У зв'язку зі змінами в системі освіти, її оновленням, виникає об'єктивна потреба у адекватних часу інноваційних технологіях. Саме життя вказує на необхідність переглянути зміст і технологію навчання. Інноваційні технології навчання, нетрадиційний підхід до навчання створюють у студентів можливість займати не просто активну, але ініціативну позицію в навчальному процесі, не просто "засвоювати" запропонований викладачем матеріал, але пізнавати світ, вступаючи з ним в активний діалог, самому шукати відповіді та не зупинятися на знайденому як на остаточній істині. У цьому напрямку і ведуться пошуки, спрямовані на перетворення традиційного навчання на живе зацікавлене вирішення проблем. Під час проведення таких занять зростає зацікавленість студентів, розвиваються комунікативні навички, виникає інтерес до предмета, стимулюється розширення світогляду, умови навчання наближаються до реальних умов виробництва, виявляються особливості студентів, активізуються їх розумова діяльність.
В методичній розробці розкрито досвід проведення заняття