2 червня о 18:00Вебінар: Як розвивати дослідницьку компетентність учнів: створюємо прилади для шкільної лабораторії власними силами

Розробка уроку "Російська революція 1905 – 1907рр. на території України".

Про матеріал
Пропоную розробку уроку історія України 9 клас. В умовах дистанційного навчання учні самостійно опрацьовують матеріал підручника виконуючи відповідні завдання
Перегляд файлу

Тема: Російська революція 1905 – 1907рр. на території України.

1. Основні поняття та дати:

Антисемітизм -  ___________________________________________________

__________________________________________________________________

Чорносотенці  - ____________________________________________________

__________________________________________________________________

Січень 1905р. - ____________________________________________________

__________________________________________________________________

17 жовтня 1905р. — _________________________________________________

__________________________________________________________________

27 квітня – 8 липня 1906р. — ________________________________________

__________________________________________________________________

20 лютого – 2 червня 1907р.    ______________________________________

__________________________________________________________________

2. Портретна галерея.

Вкажіть хто зображений на фото

1.  Описание: C:\Users\Asus\Desktop\Без названия.jpg          2.  Описание: C:\Users\Asus\Desktop\Без названия.jpg

3. Описание: C:\Users\Asus\Desktop\Без названия (1).jpg           4.    Описание: C:\Users\Asus\Desktop\Без названия (2).jpg            

1.___________________________                  2.___________________________

3.___________________________                  4. ___________________________

 

3. Обов’язкове  завдання

Робота з  таблицею:

  • Ознайомтеся з причинами революції 1905 – 1907 рр., розподіліть їхні номери по відповідних колонках.

Соціальні

Економічні

Політичні

 

 

 

  1. Суперечливі процеси модернізації;
  2. Нерозв’язаність аграрного питання;
  3. Збереження поміщицьких землеволодінь;
  4. Малоземелля і безземелля селян;
  5. Самодержавна форма правління;
  6. Відсутність демократичних прав і свобод;
  7. Знищення будь-яких проявів волелюбства;
  8. Падіння авторитету царату у зв’язку з поразкою в російсько-японській війні;
  9. Поява політичних партій, розширення сфери їхніх дій, посилення впливу на народні маси;
  10.                      Існування станових привілеїв;
  11.                      Жорстка експлуатація робітничого класу;
  12.                      Тяжке становище народних мас;
  13.                      Масове безробіття;
  14.                      Тяжкий національний гніт.

 

4. Додаткове завдання

Чи вважаєте Ви слушним висновком українського історика? Відповідь обґрунтуйте. 

«Думське законодавство не дало нічого українському життю»

(М. Грушевський)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

docx
До підручника
Історія України 9 клас (Власов В.С.)
Додано
22 грудня 2020
Переглядів
250
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку