній нозі потім на іншій)

We are climbing (ніби деремося вгору)

Like a funny cat. (малюємо в повітрі вуса як у кота)

Mew. (сідаємо на місце)

  1. Активізація навичок говоріння.

р. 81, ех. 4.

T:  Look, ask and answer. Учні задають питання один одному.

III. Заключна частина уроку

Підсумки. Домашне завдання

Ми виконали всі завдання. Дуже дякую, діти, ви були дуже активними сьогодні і працювали дуже добре.

  • Well done. And now say what letters did we learn?

     Закінчіть реченная. На уроці ми навчилися утворювати теперешній простий час та вивчили нові звуки. Я дуже пишаюся вами.

Thank you, very much, children, you were very active today and worked very well.

I am really proud of you.

Т:Stand up, children! The lesson is over. Thank you for the lesson. Goodbye!

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови) 2 клас (Ростоцька М. Є., Карпюк О. Д.)
Додано
22 січня 2019
Переглядів
1292
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку