Розробка уроку "Узагальнення вивченого про будову слова". 3 клас

Про матеріал
Розробка уроку з української мови на тему "Узагальнення вивченого про будову слова". 3 клас
Перегляд файлу

Урок №34. Узагальнення вивченого про будову слова.

Мої навчальні досягнення

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з розділу «Будова слова»; збагачувати словниковий запас учнів, удосконалювати навички письма; формувати компетентність спілкуватися рідною мовою; формувати мовленнєву, соціокультурну компетентності; виховувати в учнів національну свідомість, громадянську позицію.

Індивідуальний підхід до учнів, які навчаються за інклюзивною формою навчання: завдання на картках.

Очікувані результати навчання: учень/учениця

  • знає правила з теми «Будова слова»;
  • має активний словниковий запас;
  • застосовує каліграфічні навички письма;
  • спілкується рідною мовою;
  • демонструє мовленнєву, соціокультурну компетентності.

Обладнання:  мультимедійний комплект, конструктор LEGO, підручник, робочий зошит, скринька, аркуші із словами-завданням.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.

Хід уроку

  1. Організація класу до уроку
  1. Створення позитивного психологічного клімату класу.

Вивчайте мову українську -

Дзвінкоголосу, ніжну, чарівну,

Прекрасну, милу і чудову,

Як материнську пісню колискову.

Будем мову шанувати,

Всі частини у словах вірно визначати.

  1. Демонстрація навчальної презентації.
  1. Перевірка домашнього завдання
  1. Бесіда

Вправа 124  (вибіркове опитування)

  1. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку
  1. Робота з ребусами

Демонстрація ребусів на екрані

  1. Перевірка, оцінка та корекція засвоєних попередньо знань, умінь та навичок
  1. Робота з книжкою

Вправа 130. Розгляньте таблицю. Доповни речення, наведи приклади та познач потрібну частину слова. Під час формулювання яких висновків у тебе виникли труднощі? Повтори ці правила.

  1. Робота біля дошки

Визначення частин у словах.

  1. Робота з зошитом. Самостійна робота

Зошит свій я відкриваю,

Навскоси його кладу.

Ручку я ось так тримаю.

Сяду рівно, не зігнусь.

До роботи я берусь.                  

Каліграфічна хвилинка

Написання словосполучення мої досягнення

Вправа 131.

Випиши букви, перед якими пишемо префікс с-: к, р, п, т, з, д, ф, л, х.

Перевірка. Відповідь  декількох учнів.

  1. Колективна робота

Прочитай слова. Добери слово до схеми. (Рибка)

Прочитай слова, уставляючи пропущені букви. Спиши слова.

Фізкультхвилинка

  1. Узагальнення та систематизація понять
  1. Дидактична гра «Запитай у друга»

Перший учень дістає зі скриньки аркуш, на якому записане слово, до якого потрібно підібрати пропущені букви та зачитує його. Пропонує (на вибір учня) відповісти своєму другові. Якщо «друг» відповів, наступне слово зачитує він та пропонує відповісти «третьому». Продовжується гра ланцюжком.

  1. Побудуй із LEGO
  1. Підсумок уроку
  1. Рефлексія
  2. Самооцінка з LEGO
docx
Додано
6 грудня 2022
Переглядів
364
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку