Розробка уроку позакласного читання з творчими завданнями для 2 класу.

Про матеріал
Розробка уроку позакласного читання з творчими завданнями для 2 класу. У цьому матеріалі є відео ,та текст для читання, фізкультхвилинка.
Перегляд файлу

image

imageГра «Скоро скоромовимо»

(Читання в рзному темп )

Б жить стежина  пом ж ожини

І вже у Жен ожини жменя.

Гра «Шифрувальник»

(Розшифрувати  прочитати прислв’я. Пояснити його змст)

imageптПзмОкС кПумсІ дШщАасВ бдДаО ок оЛтІбаСжеУдь Л кИтСдм лкТобАз мЗ дАвЛжІуЗчх Уаус яюВщхЕкомРзоБ дОибЛмІакЗолд

imageПОСПІШАВ ДО ЛІСУ ЛИС ТА ЗАЛІЗ У ВЕРБОЛІЗ.

image

Гра «Швидкочитанка»

image(Прочитати другу частину скоромовки з екрана)

Поки лз у верболз,

Запзнивсь до лсу лис.

imageПосп шав до л су лис Та зал з у вербол з.

Поки л з у вербол з,

Зап знивсь до л су лис.


image


image


Слухання твору «Каша»

Аналз твору

image

image

imageЯкий змй за характером?

Чому вн бльше не прилетв?

Який висновок зробили дти?

Чи можемо назвати цю розповдь фантастичною?

В чому полягає фантазя твору?

Словникова робота

Гра «Бджлка»

(Читання слв з екрану напвголосно, кожен у своєму темп )

imageНай-кра-щий

Тро-ян-до-ви-ми

Роз-б г-ли-ся

Про-ле-пе-тав

Пшо-ня-ної

При-див-ля-єть-ся

При-ше-ле-пу-ва-тий

imageГРА «РОЗУМІЙКО»(ПОЯСНИТИ ВИСЛОВИ)

«Всипати березової каш »

Ще за давн х час в д тей навчав грамот дяк.

Зак нчення визначеного пер оду навчання зазвичай урочисто святкували:варили великий горщик смачної

каш . Однак не вс д ти навчалися усп шно. Щотижня у

визначений день дяк бив березовими р зками ледар в, бешкетник в  неслухняних – всипав їм «березової каш ».

Нин жарт вливий висл в «березова каша » означає покарання за провину

image«Пекти рак в» червонти

image«Ноги на плеч »

швидко рухатися, бгти.

Слухання казки


image


Читання казки «Каша»

image Пройшов дощ, п сок вологий, то д вчатка пекли торти: один з ромашками, другий з наг дка́ми, трет й найкращий, з трояндовими пелюстками. Івась

допомагав, кв точки збирав. Коли раптом, мов шурябуря, не знати зв дки з'явився зм й. Був в н трошки дурний, але ж зовн того не видно.

 — Ану, хто буде з мною битися? — зарев в в н.

 Д ти розб глися, як миш . Т льки Івась лишився, бо дуже злякався. Так злякався, що його н жки мов приросли до земл .

 — Хто ти такий? Як тебе звуть? — ревнув до нього зм й.  — І... Івась... — ледве пролепетав хлопчик.

 — Іван? Та ще, може, й Побиван? — зрад в зм й. — Тебе мен й треба. Гайда битися!

 Івась з переляку т льки очками кл пав. Тод Олеся, побачивши його скруту, вискочила з-за куща, за яким

сховалася в д зм я,  заступила Івася. "Чи цей зм й, бува, не дурний, що хоче битися з меншим за себе?" — подумала вона. А вголос сказала:

 — Не бийся з ним, зм ю, бо в н ще мало каш з'їв!

 — Га? Мало з'їв? — гарикнув зм й. — То принеси йому ще.  Хай в н з'їсть, а я почекаю.

 А сам м ркує: "Подумаєш, якась там каша! Я жар, вогонь їм, я все одно дужчий!"

 Олеся винесла з хати миску пшоняної каш подала Івасев . Хлопчик їсть, а зм й сидить та до каш придивляється.

 — Що ти їси, таке гарне та жовте? Часом не золото? — запитався в н.

 — А золото, золото! — в дпов ла Олеся, бо зрозум ла, що зм й пришелепуватий. — Наша

каша золота! На вогн варилася, на жару

вмл вала, ще й масла в н й ц ла грудка, бо маслом каш не з псуєш!

 Тут уже змй серйозно задумався. Золото, знав вн, дороге! Навть за жар дорожче. Мабуть, вд нього прибува бльше сили! "Пожую-но  я

золотця", — виршив змй. Полетв до себе в

печеру, де в черепочку, у темному куточку

тримав захований скарб. Вийняв золотий дукат, гризнув його та й зуба зламав. "Ти диви, яке

тверде, — здивувався вн. — Треба його цлим ковтнути". Ковтнув, та й мало що не вдавився!

 — От б да! Не можу я золото їсти! — вражено похитав головою зм й. — Не буду з тим хлопцем битися. Хоч в н малий, але краще не треба. Не полечу в його село.

 З досади вл гся в печер  захроп в, аж ст ни задрижали.

 Д ти здивувалися, а ще б льше зрад ли, що зм й не вернувся.

 — Хай  не прил тає! — сказала Олеся. — Івась тим часом виросте. А вир сши, всипле зм єв березової каш !

 Отод в н знатиме, як б йки зат вати!

image

Робота над люстрацями до твору «Каша» Яким художник зобразив змя?

Як кольори використав художник  для персонажв твору?

Фзкультхвилинка


image


Слухання врша Ганни Чубач

image«Прапор»

Прапор нашої Вкраїни Має кол р жовто-син й.

І повинен кожен знати, Як два кольори єднати.

Синє небо – верхня смуга,

Жовте поле – нижня смуга.

Технолог я «Мозковий штурм»

image

Назв ть символи Української держави.

• Чому ц знаки називають державними символами?

•Де ми бачимо державн символи?

Слухання твору З рки Мензатюк

«Український прапор»

image


image


Гра «В дшукай слово»

image

Робота з прислв’ями

У р дному краї все миле.

image

image

Гарна та земля, де мирне сонце с я.

Де сонце  небо веселе, там д ти щаслив .

Чуж краї знай, а св й н коли не забувай.

Яке з поданих присл в’їв найкраще висловлює головну думку твору «Український прапор

image

pdf
Пов’язані теми
Українська мова, Презентації
НУШ
Додано
4 лютого
Переглядів
86
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку