Урок математики
Тема. Письмове додавання й віднімання двоцифрових чисел. Складені задачі на збільшення й зменшення суми на кілька одиниць
Мета: удосконалювати навички письмового додавання і віднімання двоцифрових чисел; складати й розв’язувати задачі на збільшення й зменшення суми на кілька одиниць; розвивати математичну мову, обчислювані навички, пам’ять, логічне мислення, світогляд учнів; формувати мотивацію до вивчення математики.
Обладнання: малюнки, картки із завданнями, предмети для проведення усної лічби
ХІД УРОКУ
І сувора, й солов’їна
Математики країна.
Праця тут іде завзята –
Вмій лиш спритно рахувати.
Вмій ділити й віднімати,
Множити і додавати.
Вмій кмітливо все збагнути,
Першим в відповіді бути.
Ледарів у нас немає.
Хто руки не піднімає?
Вирушаємо у путь –
Нас цікаві речі ждуть!
20 + 40 55 – 30 15 + 18
56 – 24 100 – 92 59 - 30
2 + 12 100 – 2 40 + 4
О |
О |
Г |
А |
Р |
И |
З |
І |
В |
И |
З |
М |
В |
47 |
47 |
25 |
8 |
60 |
32 |
29 |
14 |
33 |
32 |
29 |
44 |
33 |
З И М О В І Р О З В А Г И
29 32 44 47 33 14 60 47 29 33 8 25 32
|
4 |
|
1 |
|
1 |
10 |
1 |
36 + 10 + 24 + 7 = 77 – 7 – 10 – 25 – 11
Дід Мороз складав свій великий мішок з подарунками. Він вже поклав 42 ляльки, машинок – на 14 більше, ніж ляльок, а конструкторів – на 15 менше, ніж машинок. Скільки конструкторів поклав Дід Мороз у свій мішок?
Напередодні Нового року у магазині продали 27 зелених кульок і 15 червоних, а сріблястих – на 12 кульок більше, ніж зелених і червоних разом. Скільки сріблястих кульок продали у магазині?
23 72 *2 8* **
+3* +14 +45 -1* -**
88 *6 97 70 99
3. Геометричний матеріал
Обчислити периметр льодового майданчика, якщо його довжина 12 м, а
ширина – 7 м.