Розробка уроку "Ознайомлення із взаємопов'язаними величинами: ціна, кількість, вартість""

Про матеріал
Розробка уроку математики, яка може бути використана під час вивчення теми "Ознайомлення і взаємопов'язаними величинами: ціна, вартість, кількість"
Перегляд файлу

Тема «Ознайомлення із взаємопов'язаними величинами: ціна, кількість, вартість».

Мета:

  • формування предметних компетентностей:

закріпити навички табличного множення і ділення чисел на 6; ознайомити учнів із трійкою взаємопов’язаних величин, що перебувають у пропорційній залежності: ціна, кількість, вартість; розвивати вміння виділяти у тексті взаємопов’язані величини, застосовувати правило знаходження певної величини під час розв’язування задач;розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне;

  • формування ключових компетентностей:
  • уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес;
  • комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів;
  • соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, групах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату;
  • інформаційної: розширити знання учнів про Всесвіт;
  • громадянської: виховувати та прищеплювати любов, повагу до українських традицій, бережливе ставлення до природи, розвивати здатність екологічно мислити.

Тип уроку: комбінований.

ХІД УРОКУ

І. Вступна частина.

1. Організація класу (з використання прийому «Інтрига»).

Дива сьогоднішнього дня продовжуються. І сьогодні на уроці математики ми віддамо дань традиціям нашого народу.

2. Актуалізація опорних знань.

Вправа «Пазли» (перевірка знань множити та ділити на 4,5,6, результат – зображення Різдва)

Отже,  сьогодні ми з вами будемо готувати головну страву Різдва – кутю.

Та спочатку нам необхідно здійснити покупки у магазині.                                  

Каліграфічна хвилинка

Зараз кожен з вас у зошиті каліграфічно напише 2 рядочки цифр 6 та 7.

 

ІІ. Основна частина

Вивчення нового матеріалу

  1. Магазин
    - Подивіться уважно на вітрину нашого магазину.
    -Що продається в магазині?
    - Що позначено під картинками? (Ціна.)
    - Ціна по-іншому називається цінник.
    - Що показує ціна? (Скільки коштує один предмет.)
    -Для чого потрібні цінники на товарах? (Щоб дізнатися ціну.)

 

Цікава задача: чи може 1==100?(1грн=100к)

 

Задачі на розрахунок вартості

Описание: https://subject.com.ua/lesson/mathematics/3klas/3klas.files/image043.jpg

Задачі на розрахунок вартості на 1 особу(заповнення таблиць)

Фізкультхвилинка

Ви гарно попрацювали і вам настав час відпочити. У кожного на парті є аркуш із цифрою. Візьміть у руки подивіться самі і покажіть мені. Ваше завдання намалювати у повітрі цю цифру , увага :

- заплющеними очима,

- правою ручкою,

- лівим плечем,

- правим колінком,

- голівко,

- лівою ніжкою,

- губками ,

- животиком,

- двома ручками одночасно,

- всім тілом.

Бачу ви гарно відпочили

Цікава задача: чи може 1==100?(1грн=100к)

 

Список покупок на родину( скільки членів родини, таку кількість і пишемо:

 

Найменування товару

Кількість

Ціна

Вартість

1

Пшениця

1

 

 

2

Мед

2

 

 

3

Горіхи

3

 

 

4

Мак

1

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

Я купувала товар дещо раніше, і ціни були різні. За 2 пакети пшениці я сплатила 12 грн. То яка ціна була? Зросла чи зменшилася?На скільки?

 

ІІІ. Заключна частина

Різдво - пора подарунків. Запрошую вас до чарівної крамниці, у якій ви зможете придбати подарунки. Але…у кожного з вас є лише 100 гривень. Поміркуйте, який товар ви зможете придбати на цю суму і яка сума грошей у вас ще залишиться. Запишіть ці дії у зошит.

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 січня 2021
Переглядів
562
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку