Розробка уроку "Танцювальні елементи : вальс"

Про матеріал
Корекційно - розвивальна: розвивати творчу самостійність, артистичність; Навчально - корекційна: формувати навички передавати в ігрових і танцювальних рухах різні нюанси музики: пісенність, граціозність, енергійність, ніжність, грайливість тощо; Корекційно – виховна: виховувати активність у сприйнятті музики.
Перегляд файлу

Урок                                    клас                                              дата

Тема:  Танцювальні елементи : вальс.

Корекційно - розвивальна: розвивати творчу самостійність, артистичність;

Навчально - корекційна: формувати навички передавати в ігрових і танцювальних рухах різні нюанси музики: пісенність, граціозність, енергійність, ніжність, грайливість тощо;

Корекційно – виховна: виховувати  активність у сприйнятті музики.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

Обладнання: синтезатор, телевізор.

Хід уроку:

1.Орг.момент:   -  НПП

2. Підготовча частина: Вітання. Марш по залу.

Вправи на орієнтування в просторі. Стрибки в глибину. Стрибки в довжину з 2-3 кроків. Стрибок у висоту «зігнувши ноги» з 2-3 кроків. Стрибок у довжину поштовхом однієї ноги з приземленням на 2 через «рів».

3. Основна частина: повідомлення теми, завдань уроку.

Ритміко – гімнастичні вправи:

  • Кругові рухи голови, нахили вперед, назад, в сторони.
  • Викидання рук уперед, у сторони, вгору з положення руки до плечей.
  • Кругові рухи плечей, уповільнені, з постійним прискоренням, з різким зміною темпу рухів.
  • Плавні, різкі, швидкі, повільні рухи кистей рук.
  • Повороти тулуба в положенні стоячи, сидячи з передачею предметів.

Вправи з дитячими музичними інструментами.

Ускладнити попередні навички з’єднуючи нескладні танцювальні рухи з грою на простих музичних шумових інструментах ( сопілка, барабан, бубен).

Танцювальні вправи: вальс (відео)

Розучування основних рухів.

4. Заключна частина:

Ігри під музику. «Впізнай на дотик».

Розвивати тактильне сприймання предметів (…….), вчити впізнавати на дотик.

5. Дихальні вправи. Повторення і закріплення основних рухів, даних у попередніх класах, ускладнюючи їх узгодженням з рухом рук з різних вихідних положень. Виконання в різному темпі.

Рефлексія: Чи сподобався урок? Чим запам’ятався? Що нового дізналися?

6.Підсумок уроку: Які вправи на координацію рухів виконували?

Вправа « Емоції та настрій» .

Оцінювання навчальної діяльності учнів. Заключний заспокійливий марш.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Янко Олена Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
24 січня 2022
Переглядів
531
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку