Розробка уроку.Елементи народно-сценічного танцю

Про матеріал
Конспект заняття НХКАНТ «Райдуга» Группа №3, основного рівня (ІІІ рік навчання) Керівник: Ільіна ЄА. Тема: Елементи народно-сценічного танцю.Робота на середині зали.Елементи Українського танцю. «Колупалочка», «Вірьовочка», «Голубці», «Тинок» Мета заняття:надати теоретичні та практичні знання з елементів народно-сценічного танцю, вивчити нові елементи українскького танцю , формувати вміння вірного виконання нових елементів танцю,розвивати увагу,пам’ять, виховувати стійкий інтерес до елементів українського народно-сценічного танцю, формувати технічну та танцювальну базу вихованців. Методи навчання: наочно-слуховий,словесний,практичний. Тип заняття: вивчення та засвоєння нових знань Форма заняття: групова Очікуваний результат: навчитися вірно виконувати нову вправу. Хід заняття. І.Організаційна частина. 1)Вхід дітей до зали(«Гей, нумо хлопці»,муз. М.Кропивницького) 2)Уклін(«Не шуми калинонько»,Муз І.Шамо) ІІ.Основна частина. 1.Характерний тренаж. а)Розігрів ( «Березнянка») Розігрів включає в себе вправи для розігріву стоп, спини та корпусу б)Plie(«Ніч яка місячна»,муз. М.Лисенко) в) Battement tendu(«Гуцулка,муз.народна) д) Grand battement jete(«Грицю, Грицю до роботи»,муз.народна) г) Rond de jambe parrter («Ой, у гаю при Дунаю» муз.народна) 2.Робота на середині. А)Елементи українського танцю (раніше вивчений матеріал): «колупалочка»(«Подоляночка»,муз.народна) «тинок»( «Ой, Марічка, чичері» муз.народна) Б) Елементи українського танцю «вірьовочка»(новий матеріал) 1)Вихідне положення-третя позиція ніг, права нога попереду. Руки на поясі. На «і» з ледь помітним підскоком прослизнути вперед на низьких півпальцях лівої ноги, коліно вільне. Праву ногу зігнути в коліні, підняти попереду лівої і через положення «passé» первести назад за ліву ногу. На «раз» опустити праву ногу на низькі півпальці позаду лівої у третю позицію. На «і» з трохи помітним підскоком прослизнути вперед на правій нозі. Ліву ногу підняти вперед і перевести назад за праву ногу, як на затакт «і». На «два» опустити ліву ногу на низькі півпальці позаду правої, як на «раз». 2)самостійне виконання (без музичного супроводу): Під час виконання потрібно слідкувати, щоб у положенні «passé» коліно було спрямоване вбік, або трохи вперед. Підйом повинен бути витягнутим, але не напруженим. 3) закріплення вивченого (з музичним супроводом) 4)) показ з поясненням «голубців»: Вихідне положення-перша позиція ніг. Руки на поясі. На «раз» крок правою ногою навхрест всією ступнею, злегка присідаючи. На «і» підскочивши на правій нозі, легко підбити нею в повітрі ліву, яка відскакує трохи вище в сторону. Удар робиться внутрішньою стороною ступні об ступню. 5)Самостійне виконання (без музичного супровіда) 6)Закріплення вивченого (з музичним супроводом) ІІІ.Заключна частина. 1)Аналіз заняття. В кінці уроку пропоную дітям пригадати, що нового сьогодні вивчили, як називається нові вправа, на що слід звернути увагу при виконанні рухів. Для закріплення повторюємо нові рухи. Проводимо роботу над помилками. 2)Підведення підсумків. На уроці вивчили з вихованцями нові елементи українського танцю. А саме «вірьовочка», «голубці», « тинок», «колупалочка» 3)Уклін («Не шуми калинонько»,Муз І.Шамо) Список використаної літератури: «Основи народно-сценічного танцю» Є.Зайцев., Ю.Колесниченко.; «Лексика українського народного-сценічного танцю» К.Василенко,
Перегляд файлу

Конспект заняття

   НХКАНТ «Райдуга»

         Группа №3, основного рівня (ІІІ рік навчання)

Керівник: Ільіна ЄА.

