Розробка уроку на тему: "Письмове додавання й віднімання двоцифрових чисел. Складені задачі на збільшення й зменшення суми на кілька одиниць"

Про матеріал
Конспект розроблений з метою: удосконалення навичок письмового додавання й віднімання двоцифрових чисел; складання й розв'язування задач на збільшення й зменшення суми на кільки одиниць; розвитку обчислювальних навичок, пам'яті логічного мислення світогляду учнів формування мотивації до вивчення математики.
Перегляд файлу

Урок математики

Тема. Письмове додавання й віднімання двоцифрових чисел. Складені задачі на збільшення й зменшення суми на кілька одиниць

Мета: удосконалювати навички письмового додавання і віднімання двоцифрових чисел; складати й розв’язувати задачі на збільшення й зменшення суми на кілька одиниць; розвивати математичну мову,  обчислювані навички, пам’ять, логічне мислення, світогляд учнів; формувати мотивацію до вивчення математики.

Обладнання: малюнки, картки із завданнями, предмети для проведення усної лічби

ХІД УРОКУ

  1. Організація класу
  2. Перевірка домашнього завдання
  3. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок учнів
  1. Вірш про математику

І сувора, й солов’їна

Математики країна.

Праця тут іде завзята –

Вмій лиш спритно рахувати.

Вмій ділити й віднімати,

Множити і додавати.

Вмій кмітливо все збагнути,

Першим в відповіді бути.

Ледарів у нас немає.

Хто руки не піднімає?

Вирушаємо у путь –

Нас цікаві речі ждуть!

  • Про що йтиметься на уроці, ви дізнаєтесь, розв’язавши приклади.
  1. Гра «Шифрувальники»

20 + 40  55 – 30  15 + 18

56 – 24  100 – 92  59 - 30

2 + 12  100 – 2  40 + 4

О

О

Г

А

Р

И

З

І

В

И

З

М

В

47

47

25

8

60

32

29

14

33

32

29

44

33

 З     И     М     О     В      І        Р     О     З     В     А     Г     И

29   32    44     47    33   14                60    47    29   33     8    25    32

  1. Каліграфічна хвилинка
  • Для запису каліграфічної хвилинки потрібно виконати завдання.

 

4

 

1

 

1

10

1

 

  • Знайти суму чисел, що повторюються.
  • Знайти суму чисел, що не повторюються.
  • Утворити з цифр чотири двоцифрових числа, дати їм характеристику.
  1. Усна лічба
  1. Гра «Гірка»
  • Багато різних розваг чекають на дітлахів взимку. А ось – одна з них. Покатаємось на санчатах?

36 + 10 + 24 + 7 = 77 – 7 – 10 – 25 – 11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Гра «Замети»
  • Як ви гадаєте, що тут сталося? (Це сніжні замети)
  • Давайте утворимо по два приклади з відповідями, які ви бачите на заметах.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Молодці, гарно попрацювали! Продовжуємо далі.
  1. Розв’язання задачі на повторення за коротким записом

Дід Мороз складав свій великий мішок з подарунками. Він вже поклав 42 ляльки, машинок – на 14 більше, ніж ляльок, а конструкторів – на 15 менше, ніж машинок. Скільки конструкторів поклав Дід Мороз у свій мішок?

  1. Розв’язання задачі (самостійно)

Напередодні Нового року у магазині продали 27 зелених кульок і 15 червоних, а сріблястих – на 12 кульок більше, ніж зелених і червоних разом. Скільки сріблястих кульок продали у магазині?

  1. Фізкультхвилинка
  1. Закріплення вивченого матеріалу
  1. Гра «Сніжки»
  • Доповніть речення.
  1. Периметр – це...
  2. Щоб знайти невідомий доданок,…
  3. Квадрат – це…
  4. В 1 метрі… А як ще можна продовжити це речення?
  5. Письмове віднімання починай з…
  6. Щоб знайти периметр трикутника, потрібно…
  1. Гра «Віднови приклади»
  • Граючись у сніжки, ми випадково влучила у числа. Давайте відновімо приклади.

23  72  *2  8*  **

+3*         +14         +45               -1*               -**

88  *6  97  70  99

3. Геометричний матеріал

  1. «Сніговик».
  • З яких геометричних фігур складається сніговик? (Коло, трикутник, прямокутник, промінь)
  • Скільки трикутників ви бачите на малюнку? (3)
  • На скільки блакитних кіл зображено менше, ніж рожевих і білих разом? (2)
  1. Розв’язання задачі.

Обчислити периметр льодового майданчика, якщо його довжина 12 м, а

ширина – 7 м.

  1. Підсумок уроку. Рефлексія.
  • Чи сподобалося вам сьогодні на уроці?
  • Що найбільше запам’яталось?
  • Яким правилом потрібно користуватися при письмовому додаванні, відніманні?
  • Бажаю, щоб зимові розваги на канікулах були приємними та цікавими!

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 березня 2023
Переглядів
206
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку