Розробка уроку Тема: “ Шкільне життя ” Підтема: Дні тижня.

Про матеріал

У даній роботі представлені плани-конспекти уроків з англійської мови у 3 класі по темі “Школа" із використанням ІКТ, за підручником 3 класу (третій рік навчання) О.Д. Карпюк «Англійська мова», видавництво “Лібра Терра", 2016.

Протягом усіх уроків передбачається використання різних прийомів навчання, наочності, комп'ютера, що робить урок цікавим і сприятиме підвищенню рівня навчальної мотивації в учнів. Знайомство з новим матеріалом та його закріплення проводиться з використанням презентації в форматі Power Point і відео.

В ході уроків використовувалися такі форми роботи: фронтальна, групова, індивідуальна.

Основні методи: аудіювання, демонстрація, вправи.

Враховуючи вікові та індивідуальні особливості учнів, а також тип і вид уроків, були обрані наступні види вправ:

  • -за призначенням: рецептивні, репродуктивні, тренувальні:
  • -за способом виконання: усні, письмові, творчі;
  • -за способом навчальної діяльності: пошукові і тренувально-пошукові.

Дані уроки забезпечують розвиток наступних умінь і навичок учнів:

  • -узагальнювати інформацію, отриману при читанні, аудіюванні, перегляді і викладати її англійською мовою.
  • -робити усні повідомлення за результатами узагальнення побаченого, почутого, прочитаного;
  • -виконувати індивідуальні та колективні завдання англійською мовою;
  • -викладати англійською мовою результати пошукової діяльності;
Перегляд файлу

Урок англійської мови 3 клас

Тема:Шкільне життя ”

Підтема: Дні тижня.

Цілі уроку:

  •                   ознайомити учнів з новою лексикою теми,  вчити читати, розуміти та вимовляти нові ЛО по темі «Дні тижня;
  •                   розширювати кругозір учнів;
  •                   розвивати фонематичний слух, мовну здогадку, вміння спілкуватися іноземною мовою;
  •                   виховувати позитивне ставлення до іноземної мови, до навчальних предметів, до навчання в цілому.

Обладнання:  мультимедійна презентація № 1, підручник для 3 класу

 ( Карпю’к  О.Д.), робочий зошит (Карпюк О.Д.), ”,  відео “Head and shoulders”, аудіо запис, додаток.

Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Привітання.

T: Good-morning boys and girls! I`m glad to see you.  How are you?

P-s: Good-morning teacher. We are glad to see you too. We are fine, thanks.

T: Who is on duty today?

P: I am.

T: Who is absent today?

P: All are present.

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Dear children, the topic of our lesson is « Days of the Week. Today we’ll continue our conversation about school, school subjects and your favourite subjects. We also shall read, write, make dialogues and sing songs in English. Любі діти, темою нашого уроку єДні тижня».  Сьогодні ми продовжимо нашу розмову про школу, шкільні предмети, поговоримо про ваші улюблені шкільні предмети. Ми також читатимемо, писатимемо та співатимемо пісеньки англійською мовою.

 

ІІ. Уведення в іншомовне середовище

1) Мовленнєва зарядка (слайд №2)

Do you go to school?

Do you like to go to school?

What can we do at school?

Do you like playing with your friends?

Do you like your school?

What is school for you? (слайд № 3)

2) Фонетична зарядка (слайд №4)

Look at the screen, children. As always, we start our lesson with poem. Listen and repeat.

ІII. Основна частина уроку.

  1.               Ознайомлення з новими ЛО теми.

Listen and say. (слайд №5)

Follow and read.  (слайд  №6-14)

  1.               Читання

Put the words into proper boxes. (слайд №8)

Read Bill’s timetable. Ex.2, P.48-49

  1.               Говоріння.

Look at Bill’s timetable and complete sentences. (слайд№16)

  1.               Групова робота.

 Розподіли слова у колонки за темами /

 You must put the words into the proper columns

 

Sunday,   computer,   Monday,   Reading, Tuesday,   pencil-box,  English, Wednesday,   Sport,   pen,   teacher,   Thursday,   children,   Friday,   Music,   Art,  Saturday,   copy-book,   Maths,   desk,   Ukrainian

Days of the week

School subjects

School things

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Фізкультхвилинка 

Song “Head and schoulders”

6.Монологічне мовлення

Make up sentences. (слайд№18)

7. Письмо.

Match and pronounce.

IV. Заключна частина уроку

1. Пояснення домашнього завдання:

Робочий зошит: Впр. 3Стор. 34 (слайд № 20)

2.Підведення підсумків уроку

T: Today, we’ve got to know with the vocabulary of the unit “Welcome Back to School”. So we’ve known the names of the days of the week . What did you like the most today?

P1: I liked …

P2: I liked …

3) Оцінювання і коментар.

T: You are good pupils. Ann, your mark is…because…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список літератури

  1. Карпюк О.Д. Англійська мова: підручник для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – 2-ге вид. випр. /– Тернопіль: Лібра Терра, 2016. – 176.
  2. Карпюк О.Д. Англійська мова: робочий зошит для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: Лібра Терра, 2014. – 80 с.
  3. “Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи ”, К., 2016 р.;
  4. Ніколаєва С.Ю. Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник. Вид. 2-ге, випр. і перероб. / Кол. авторів під керівн. С.Ю. Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2002. – 328 с.