              

Тема: Елементи народно-сценічного танцю.Робота на середині зали.Елементи Українського танцю. «Колупалочка», «Вірьовочка», «Голубці», «Тинок»

Мета заняття:надати  теоретичні та практичні  знання з елементів  народно-сценічного танцю, вивчити  нові елементи українскького танцю , формувати вміння вірного виконання нових елементів танцю,розвивати увагу,пам’ять, виховувати стійкий інтерес до елементів українського  народно-сценічного танцю, формувати технічну та танцювальну базу вихованців.

Методи навчання: наочно-слуховий,словесний,практичний.

Тип заняття: вивчення та засвоєння нових знань

Форма заняття: групова

Очікуваний результат: навчитися вірно виконувати нову вправу.

Хід заняття.

І.Організаційна частина.

1)Вхід дітей до зали(«Гей, нумо хлопці»,муз. М.Кропивницького)

2)Уклін(«Не шуми калинонько»,Муз І.Шамо)

ІІ.Основна частина.

1.Характерний тренаж.

а)Розігрів ( «Березнянка»)

Розігрів включає в себе вправи для розігріву стоп, спини та корпусу

б)Plie(«Ніч яка місячна»,муз. М.Лисенко)

в) Battement tendu(«Гуцулка,муз.народна)

д) Grand battement jete(«Грицю, Грицю до роботи»,муз.народна)

г) Rond de jambe parrter («Ой, у гаю при Дунаю» муз.народна)

2.Робота на середині.

А)Елементи українського танцю (раніше вивчений матеріал):

«колупалочка»(«Подоляночка»,муз.народна)

 «тинок»( «Ой, Марічка, чичері» муз.народна)

Б) Елементи українського танцю «вірьовочка»(новий матеріал)

     1)Вихідне положення-третя позиція ніг, права нога попереду. Руки на поясі. 

На «і» з ледь помітним підскоком прослизнути вперед на низьких півпальцях лівої ноги, коліно вільне. Праву ногу зігнути в коліні, підняти попереду лівої і через положення «passé» первести назад за ліву ногу. 

На «раз» опустити праву ногу на низькі півпальці позаду лівої у третю позицію.

На «і» з трохи помітним підскоком прослизнути вперед на правій нозі. Ліву ногу підняти вперед  і перевести назад за праву ногу, як на затакт «і».

На «два» опустити ліву ногу на низькі півпальці позаду правої, як на «раз». 

2)самостійне виконання (без музичного супроводу): 

Під час виконання потрібно слідкувати, щоб у положенні «passé» коліно було спрямоване вбік, або трохи вперед. Підйом повинен бути витягнутим, але не напруженим. 

3) закріплення вивченого (з музичним супроводом)

 

4)) показ з поясненням «голубців»:

       Вихідне положення-перша позиція ніг. Руки на поясі. 

       На «раз» крок правою ногою навхрест всією ступнею, злегка присідаючи.  

       На «і» підскочивши на правій нозі, легко підбити нею в повітрі ліву, яка відскакує трохи вище в                                  сторону.  Удар робиться внутрішньою стороною ступні об ступню. 

       5)Самостійне виконання (без музичного супровіда)

       6)Закріплення вивченого (з музичним супроводом)​

ІІІ.Заключна частина.

1)Аналіз заняття.

В кінці уроку пропоную дітям пригадати, що нового сьогодні вивчили, як називається нові вправа, на що слід звернути увагу при виконанні рухів. Для закріплення повторюємо нові рухи. Проводимо роботу над помилками. 

2)Підведення підсумків.

На уроці вивчили з вихованцями нові елементи українського танцю. А саме «вірьовочка», «голубці», « тинок», «колупалочка»

3)Уклін («Не шуми калинонько»,Муз І.Шамо)

Список використаної літератури: «Основи народно-сценічного танцю» Є.Зайцев., Ю.Колесниченко.;  «Лексика українського народного-сценічного танцю» К.Василенко,

 

 

 

 


 

 

docx
Додав(-ла)
Ільіна Євгенія
Додано
2 квітня 2021
Переглядів
504
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку