Урок №34. Узагальнення вивченого про будову слова.
Мої навчальні досягнення
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з розділу «Будова слова»; збагачувати словниковий запас учнів, удосконалювати навички письма; формувати компетентність спілкуватися рідною мовою; формувати мовленнєву, соціокультурну компетентності; виховувати в учнів національну свідомість, громадянську позицію.
Індивідуальний підхід до учнів, які навчаються за інклюзивною формою навчання: завдання на картках.
Очікувані результати навчання: учень/учениця
Обладнання: мультимедійний комплект, конструктор LEGO, підручник, робочий зошит, скринька, аркуші із словами-завданням.
Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.
Хід уроку
Вивчайте мову українську -
Дзвінкоголосу, ніжну, чарівну,
Прекрасну, милу і чудову,
Як материнську пісню колискову.
Будем мову шанувати,
Всі частини у словах вірно визначати.
Вправа 124 (вибіркове опитування)
Демонстрація ребусів на екрані
Вправа 130. Розгляньте таблицю. Доповни речення, наведи приклади та познач потрібну частину слова. Під час формулювання яких висновків у тебе виникли труднощі? Повтори ці правила.
Визначення частин у словах.
Зошит свій я відкриваю,
Навскоси його кладу.
Ручку я ось так тримаю.
Сяду рівно, не зігнусь.
До роботи я берусь.
Каліграфічна хвилинка
Написання словосполучення мої досягнення
Вправа 131.
Випиши букви, перед якими пишемо префікс с-: к, р, п, т, з, д, ф, л, х.
Перевірка. Відповідь декількох учнів.
Прочитай слова. Добери слово до схеми. (Рибка)
Прочитай слова, уставляючи пропущені букви. Спиши слова.
Фізкультхвилинка
Перший учень дістає зі скриньки аркуш, на якому записане слово, до якого потрібно підібрати пропущені букви та зачитує його. Пропонує (на вибір учня) відповісти своєму другові. Якщо «друг» відповів, наступне слово зачитує він та пропонує відповісти «третьому». Продовжується гра ланцюжком.