Розробка уроку "Фрукти та овочі"

Про матеріал
Розробка направлена на вивчення нової лекики у початковій школі,розрахована на розвиток навичок діалогічного мовлення,аудіювання,читання.Також активізація лексики дає змогу учням почуватися більш впевнено і використовувати набуті знання в усному мовленні.
Перегляд файлу

Тема:      Їжа. Фрукти та овочі.

Мета: -    Повторити лексику теми та знайомити з новими словами.

  • Практикувати учнів у монологічному та діалогічному мовленні.
  • Удосконалювати навички аудіювання, говоріння, читання та перекладу.
  • Формувати правильну вимову англ.. слів та буквосполучень.
  • Виховувати зацікавленість до приготування їжі та різних страв.
  • Закріпити на вправах вивчені граматичні структури та правила.

Обладнання:  магнітофон, картки, дошка, додаткові завдання, підручник, олівці.

Хід  уроку:

  1. Підготування до сприйняття іншомовного мовлення.
    1. Привітання й повідомлення теми та мети уроку.
      1. Повідомлення числа, дати та місяця.
        - Розповідь про погоду (3-4 учня з місця)
      2. Повторення й прослухування вірша
        „Pease Porridge” – хором.
    2. Перевірка домашнього завдання.
      1. Учитель показує картки з фруктами та овочами учням і просить сказати, що вони бачать і якого кольору цей фрукт.
        - What is it? (It’s an apple)
        - What colour is this fruit? (It’s red).
      2. Учитель викликає до дошки 2-3 учні і просить розповісти (прочитати з портфоліо їх рецепти); 2-3 учні з місця перекладають почуте.
      3. Повторення слів pass, some, meal, enjoy.
        Вчитель просить 1 учня розповісти правило про вживання артикля „а” та „an” і слова some.
        - Учні за картками перекладають слова з новою лексикою і вживають почуте правило.
      4. Закріплення звуків [ i:], [ ^ ], [ ǽ ].
        Учні з місця читають слова та називають звуки
        ex.3 p.108 – H.p.

Фізхвилинка!  “Hands Up”.

  Один учень біля дошки, інші повторюють і виконують вправи.

  1. Основна частина уроку:
    1. Подання нової лексики (дошка, картки).
    2. Подання діалогу для прослухування та читання.
                                                                             С.р. – читає     ex.1  p.110
                                                                             В.с. – перекладає
      1.        Розвиток навичок читання та перекладу: ex. 3 p.111 (робота в парах, один учень читає, інший перекладає).
      2. Розвиток навичок говоріння: ex.4 p.111 (чотири учні за схемою на дошці розповідають, що вони люблять і не люблять їсти.
            I like … but I don’t like … for   breakfast
                                                               lunch
                                                               dinner
                                                               supper.
      3. Робота з додатковими картками:
        Розглянь малюнки і скажи, яку піцу любить Джулія, а яку Мері.
          T:  What does Julia like on her pizza?
          P:  She like tomatoes, cheese, sausage and a cucumber on her pizza.
          T:  What does Mary like on her pizza?
          P:  She like meat, eggs, onion, mushrooms, tomatoes and some oil on her pizza.
      4. Згадування слів usually, never.
      5. Гра “Find the difference”.
        Учитель роздає дітям картки з малюнками №2. Малюнок №1 – для вчителя.
        Розфарбуй малюнок відповідно до інструкцій.
          T:  Colour the apples green. Colour the bananas yellow. Colour the lemons yellow.Colour the tomatoes red. Colour the meat red. Colour the oil yellow. Colour the cereal brown.
        Учні розфарбовують малюнки на картках. Потім учитель ставить запитання.
          T:  What is yellow in your picture?
              P:  Bananas, lemons and oil.
          T:  What is red in your picture?
              P:  Tomatoes and meat.
          T:  What is green in your picture?
              P:  Apples.
          T:  What is brown in your picture?
              P:  Cereal.
        Далі вчитель порівнює малюнок свій з малюнками учнів: учитель повідомляє, що в нього на малюнку, а учні повинні знайти розбіжність з їхніми малюнками.
          T:  In my picture I have 2 apples. What about you?
              P:  In my picture I have 3 apples.
        І так по всім малюнкам.

 

Додатковий час.

  1. Робота з картками.
    Учитель просить учнів скласти речення з поданих на картках слів. (Ця робота на швидкість) Учитель перевіряє перші три зошити з завданням на при кінці уроку.
  1. Заключна частина уроку.
    1. Домашнє завдання (дошка)
        нові слова, вивчити діалог впр.1 с.110, впр.6 с.111 (письм.).
    2. Підведення підсумків уроку.
      - Повідомлення оцінок.
      - Чого нового ви сьогодні навчилися?
         Які завдання були найцікавішими? найскладнішими?
         Що вам найбільш сподобалось робити?
       

1

 

doc
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
24 лютого 2021
Переглядів
744
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку