Розробка уроку: Оформлення робіт. Виготовлення й декоруван¬ня рамки для фотографій.

Про матеріал

Мета:1. Поглибити знання учнів про оформлення ху­дожніх робіт, формувати вміння виготовляти рамку й декорувати різноманітним матеріалом.

2.Розвивати образне мислення, асоціативну
пам'ять, естетичний смак.

3.Виховувати акуратність під час роботи з па­
пером, декоративним матеріалом, активізувати
інтерес до створюваної роботи, творчу ініціативу
учнів.

Перегляд файлу

УРОК 31

Тема.Оформлення робіт. Виготовлення й декоруван­ня рамки для фотографій.

Мета:1. Поглибити знання учнів про оформлення ху­дожніх робіт, формувати вміння виготовляти рамку й декорувати різноманітним матеріалом.

2. Розвивати образне мислення, асоціативну
пам'ять, естетичний смак.

3. Виховувати акуратність під час роботи з па­
пером, декоративним матеріалом, активізувати
інтерес до створюваної роботи, творчу ініціативу
учнів.

Обладнання: матеріали: кольоровий картон, кольоровий па­пір, ножиці, клей, декоративний матеріал (кру­па, листівки, бісер, нитки, ґудзики), фарби, фо­тографія, альбом із шаблонами (с. 51);

зоровий ряд: зразки різноманітних рамок для фотографій.

ХІД уроку

І. Організація класу

II. Актуалізація опорних знань

Бесіда.

  • Що таке паспарту?
  • Розкажіть про основні функції паспарту.
  • Як підбирається колір паспарту?
  • Чому нижнє поле паспарту має бути дещо більшим?

III. Мотивація навчальної діяльності

Бесіда.

  • Діти, чи подобається вам фотографуватися?
  • А чи багато у вас фотографій?
  • Де зберігаються ваші фотографії?
  • Що необхідно зробити, щоб ваші фотографії могли роз­міщуватися на видному місці?

IV. Оголошення теми уроку

Сьогодні ми виготовимо рамку для фотографії та декоруємо її.

V. Вивчення нового матеріалу

Слово вчителя.

Останнім часом велику увагу привертають роботи фотохудожників. Вважається, що зробити гарну цікаву фотографію важко, але ще важче презентувати її для глядачів. І картини, і фото­графії не вважаються презентабельними без рамки. Обрамлення

впливає на настрій, створюваний фотографією або картиною. Добре виконана рамка звертає увагу на окремі колірні рішення в роботі, підкреслює контрасти й навіть покращує композицію, збираючи різні елементи в єдине ціле.

Рамкою для фотографій або рамою для картин називають обрамлення по периметру картини (фотографії). Колір рамки може значно вплинути на сприйняття фотографії або картини. Якщо в роботі домінує темний колір, не варто обирати рамку схожого відтінку. Але якщо у фотографії (картині) якийсь колір використовується меншою мірою, то рамка такого самого кольору лише підкреслить його в роботі. Яку ж рамку краще зробити — просту чи кольорову, плоску чи напівоб'ємну — залежить, перш за все, від самої фотографії, від місця, де вона висітиме або сто­ятиме, і, звичайно ж, від вашого смаку.

VI. Практична робота

Виготовлення й декорування рамки для фотографій. Етапи виконання роботи.

1) Візьміть фотографію. Визначте її розміри. Залежно від роз­
мірів фотографії підберіть два аркуші цупкого паперу (аркуші
мають бути на 7—8 см більші за саму фотографію).

2) Покладіть перед собою перший аркуш цупкого паперу
необхідного розміру. Аналогічно для виготовлення паспарту
відступіть 1 см від нижнього краю, проведіть діагоналі від цієї
лінії. Знайдіть оптичний центр на діагоналях, позначте розмір
фотографії (проведіть відрізки, відповідні довжині й ширині
фотографії), відступіть від них до центра 0,5 см, позначте точ­
ками на діагоналях, з'єднайте. Акуратно ножицями виріжте
середину.

  1. Перший аркуш накладіть на другий. Склейте уздовж ниж­ніх і бічних полів. У верхньому полі між аркушами утворюється кишенька для фотографії.
  2. Щоб рамка стояла на столі, слід виконати підставку візьміть смужку картону завширшки 4 см і завдовжки 20 см. Відступіть 1 см від краю по довгій стороні, із решти довжини утворіть прямокутний трикутник. Однією короткою гранню при­клейте до другого аркуша.
  3. Декоруйте рамку на ваш розсуд.

Одним зі способів декорування може бути паперова плас­тика. Із кольорового паперу виріжте п'ять кружечків одного кольору радіусом 2 см. Складіть «гофре» (віяло), зігніть навпіл, утворяться пелюстки. Зберіть пелюстки у квітку, із двох деталей

можна отримати бутон. Приклейте квіти до рамки. Додайте листя із зеленого паперу, виготовлене аналогічним способом.

VII. Завершення уроку

Демонстрація дитячих робіт. Оцінювання. Вибір кращих робіт. Завдання на наступний урок: принести кольорові олівці, простий олівець, кольорові аркуші паперу (формат А4); білий аркуш паперу (формат A3).

 

docx
Додано
26 серпня 2018
Переглядів
2956
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку