Конспект інтегрованого уроку «Я досліджую світ», Математика, Мистецтво.
Образотворче мистецтво: ознайомити учнів з композицій-ними засобами художньої виразності зображення(обрання форми, розміру фігури) розвивати спостережливість, виховувати охайність під час роботи.
Тема:Турботи тварин навесні. Створення аплікації «Тваринка з геометричних фігур».
Мета: дослідити, які зміни відбулися у житті тварин з приходом весни, розширити знання учнів про їх турботи, розвивати спостережливість, уміння порівнювати, виховувати бережливе ставлення до тварин;
розвивати зв’язне мовлення, фантазію, уяву.
виховувати культуру спілкування в групах, тактовно доводити власну
думку, якщо хтось не погоджується з нею.
Очікувані результати:
Обладнання : ноутбук, малюнки тварин, картки, прищіпки, пазли, набір геометричних фігур для аплікації тварини,клей.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Усі сідайте тихо, діти.
Домовляймось не шуміти,
Руки гарно підіймати,
На уроці не дрімати.
- Сьогодні, діти, до нас завітали гості на урок.
Тому відкриваємо скриньку гарного настрою, привітайтесь, подаруйте усмішку гостям, однокласникам, подаруйте усмішку мені.
- В нас не просто урок, а урок мислення, праці, фантазії. Тому, докладімо всіх зусиль для досягнення спільної мети.
- Хто бажає висловіти свої побажання один одному, закінчивши речення: «Я бажаю тобі, …, на уроці…»
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми уроку.
Вранці ясне прокинулося і
визернуло з –за .
Воно . Яке чудове життя!
заспівала на гілочці .
Прозора краплинка злетіла із зеленого Розпускаються .
Я буду зачитувати твердження про ознаки весни, якщо ви згодні з ним – піднімаєте зелену цеглинку лего, якщо «ні» - червону.
Вчитель. А які саме прикмети стосуються тварин?
ІІІ. Робота над новим матеріалом
ІV. Узагальнення та систематизація знань
1.Робота на картках
1 гр. Гра «Посели птахів у їхні будинки» та опиши будь яку з них.
2 Гра. Знайди та обведи тварин, які пробуджуються навесні? Розкажи про одну з них, ( по бажанню).
Фізкультхвилинка
3 гр. Робота з пазлами. Склади за малюнком розповідь.
V. Введення нового матеріалу
1. Лічба предметів. Поняття предмет і фігура
– За допомогою чисел людина може порахувати всі предмети. А що ви можете назвати предметами?
– Перед вами предмети: фрукти, овочі, посуд. Це все можна назвати предметами. Спробуйте назвати предмети, які ви бачите в нашому класі.
– А є ще фігури. Хто упізнав якусь з цих фігур?
Загадки від невідомих гостей. (Відповіді учні сигналізують геометричними фігурами.)
Три у мене сторони, міцно з`єднані вони.
А між ними три кути, хто я? Чи вгадаєш ти? (Трикутник.)
Ось вам загадка непроста: не маю жодного кута!
Фігура я геометрична, така кругленька, симпатична! (Круг.)
Чотири в мене сторони, усі однакові вони.
Всі четверо кутів прямі, ім`я моє назвіть самі. (Квадрат.)
Чотири маю сторони, не всі однакові вони,
Прямих кутів чотири маю, як мене звати, не згадаю! (Прямокутник.)
Викладіть всі фігури, порахуйте їх. Скільки всього фігур?
Зараз за допомогою цих геометричних фігур ми спробуємо оживити фантастичну тваринку, та приклеїти її на аркуш білого паперу.
VI. Підбиття підсумків.
Вправа « Дерево настрою»
Червоне яблуко: На уроці було цікаво! Я все зрозумів (-ла). Корисний матеріал.
Зелений листочок: На уроці було цікаво! Але я зрозумів (-ла) не все. Вдома повторю.
Жовтий листок: На уроці було не цікаво! Я нічого не зрозумів (-ла). Цей матеріал мені не знадобиться.