Розробка уроку української мови на тему:
"Діагностувальна робота. Письмовий переказ" 4 клас
Тема:Діагностувальна робота. Письмовий переказ
Мета:Перевірити рівень сформованості в учнів навичок письмового переказу; закріпити знання учнів про структуру та особливості переказу тексту, розвивати навички самостійної роботи, логічного мислення та грамотного письма, виховувати уважність, посидючість та відповідальність.
Хід уроку:
I. Організаційний момент
II. Мотивація навчальної діяльності
III. Основна частина
Несподіване відкриття
Одного разу, коли весна щойно розпочалася, маленька дівчинка на ім'я Оля вирушила до лісу. Вона дуже любила природу і часто проводила свій вільний час, гуляючи серед дерев та квітів. Цього разу вона вирішила знайти перші весняні квіти.
Оля йшла стежкою, коли раптом побачила щось блискуче на землі. Вона нахилилася ближче і побачила невеликий скляний камінчик, що сяяв у сонячних променях. Дівчинка підняла його і вирішила зберегти як свій талісман. Знайшовши ще кілька квітів, Оля повернулася додому, де її вже чекала мама. Вона з радістю показала мамі свій скарб, і мама розповіла їй, що такі камінчики інколи можна знайти в лісі після зимових морозів.
Наступного дня Оля вирушила до школи і з гордістю показала свій камінчик друзям. Вони були в захваті і теж захотіли піти до лісу, щоб знайти свої власні маленькі скарби. Це було справжнє весняне відкриття для всіх дітей.
IV. Підведення підсумків
V. Домашнє завдання