Урок № клас дата
Тема: Танцювальні елементи : вальс.
Корекційно - розвивальна: розвивати творчу самостійність, артистичність;
Навчально - корекційна: формувати навички передавати в ігрових і танцювальних рухах різні нюанси музики: пісенність, граціозність, енергійність, ніжність, грайливість тощо;
Корекційно – виховна: виховувати активність у сприйнятті музики.
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
Обладнання: синтезатор, телевізор.
Хід уроку:
1.Орг.момент: - НПП
2. Підготовча частина: Вітання. Марш по залу.
Вправи на орієнтування в просторі. Стрибки в глибину. Стрибки в довжину з 2-3 кроків. Стрибок у висоту «зігнувши ноги» з 2-3 кроків. Стрибок у довжину поштовхом однієї ноги з приземленням на 2 через «рів».
3. Основна частина: повідомлення теми, завдань уроку.
Ритміко – гімнастичні вправи:
Вправи з дитячими музичними інструментами.
Ускладнити попередні навички з’єднуючи нескладні танцювальні рухи з грою на простих музичних шумових інструментах ( сопілка, барабан, бубен).
Танцювальні вправи: вальс (відео)
Розучування основних рухів.
4. Заключна частина:
Ігри під музику. «Впізнай на дотик».
Розвивати тактильне сприймання предметів (…….), вчити впізнавати на дотик.
5. Дихальні вправи. Повторення і закріплення основних рухів, даних у попередніх класах, ускладнюючи їх узгодженням з рухом рук з різних вихідних положень. Виконання в різному темпі.
Рефлексія: Чи сподобався урок? Чим запам’ятався? Що нового дізналися?
6.Підсумок уроку: Які вправи на координацію рухів виконували?
Вправа « Емоції та настрій» .
Оцінювання навчальної діяльності учнів. Заключний заспокійливий марш.