План-конспект уроку
з англійської мови
для 6 класу
Урок №
Tема: Національні парки.
Мета: Повторити й активізувати ЛО теми; ознайомити з новим лексичним матеріалом; навчати ставити спеціальні запитання за темою; розвивати вміння усного мовлення; продовжувати формувати навички читання; розвивати ерудицію учнів; виковувати інтерес до культури та історії американського народу.
Обладнання: підручник, робочий зошит, картки з питальними словами, для роботи в парах .
ХІД УРОКУ
І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1.Привітання.
Т: How are you today?
Ps: We are fine, thank you!
2.Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Today we'll speak about another national park- Glacier National Park. We'll speak about what you can sее and do there and what animals live there.
3. Перевірка домашнього завдання.
4.Уведення в іншомовну атмосферу.
Гра «Ask Me a Question».
Клас розподіляється на групи по четверо-п'ятеро. Учитель демонструє картку з одним із питальних слів і називає його. Учні повинні скласти спеціальні запитання, що починаються із зазначеного питального слова, за темою «Національні парки». Та група, яка першою правильно складе запитання із поданим словом, отримує бал. Перемагає команда, яка набере найбільше балів.
II.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Speaking1. Розвиток умінь діалогічного мовлення. Впр. 1 (с. 172).
Учні в парах роздивляються малюнки та читають інформацію про тварин, зображених на малюнках. Після цього учні ставлять один одному спеціальні запитання за поданою у вправі інформацією.
Reading2. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 172).
1)Етап підготовки до читання. Презентація лексичного матеріалу.
Учитель записує на дошці нові слова та пояснює їхнє значення. Учні записують слова з перекладом у словнички.
2)Етап читання.
Т: Let's read the text and tell why you would like to visit Glacier National Park.
Учні ланцюжком читають текст і дають відповідь на запитання.
3)Етап перевірки розуміння змісту тексту.
а) Заповнення таблиці. •
Учні ще раз самостійно читають текст і заповнюють подану у вправі таблицю. Потім дають відповіді на запитання за інформацією, поданою в таблиці.
Т: What is the name of the park you've read about?
Where is it situated?
What animals live there?
What can visitors do there?
б) Впр. З (c. 173).
Учні в парах ставлять один одному запитання, подані у вправі, та усно відповідають на них.
в) Виконання завдання на картках.
Учитель роздає учням картки для роботи в парах. Учні порівнюють національні парки та заповнюють таблицю. Потім повідомляють, які відмінності існують між двома парками.
Т: Compare Glacier National Park with Yellowstone National Park and complete the table.
Compare Glacier National Park with the Yellowstone National Park and complete the table. |
||
Features |
Yellowstone National Park |
Glacier National Park |
Location |
|
|
What can you see there |
|
|
What can you do there |
|
|
3.Активізація мовленнєвих зразків.
Т: Look at the pictures on page 173.
What animals can we see?
Учні ланцюжком відповідають на запитання вчителя.
Учні у швидкому темпі, ланцюжком, називають слова, що позначають тварин. Той, хто не може назвати слова, виходить із гри.
4.Робота над проектом. Впр. 5 (с. 173).
Учні у групах по четверо-п'ятеро створюють плакати-реклами національного парку: на плакатах розміщують необхідну інформацію та ілюструють її малюнками. Потім кожна група демонструє свій плакат іншим учням класу.
III.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1.Домашнє завдання.
1)РЗ, впр. 1 (с. 93), письмово.
2)РЗ, впр. 2 (с. 93), письмово.
2.Підведення підсумків уроку.
T:Was the lesson interesting? Why?
What did we speak about?
What national park you'd like to visit —- Glacier National Park or Yellowstone National Park? Why?
Do you know any national parks in Ukraine?
Have you ever visited them?
Учні дають відповіді на запитання.