19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Розробка уроку трудового навчання для 3-го класу. Тема. Аплікація з тканини « Яблуко»

Про матеріал
Тема. Аплікація з тканини « Яблуко» Мета : продовжити ознайомлення учнів з інструментами і пристосуваннями , необхідними під час роботи з тканиною, прийомами безпечної роботи з ними, вчити виготовляти аплікацію з тканини, а також правильної організації робочого місця під час роботи з тканиною; розвивати творчу уяву , фантазію ,охайність; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя .
Перегляд файлу

Тема. Аплікація з тканини « Яблуко»
Мета : продовжити ознайомлення учнів з інструментами і пристосуваннями , необхідними під час роботи з тканиною, прийомами  безпечної роботи з ними, вчити виготовляти аплікацію з тканини, а також правильної організації робочого місця під час роботи з тканиною;  розвивати творчу уяву , фантазію ,охайність; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя .
Обладнання: зразки виробів ; зразки тканини; кольоровий картон; клей;  ножиці; пензлик; серветка для рук;  мультимедійна дошка
Тип уроку: комбінований

     ХІД УРОКУ
I.Організація учнів класу до роботи на уроці
1. Привітання
Усі почули ви дзвінок,
він покликав на урок.
Кожен з вас вже постарався-до уроку приготувався.
Тож девіз тепер згадаймо
і урок вже починаємо.
Будем ми чарівниками
диво створювать руками.
2.Перевірка готовності дітей до уроку.
-Діти, перевірте , чи усе необхідне є у вас на партах .Сьогодні нам для роботи на уроці треба мати кольоровий картон, тканини, нитки ,клей, ножиці, пензлик ,серветка для рук.

II.Повідомлення теми, мети і завдань уроку.   Мотивація навчальної діяльності школярів.
1. Загадка
Народжується з квітки ,
його всі люблять дітки,
заліза в нім багато ,
рум’яне і хрустке.
Ану скажіть, то що ж воно таке?(Яблуко)
- Сьогодні ми продовжимо виготовляти  аплікацію з тканини. Створимо композицію «Яблуко» за допомогою  різних видів тканини та ниток.
III. Відтворення  і корекція знань, умінь  та навичок.
- А що таке аплікація?
(це процес створення візерунків, орнаментів  шляхом нашивання , наклеювання  на тканину  чи папір різнобарвних шматочків якогось матеріалу)
- З яких матеріалів можна виготовляти аплікацію?
( з паперу, тканини, природних матеріалів ,зі шкіри)
-Які є види аплікації?
( силуетна, накладна, ажурна)
Доповніть речення
Предмети , інструменти, якими користуються правою рукою , розкладають на робочому столі……(праворуч)
Усе, що зручно тримати лівою рукою ( папір ,тканину),потрібно класти…….(ліворуч)

IУ. Вивчення нового матеріалу.
1. Вступна бесіда
- Згадаймо,що ви пам’ятаєте про тканину.
- Які бувають тканини?( тканини бувають натуральні та синтетичні. Натуральні тканини - лляні,бавовняні ,шерстяні. Пам’ятайте, що корисно носити одяг з натуральних тканин)
- Для чого потрібна аплікація з тканини?  Де вона використовується?( аплікації   широко використовуються в мистецтві. За допомогою аплікацій створюються  картини, ними можна прикрасити житло,  навчальні кабінети, дитячі ігрові кімнати)
2.Демонстрація ,аналіз та обговорення зразка творчого завдання уроку.

Подивіться уважно на зразок аплікації « Яблуко»
- З  яких матеріалів вона виготовлена ?( з  тканини , картону ,ниток)
- Яке кольорове поєднання? ( рожевий ,зелений, коричневий)
3.Педагогічне пояснення послідовності виконання практичного завдання.

  • Покладіть перед собою зразки тканини ,що ви принесли на урок .
    - Оберіть колір тканини для майбутньої аплікації.
    - На картоні-основі викладіть шаблони – викрійки деталей, олівцем позначте місце Їх наклеювання.
    - Прикріпіть тканину шпильками, обведіть та виріжте по контуру .
    - Доберіть картон для фону або зробіть фон зі тканини .
    - На картон наклейте фон.
    - Змастіть тканину з виворітного боку клеєм та наклейте аплікацію на основу.

У. Практична   робота учнів.
1. Повторення правил безпеки під час роботи
- Які правила безпеки з ножицями ви повинні пам’ятати під час роботи?
-  Не кладіть ножиці з гострими кінцями на край парти.
- Краще користуватися ножицями з круглими кінцями .
- Не тримайте ножиці кінцями вгору.
- Передавати ножиці товаришеві лише в закритому вигляді ,тримаючи їх кінцями до себе.
- Виконуйте завдання обережно  і спокійно.
- Не відволікайтеся самі і не заважайте сусідові.
- Не торкайтеся обличчя та очей брудними руками.
2.Самостійна робота учнів ( допомагаю учням індивідуально , використовую поточний інструктаж)

УI. Виставка та оцінювання робіт учнів.
Критерії оцінювання:
- Чи за темою виконана робота.
- Володіння технікою та прийомами виконаного завдання.
- Кольорове поєднання.
-Охайність.
- Творчий підхід.
УII. Підсумок уроку.
- Чи цікаво вам було у країні Майстрів?
- Що дізналися нового на уроці? ( навчилися виготовляти аплікацію з тканини)
- Подаруйте свій   виріб    близькій людині( братикові ,сестричці)

УIII. Гра « Кожній речі – своє місце»
- Діти, покладіть інструменти на свої місця в папку  ( діти прибирають робочі місця)

 



 

docx
До підручника
Трудове навчання 3 клас (Веремійчик І. М., Тименко В. П.)
Додано
8 березня
Переглядів
240
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку