Презентаційний урок з української мови з теми : «Іменник. Давальний та місцевий відмінки однини. Паралельні закінчення іменників чоловічого роду в давальному відмінку однини.

Про матеріал
Презентаційний урок з української мови з теми : «Іменник. Давальний та місцевий відмінки однини. Паралельні закінчення іменників чоловічого роду в давальному відмінку однини. Пом’якшені приголосні(повторення)»
Перегляд файлу

ЗАКЛАД ОСВІТИ КОМУНАЛЬНИЙ

«СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №80»

ДМР

 

 

 

 

 

Презентаційний урок

з української мови

з теми : «Іменник. Давальний та місцевий відмінки однини. Паралельні закінчення іменників чоловічого роду в давальному відмінку однини. Пом’якшені приголосні(повторення)»

 

 

 

 

 

 

 

 

підготувала і провела

вчитель 3 – В класу

Гуляйло Г.М.

                                                      2018 -2019 н.р.

Мета:продовжити розширювати знання учнів про іменник як частину мови;вправляти учнів у відмінюванні іменників у множині;ознайомити учнів з подвійним закінченням іменників чоловічого роду у давальному відмінку однини;повторити і закріпити знання учнів про пом’якшені приголосні;розвивати фонематичний слух,орфографічний зір;виховувати вміння працювати в парах,у групах;виховувати почуття поваги до думки інших.

Обладнання: ноутбук,телевізор,картки слів,мікрофон

 

Хід уроку

I.Оргхвилина

Учитель: «Ви почули всі дзвінок?»

Учні: «Він покликав на урок -

           Кожен з нас приготувався

           На перерві постарався.

           Зараз сядуть лиш дівчата,

           А за ними і хлоп’ята.»

II.Актуалізація опорних знань учнів

Вправа «Мікрофон»

Повторення знань про іменник

  • Яку частину мови ми вивчаємо?
  • Як змінюється іменник?
  • Що мають іменники?
  • Які розрізнюють іменники?

 

III. Повідомлення теми,мети уроку

Учитель :Сьогодні ми продовжимо вивчати тему «Іменник»,познайомимося з тим ,що іменники чоловічого роду в однині в давальному відмінку можуть мати подвійні закінчення,повторимо знання про пом’якшені приголосні»

 

 

IV. Повторення знань про Д. і М. відмінки множини

Читання за диктором правила про Д. і М. відмінки.
Повторне читання правила з прискоренням.
Повторення правила з пам’яті.
Виконання вправи щодо відмінювання іменників у множині.

 

 

 

V. Ознайомлення з подвійним закінченням іменників чоловічого роду в Д. і М. відмінках.

Читання за диктором правила.
Повторне читання з прискоренням.

 

Робота в парах.

Гра «Вчитель – учні» (Діти ставлять один одному питання і відповідають)

 

 

Вправа 3 у підручнику.

VI. Фізкультхвилинка.

 

 

VII. Повторення правила про орфоепію,про пом’якшені приголосні.

Читання інформації Знайка за диктором.
Повторення правила учнями.
Вправи на записування слів у фонетичній транскрипції.

 

Гра «Виправ помилки,допущені Незнайкою»

Читання і виправлення помилок у тексті пілручника.

Групова робота

Кожна група отримує карточки слів. З цих слів необхідно скласти речення.

1 група(У кінці вересня птахи відлітають на південь)

2 група (Журавлі прямують правильними трикутниками)

3 група (Зграї шпаків і граків летять на великій відстані)

Кожна група знаходить граматичну основу свого речення.

 

 

VIII. Перегляд презентації з словниковими словами.

Запис слів в робочому зошиті по пам`яті. Називання орфограм у словах.

IX. Виконання конкурсу «Найрозумніший»

X. Підсумки уроку і домашнє завдання

 -Над якою темою працювали?

-Що вдалося? Що сподобалося?

-Над чим ще треба працювати?

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Гуляйло Галина
Додано
10 грудня 2022
Переглядів
237
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку