Розробка уроку української мови на тему: "Діагностувальна робота. Письмовий переказ" 4 клас

Про матеріал
Розробка уроку української мови на тему: "Діагностувальна робота. Письмовий переказ" 4 клас Мета:Перевірити рівень сформованості в учнів навичок письмового переказу; закріпити знання учнів про структуру та особливості переказу тексту, розвивати навички самостійної роботи, логічного мислення та грамотного письма, виховувати уважність, посидючість та відповідальність.
Перегляд файлу

Розробка уроку української мови на тему:

"Діагностувальна робота. Письмовий переказ" 4 клас

Тема:Діагностувальна робота. Письмовий переказ

Мета:Перевірити рівень сформованості в учнів навичок письмового переказу; закріпити знання учнів про структуру та особливості переказу тексту, розвивати навички самостійної роботи, логічного мислення та грамотного письма, виховувати уважність, посидючість та відповідальність.

Хід уроку:

I. Організаційний момент

  1. Привітання учнів.
  2. Перевірка присутніх.
  3. Створення сприятливої робочої атмосфери.

II. Мотивація навчальної діяльності

  1. Обговорення важливості вміння правильно та грамотно переказувати текст.
  2. Пояснення, що сьогодні учні мають можливість показати свої вміння у письмовому переказі, що допоможе вчителю оцінити їх рівень підготовки.

III. Основна частина

  1. Повторення та пояснення
    • Коротке повторення основних вимог до переказу тексту:
      • Передача основного змісту та подій тексту.
      • Дотримання структури тексту.
      • Використання правильних граматичних конструкцій та орфографії.
  2. Читання тексту для переказу
    • Учитель читає текст вголос двічі :

Несподіване відкриття

Одного разу, коли весна щойно розпочалася, маленька дівчинка на ім'я Оля вирушила до лісу. Вона дуже любила природу і часто проводила свій вільний час, гуляючи серед дерев та квітів. Цього разу вона вирішила знайти перші весняні квіти.

Оля йшла стежкою, коли раптом побачила щось блискуче на землі. Вона нахилилася ближче і побачила невеликий скляний камінчик, що сяяв у сонячних променях. Дівчинка підняла його і вирішила зберегти як свій талісман. Знайшовши ще кілька квітів, Оля повернулася додому, де її вже чекала мама. Вона з радістю показала мамі свій скарб, і мама розповіла їй, що такі камінчики інколи можна знайти в лісі після зимових морозів.

Наступного дня Оля вирушила до школи і з гордістю показала свій камінчик друзям. Вони були в захваті і теж захотіли піти до лісу, щоб знайти свої власні маленькі скарби. Це було справжнє весняне відкриття для всіх дітей.

  1. Складання плану
    1. Початок весни
    2. Знахідка у лісі
    3. Розмова з мамою
    4. Шкільний день
    5. Весняне відкриття
  2. Письмовий переказ
    • Учні пишуть переказ почутого тексту на основі власних записів та вражень.
    • Учитель спостерігає за роботою учнів, допомагає при необхідності, відповідає на запитання.

IV. Підведення підсумків

  1. Обговорення виконаної роботи. Учні діляться своїми враженнями про текст та переказ.
  2. Вчитель аналізує та узагальнює результати діагностувальної роботи, звертаючи увагу на найважливіші аспекти.
  3. Мотивація до подальшого вдосконалення навичок письмового мовлення.

V. Домашнє завдання

  1. Прочитати вдома будь-який текст і спробувати переказати його своїм батькам або друзям.
  2. Принести для наступного уроку свій улюблений текст, який можна буде використовувати для подальших вправ з переказу.

 

docx
Додано
29 листопада
Переглядів
12
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку