Розробка уроку мистецтва (музичного мистецтва) за темою "Осінній ярмарок" для 1 класу (НУШ)

Про матеріал
Розробка уроку мистецтва (музичного мистецтва) за темою "Осінній ярмарок" для 1 класу (НУШ). Підручник: Л. М.Масол, О. В. Гайдамака, О. М. Колотило; Київ "Генеза" 2018 допоможе учителю із завданнями пов`язаними з груповою роботою. Де учень розкриває себе як особистість та розвиває в собі такі якості як: сміливість, уяву, фантазію.
Перегляд файлу

Розробка уроку мистецтва (музичного мистецтва)

за темою «Осінній ярмарок» для 1 класу (НУШ)

Підручник: Л. М. Масол, О. В. Гайдамака, О. М. Колотило;

Київ «Генеза» 2018

Тема семестру: Мистецтво – чарівне вікно у світ

Тема уроку: Осінній ярмарок

Мета: продовжити знайомство з різними настроями в музиці;

формувати креативні, комунікативні якості особистості учнів;

виховувати усвідомлення власної причетності до української культурної спадщини, виховувати вміння естетично оцінювати твори мистецтва.

Формувати на уроці ключові компетентності Нової Української Школи:

  • Спілкування рідною/державною мовою: обговорення, аналіз музичних творів;
  • Основні компетентності у природничих науках і технологіях: відтворення музичних звуків і шумових звуків;
  • Інформаційно-цифрова компетентність: використання сучасних цифрових технологій для пізнання та творення мистецтва;
  • Компетентність уміння вчитися впродовж життя: імпровізація дій у різних ситуаціях;
  • Компетентності ініціативності і підприємливості: імпровізація на дитячих музичних інструментах;
  • Математична компетентність: застосування обчислювальних умінь упродовж уроку, робота з наліпками-цінниками;
  • Соціальна та громадянська компетентності: робота у групах на уроці;
  • Компетентність здорового життя: організація правильної співацької постави.

Очікувані результати:

Знаннєвий компонент:

Учні: знають, що таке знак перерви у звучанні;

Діяльнісний компонент:

Учні: характеризують твори: В. Кузнєцов. Український ярмарок (гурт»Дзвони»); український народний танець «Козачок».

           виявляють ініціативу  імпровізації дій у різних ситуаціях.

Ціннісний компонент:

Учні: визначають власні емоції від сприйняття творів, які пролунали на уроці.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу

Обладнання: підручник Л. М. Масол, О. В. Гайдамака. О. М. Колотило;

Київ «Генеза» 2018, робочий зошит-альбом інтегрованого курсу для 1 класу, автори: Л. М. Масол, О. В. Гайдамака. О. М. Колотило; ноутбук з колонками,

дитячі музичні інструменти, картинки із зображенням овочів та фруктів, картинки із зображенням осені.

Хід уроку

І Організаційний момент. Мотивація навчальної діяльності. Актуалізація опорних знань.

1. Урок починається з музичного вітання «Продзвенів дзвінок, почнемо урок. Добрий день!» На дошці картинки із зображенням овочів та фруктів, які дарує осінь. Бесіда з учнями про щиру осінь та овочі і фрукти, які ми збираємо восені. Діти, ми вже говорили на наших уроках мистецтва про настрій музики, сьогодні ми продовжимо цю тему. Давайте разом згадаємо які бувають мелодії. Мелодія в пісні «Літачок Жужа» рухлива, бадьора. А якщо мама співає колискову дитині, то мелодія яка? Вона спокійна, тиха, наспівна.

ІІ Основна частина уроку.

1. А давайте послухаємо твір Український ярмарок В. Кузнєцова. Цей твір виконує гурт «Дзвони». А тепер прозвучить український танець «Козачок». Бесіда щодо настрої в музиці. А як ви вважаєте, чи може настрій в музиці впливати на наші настрої? Так, музика, вона ніби наш друг, який ділиться з нами  своїми думками, мріями, спогадами.

2. А зараз настав час казочки. Вона називається «Посварилися овочі на городі: хто важливіший та головніший». Ось послухайте та скажіть чи згодні ви зі мною.

