«____»_________________20___ року
Клас 1
Урок №
Тема: Народна творчість. Вишиванка. Орнамент. Світлини зразків творів декоративно-ужиткового мистецтва. Створення орнаменту для розпису чашки (пальчикові відбитки, гуаш)
Мета: ознайомити учнів з елементами орнаменту; навчати дітей працювати за зразком; формувати навички розпису пензлем; надавати початкові відомості про вишивання як різновид народного мистецтва; виховувати в учнів почуття прекрасного, розуміння народного декоративного мистецтва та любов до національної художньої спадщини.
Обладнання: підручники, зошити-альбоми, прості олівці, фарби, пензлик, баночка для води, палітра, серветки.
Хід уроку
Етап уроку |
Зміст роботи |
Організація класу (3 хв) |
Створення позитивного психологічного клімату класу. Прослухайте вірш та налаштуймося на роботу: Ось знову лунає дзвінок, Запрошує всіх на урок. Будемо дружно ми працювати, Фантазувати і малювати. |
Актуалізація опорних знань (5 хв) |
Гра «Що зайве». Проаналізуй предмети та знайди зайвий. |
Повідомлення теми і мети уроку (3 хв) |
|
Мотивація навчальної діяльності (3 хв) |
Орнамент – візерунок або узор, побудований на ритмічному повторенні геометричних елементів, стилізованих тваринних чи рослинних мотивів. Як його намалювати ми дізнаємося сьогодні на уроці. |
Пояснення нового матеріалу (5 хв) |
З давніх – давен люди робили усе, що їх оточує не лише зручним, корисним, але й красивим. https://images.app.goo.gl/iYK3gZDTLaWEXvgB6 Звичайні речі можна перетворити на витвори мистецтва. Всі ці предмети є виробами декоративно – прикладного мистецтва. https://images.app.goo.gl/DTnggrtZziSFY5mz7 https://images.app.goo.gl/SpYZ1dR2FU3Vpd3KA https://images.app.goo.gl/YZuzbNHxFF96YAm7A https://images.app.goo.gl/Jf7ZfA69ZMtWDwgA8 Правила безпеки на уроці образотворчого мистецтва. Ознайомтеся із послідовністю малювання орнаменту калини. |
Руханка https://youtu.be/xjX5ANYexBA |
|
Практична діяльність (10 хв) |
1. Послідовність малювання орнаменту калини 2. Рухлива вправа |
Підсумок уроку (4 хв) |
1. Продемонструйте власні малюнки 2. Розглянь на яких речах вдома присутні орнаменти, з яких елементів вони складаються |
Рефлексія |
1. Оберіть відповідну цеглинку лего... 2. Створимо пірамідку нашого настрою |