Урок____. Структурування інформації.
Очікувані результати:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, картки, презентація, проектор.
Хід уроку
Всі почули ми дзвінок,
Він покликав на урок.
Кожен з нас приготувався,
На перерві постарався.
Зараз сядуть лиш дівчата,
А за ними і хлоп'ята.
Повторення раніше вивченого матеріалу
Сьогодні на уроці ми з’ясуємо, яким чином відбувається структурування інформації за типами даних.
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Меню – це список команд, що виводиться на екран і пропонується користувачу.
Через Головне меню можна запустити потрібні програми. Окрім головного меню існує ще контекстне меню
Список команд, який викликається для об’єкта правою кнопкою миші, називають контекстним меню.
Як у вас в дома зберігається багато речей? Як ви їх зберігаєте? (діти розповідають). Дані в комп’ютерах також можна упорядковувати. Наприклад, файли об’єднують у групи і розкладають по папках.
Папка– це група файлів, що зберігаються під одним ім’ям.
Давайте посортуємо ці файли. Створимо потрібні папки. Та перемістимо відповідні файли у ці папки (зображення, текст, звук).
У папках можуть зберігатися не тільки файли, а й інші папки. Папка, що зберігається в іншій, називається вкладеною папкою. Імена файлам і папкам краще давати такі, щоб за ними можна було уявити про їх вміст. У будь-який момент ім’я можна змінити. Цей процес називається перейменуванням.
А зараз, шановні діти давайте поглянемо на екран (слайд з фізкультхвилинкою) та попробуємо повторити всі ці дії які будуть нам демонструвати герої на екрані (відео фізкультхвилинка)
Перегляд навчального відео «Досягнення науки і техніки»
Робота з тематичними картками.
Діти створюють 3 папки з назвами «Зображення», «Текст», «Звук» і поміщають до цих папок файли за відповідними типами даних.
Кожного разу після роботи за комп'ютером потрібно обов'язково виконувати гімнастику для очей. Адже в інакшому випадку ваші очі будуть стомлені і з часом може погіршитись зір.
Гімнастика для очей