  Огірки та помідори, квасоля та картопля такий галас вчинили, що усіх горобців розігнали. Капуста запихтіла: - Що ви репетуєте? Ясно, що важливішого за мене овочу немає. Он скільки місця я на грядках посіла, і водою мене хазяйка найбільше напуває!

 

   Морква на такі слова аж з землі до половини вилізла: - Ах, ти, товстухо! Подивись, яка я красуня, а вітамінів скільки в собі вміщую! Куди тобі до мене!

 

- Щодо вітамінів, - трутилася Цибуля, - то ви б усі мовчали. А вже як мене хазяйка любить! Як різати починає, аж плаче від жалю. Зрозуміло ж, хто тут головніший!

 

- Ну, як вже казати, хто головніший, то це я, - наголосила Картопля. - Вже як біля мене пораються: і підгортують, і прополюють, а жуки та личинки руками збирають!

 

-  Ой, та вже помовчи: теж мені овоч! - загорлала Квасоля. Ти ба, яка ти брудна, ні форми, ані кольору - жах! А я гладенька, рівненька; діточки моїми зернятками, наче іграшками граються, милуються, дівчата намисто з них роблять! А квіти мої не гірші за ті, що на клумбах. А вже як зварити, то за смаком не гірша за тебе.

 

          Довго сварилися овочі, і, мабуть, якби не коріння, то й до бійки б дійшла сварка. А так тільки похрипнули всі над вечір. І тоді Баклажан, як найрозумніший, сказав: - Годі лаятися! Зараз хазяйка прийде, буде вечерю готувати. От і побачимо, хто з нас головніший: кого вона більше полюбляє та до вечері візьме.

 

         Усі погодилися, тим паче, що розмовляти вже не могли, тільки покивали головами: мов, згідні!

 

Прийшла хазяйка. Трішки картопельки копнула, цибулю зрізала, моркву висмикнула, взяла і квасолю, і перець, і баклажани...

 

         В одній каструлі кипить борщ, поруч, у горщику - рагу овочеве. Сидять овочі, пихтять, розварюються, один одному в очі не дивляться, бо соромно. Усі свої смаки з окропом змішали; пахощі - на всю кухню!...

 

 

       Зрозуміли,  в чому сила цієї казки? Хоч який ти будь гарний та розумний, талановитий і обдарований, а тільки тоді твої якості людям на користь, коли докладені вони до загальної справи. І робити цю справу треба дружньо та разом. А вихвалятися та сперечатися - остання справа.

3. Діти, а давайте кожному овочу з цієї казочки подаруємо мелодію. Треба тільки згадати їхні слова. Об`єднаємося у групи.

1 група буде зображати капусту. Ось її слова: «Важливішого за мене овочу немає». Даю вам музичні інструменти. Вам треба заспівати з такою інтонацією, щоб ми усі повірили, що ця капуста дійсно так думає. Хтось з вашої групи буде грати на музичних інструментах, а хтось співати, порадьтеся, будь ласка, та ми вас послухаємо, коли ви будете готові.

2 група, ви представники моркви. Її слова: «Яка ж я красуня!»

Таким чином, учитель роздає усім групам завдання. Потім кожна група виступає по черзі.

 

4. Руханка «Весело нам».

 

5. Які ви сьогодні молодці! Зараз нас чекає спів. Давайте пригадаємо разом правила співу. Розучування пісні «Урожайна». Знайомство учнів з паузою в музиці, знак паузи в нотах.

 

6. І знову нас чекає гра. Вона називається «Ярмарок». Завдання у підручнику на стр. 29.

ІІІ Заключна частина уроку.

Яка чудова осінь! Скільки ж кольорів вона нам подарувала! А скільки різних настроїв! Виявляється, що осінь і все, що з нею пов`язано можна малювати, можна зображати за допомогою музичних і шумових звуків і слів. У ваших зошитах на стр.14  ви бачите знову гру «Ярмарок». Ви можете пограти в цю гру з вашими рідними вдома, я впевнена, вони теж зацікавляться.

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
25 вересня 2019
Переглядів
989
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку