Розробка уроку на тему: "Структурування інформації"

Про матеріал
Конспект уроку у 3 класі на тему: "Структурування інформації". В конспекті висвітлений теоретичний матеріал по всім етапам уроку.
Перегляд файлу

Урок____. Структурування інформації.

Очікувані результати:

  • діти вміють структурувати інформацію за типами даних;
  • розуміють зміст понять «меню», «головне меню», «підтекстне меню»;
  •     вільно застосовують набуті знання на практиці.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, картки, презентація, проектор.

Хід уроку

  1.   Організаційний етап

Всі почули ми дзвінок,

Він покликав на урок.

Кожен з нас приготувався,

На перерві постарався.

Зараз сядуть лиш дівчата,

А за ними і хлоп'ята.

 

  1. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

  1.    Пристрої введення - це...
  2.    Пристрої виведення – це…

 

  1. Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні на уроці ми з’ясуємо, яким чином відбувається структурування інформації за типами даних.


  1. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Меню – це список команд, що виводиться на екран і пропонується користувачу.

Через Головне меню можна запустити потрібні програми. Окрім головного меню існує ще контекстне меню

Список команд, який викликається для об’єкта правою кнопкою миші, називають контекстним меню.

Як у вас в дома зберігається багато речей? Як ви їх зберігаєте? (діти розповідають). Дані в комп’ютерах також можна упорядковувати. Наприклад, файли об’єднують у групи і розкладають по папках.

Папка– це група файлів, що зберігаються під одним ім’ям.

Давайте посортуємо ці файли. Створимо потрібні папки. Та перемістимо відповідні файли у ці папки (зображення, текст, звук).

У папках можуть зберігатися не тільки файли, а й інші папки. Папка, що зберігається в іншій, називається вкладеною папкою. Імена файлам і папкам краще давати такі, щоб за ними можна було уявити про їх  вміст. У будь-який момент ім’я можна змінити.  Цей процес називається перейменуванням.

 

  1. Фізкультхвилинка

А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)

 

  1. Усвідомлення набутих знань

Перегляд навчального відео «Досягнення науки і техніки»

Робота з тематичними картками.

 

  1. Практична робота за комп’ютером

Діти створюють 3 папки з назвами «Зображення», «Текст», «Звук» і поміщають до цих папок файли за відповідними типами даних.

 

  1. Релаксація.

Кожного разу після роботи за комп'ютером потрібно обов'язково виконувати гімнастику для очей. Адже в інакшому випадку ваші очі будуть стомлені і з часом може погіршитись зір.

 

Гімнастика для очей

  •     швидко моргаємо очима, ніби метелик намагається злетіти;
  • голову тримаємо нерухомо, а очима в повітрі малюємо велетенські круги (а потім в зворотному напрямку);
  • уявіть перед собою велетенський прямокутник і очима «пробіжіть» по його периметру (а потім в зворотному напрямку);
  • покладіть руки перед собою на парти долоньками вниз. Дивіться на свої долоньки - на екран (повторити 5 разів);
  • уявіть, що ваші очі - це маятник. Не рухаючи головою водіть очима вліво- вправо (повторити 5 разів);
  • закрийте оченята і своїми подушечками пальців легесенько промасажуйте повіки, але не натискаючи, ніби вітерець лоскоче вас.
  1.        Підбиття підсумків уроку
  1.              Скажіть, будь ласка, як ви зрозуміли зміст поняття «меню»?
  2.              Поясніть, що називають папкою на комп'ютері?
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 жовтня 2020
Переглядів
1156
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку