Конспект уроку фізкультури в 2-А класі
Тема: Комплекс фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної паузи. Рухливі ігри.
Завдання: 1. Досягти засвоєння теоретичних знань про значення фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної паузи.
2. Розучити комплекс вправ для ранкової гімнастики.
4.Формувати в учнів вміння правильно виконувати вправи,дотримуватися правил безпеки.
5. Сприяти розвитку і зміцненню дитячих організмів.
6.. Виховувати почуття колективізму, бажання займатися спортом і вести здоровий спосіб життя, любов до фізкультури.
Очікувані результати:Учень:
-виконує комплекс фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики,фізкультурної паузи за показом вчителя;
-виконує різновиди ходьби і бігу;
-грає в рухливі ігри;
-активно вболіває за результат команди;
-дотримується безпечної поведінки під час виконання вправ і ігор;
-пояснює, чому треба грати чесно,поважаючи соперника.
Інвентар: свисток, пірамідки, м’ячики, фішки, м’ячі.
Місце проведення: спортивна зала
Зміст уроку Дозування Організаційно-методичні вказівки |
|||
1. |
Підготовча частина |
10 хв |
|
..2.
.
3 |
1.Шикування,привітання. Вимірювання ЧСС 2.Повідомлення завдань уроку. 3.Бесіда «Значення фізичних вправ ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної паузи.» 4.Різновиди ходьби: 5.Різновиди бігу Вправи на відновлення дихання 6..Підготовчі вправи.Повороти. . Основна частина. 1.Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики,фізкультурної паузи 2.Рухливі ігри 1) Гра « Посади картоплю» 2) Гра « Веселе сонечко» Ти котись,веселий мяч, По рукам,по рукам, А у кого буде м’яч, Той залишить зараз нас. Заключна частина 1. Шикування. Вправи на відновлення дихання 2.Підведення підсумків уроку. Вимірювання ЧСС - Що цікавого ви дізнались на уроці? -Де можна примінити свої знання і вміння?
|
2 хв
2 хв
2 хв
2хв 2хв
25 хв
10 хв
15 хв
5хв |
Звернути увагу на правила безпеки.
У колоні по одному Зберігати дистанцію. .Вдих через ніс -руки вгору , видих через рот - руки вниз.
Темп виконання повільний
Темп помірний.
Дотримуватися правил гри.,правил т-б Грають 2 команди
Грають у колі
Отримати зворотню інформацію.
Оцінити роботу учнів вербально.
|
.