Запис голосу:
- рік трьохтисячний до нашої ери, планета Земля.
Музика східна.
Єгиптянка.
Наші могутні царі і цариці підкорили собі чужоземців, збудували величезні гробниці, оживили пустелю.
Вавилонянка.
Єгиптянка
Вавилонянка.
Вчитель історії. Натискає на пульт.
Добрий вечір учасники нашого історично-розважальної програми. Ми стали свідками суперечки між жителями Давнього Єгипту і представників Вавилону.
Але ми з вами добре пам’ятаємо з уроків історії, що досягнення цивілізацій Азії та Африки – це один із найбільших скарбів Давнього Світу.
Багатьма із них ми користуємось і сьогодні: алфавіт, скло, 12 знаків зодіаку та багато іншого.
Тож зануримось у прекрасний світ історії і проведемо весело час разом.
Вчитель фізкультури.
Добрий вечір, родина 6г класу. Приєднуюсь до слів Людмили Олександрівни і пропоную розпочати, жеребкуванням. Об’єднуємось у дві команди, один із представників родини витягує номер(1,2)
Конкурс 1. «Картографи». (розминка).
Завдання з історії: зібрати мапу, назвати державу, правителя і чудо світу.
Інвентар: волан, конуси, розрізана карта, дошка, секундомір.
Учасник кладе на голову волан, рухаючись ходою поміж конусів до стінки на якій розміщені паперові завдання. Бере одне завдання і повертається назад. (Не можна стрибати і бігти, якщо волан впав, його треба підняти з того ж місця і продовжити виконувати завдання), передати естафету наступному. Коли усі учасники принесуть кусочки мапи, вони повинні будуть з кусків зібрати мапу, назвати державу, правителя і чудо світу. Нараховується бал за швидкість і бал за правильність
Конкурс 2. «Всезнайка»
Завдання історії: розгадати кросворд.(звернутися за допомогою до своєї команди, виконавши 10 присідань)
Інвентар: тенісні м’ячі, дошка, кросворд, маркери.
Перший учасник затискає тенісний м’яч нижче колін, рухаючись ходою до гімнастичної стінки, на дошці завдання – кросворд. Кожному учаснику на старті роздали питання. Виконавши завдання повертається назад передає естафету наступному.
Нараховується бал за швидкість і бал за правильність.
Конкурс 3. «Мумія».
З команди 2 представника. За сигналом, треба намотати учасника папером, з голови до ніг. Виграє команда, яка виконала швидко і якісно.
Конкурс 4. «Хто?», « Що?», « Коли?»
Завдання з історії: треба пояснити значення слова або дати, яке дісталося учасникові. Підказка може бути при умові учасник повинен виконати фізичну вправу.
Інвентар: кульки
За сигналом, перший учасник біжить до кульки, треба її луснути і дістати завдання. Бігом повертається назад і передає естафету наступному. Так робить кожний учасник. Нараховується бал за швидкість і правильність.
Конкурс 5. «Хто,я?»
Капітан назначає учасника, який одягає на своє обличчя маску, задає питання, команда відповідає «так» або «ні».Гра продовжується
Релаксація.
«Подорож до Єгипту»