Розробка уроку я у світі для 3-го класу. Навчальний проект « Людина має творити добро »

Про матеріал

Тема: Навчальний проект « Людина має творити добро ».

Мета: систематизувати й розширити знання учнів про добро ; навчити працювати самостійно та в групах; розвивати вміння аналізувати, робити висновки, спостережливість, мислення, увагу; збагачу¬вати активний словник учнів; виховувати доброзичливе ставлення до інших .

Навчальні цілі: учень/учениця називають: добрі справи; знають: що таке добро; уміють: аналізувати добрі і погані вчинки.

Перегляд файлу

КЗЛОР «Самбірський педагогічний коледж імені Івана Филипчака»

 

 

 

 

 

Конспект поширеного

уроку  я у світі

на тему  : «Навчальний проект: «Людина має творити добро.»»

проведеного в  3-Б класі

31.01.2019

СШ №1 ім. Т.Г.Шевченка

м. Самбора

студенткою групи ПО-43

Саман Анжелікою Михайлівною

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             Самбір, 2019

Тема:  Навчальний проект « Людина має творити добро ».

Мета:  систематизувати й розширити знання учнів про добро ; навчити працювати самостійно та в групах; розвивати вміння аналізувати, робити висновки, спостережливість, мислення, увагу; збагачу­вати активний словник учнів; виховувати доброзичливе ставлення до інших .

Навчальні цілі:  учень/учениця називають: добрі справи; знають: що таке добро; уміють: аналізувати добрі і погані вчинки.

Обладнання : ілюстрації до теми , відео, прислів’я, роздатковий матеріал, квітка «Добра», плакат «Добрі справи»,  завдання для роботи в групах.

Тип уроку : комбінований

 

 

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку.

Вже дзвінок нам дав сигнал:

Працювати час настав,

Тож і ви часу не гайте,

Працювати починайте.                                                                                                                                                                         

  • Приготуйтесь до уроку, подивіться чи є у вас усе необхідне для уроку: підручник, зошит, ручка.

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Вправа «Мікрофон»

 Діти , що для вас означає добро ?

  • Як почуває себе  людина яка творить добро ?
  •  Назвіть добрі вчинки ?

III. Повідомлення теми та мети уроку.

- Сьогодні на уроці  ми будемо говорити про те ,  чому людина має творити добро.

IV. Робота над темою уроку.

      1. Асоціативний кущ «Добро »

       - Доберіть  слова  з якими у вас асоціюється   слово «добро ».

       2. Гра «Доповни закінчення»  
— Прочитайте частину прислів’я і додайте до кожного відповідне закінчення.  
▪ Хто людям добра бажає, – … .  
▪ Перший крок до добра – … .  
▪ Робиш добро – … , робиш зло – … . 

Слова для довідок: не кайся; той і собі має, зла й сподівайся

 

4. Робота в групах «Дерево Доброти»  
Три групи одержують конверти із зображенням листочків з написами «Працьовитість», «Доброта», «Злість», «Грубість», «Чемність», «Терпіння», «Повага», «Зло», «Обман», «Милосердя», «Ввічливість», «Любов», «Нена¬висть», «Байдужість», «Щедрість», «Взаємодопомога», «Мужність», «Боягузтво».  
— Прикрасимо іграшками наше дерево Доброти. Тільки виберіть листки з тими словами-поняттями, з якими б вам хотілось зустрітися.  
 

Правила успішної роботи над проектом.

  • Діти, а що таке проект?
  • Давайте пригадаємо правила успішної роботи над проектом.

Працюємо разом на спільний результат.

Допомагаємо одне одному цікавими ідеями та іншим.

Кожен учасник групи активно працює й висловлює свої думки.

Кожен з учасників є відповідальним за результат спільної роботи.

  • Отже, діти, щоб досягти ефективного результату на уроці та якомога більше дізнатись нового,  вам потрібно дотримуватись цих правил.

          6  . Гра «Квітка Добра»  
— Діти, перед вами лежать пелюсточки, яких вам потрібно зробити квіточку. Для того, щоб зробити квіточку, потрібно вибрати тільки ті пелюсточки, які характеризують добру людину.  
(На пелюстках написані такі слова: чуйність, егоїзм, щирість, лицемірство, грубість, терпіння, невихованість, жорстокість, ввічливість.) Діти вибирають правильні пелюсточки і складають квіточки.  
 

7. Перегляд відео «Урок добра від Тітоньки Сови»

- Про що розповідається у відео?

- Які головні герої?

- Як ви розумієте прислів’я : «Добро завжди повертається»?

  Фізкультхвилинка.

-  Діти, зараз ми проведемо фізкультхвилинку, щоб ви відпочили і знову приступили до роботи

  1. Робота в групах. Повідомлення учнів.

– Діти, кожна група повинна була підготувати  відповіді на питання .

  •  Давайте перевіримо, як ви впорались із цим завданням.
  • Зараз кожна група по-черзі зачитає своє питання
  1. група.
  • Чи важко творити добро ?
  1. Група
  • Добрі вчинки  які це  ?
  • Молодці, ви чудово попрацювали

           3  Група

  • Чому людина повинна творити добро ?

 

V. Закріплення вивченого.

  • Як можна зробити світ добрішим?  
    Для цього потрібно знайти другу половину вислову й скласти пораду.  
    Роби добро … … як хочеш, щоб вони ставилися до тебе.  
    На зло завжди … … своїх батьків.  
    Будь прикладом … … немов Господові,а не людям!  
    І все, що чините, робіть від душі … … плати добром.  
    Завжди слухайся і поважай … … остерігайся зла!  
    Стався до людей так, … … для інших людей.  


9.Гра «Ромашка»  
Ромашку, складену з окремих пелюстків із завданнями, прикріплюють на дошці. Учні за бажанням або запрошенням учителя виходять до дошки і відривають пелюстку, читають вголос завдання, виконують його.  
— Назви хороші якості свого товариша.  
— Розкажи про добрі вчинки своєї однокласниці.  
— Пригадай, кого ти ненавмисно образив, знайди спосіб загладити вину.  
— Розкажи, який добрий вчинок ти зробив.  
— Зроби комплімент сусідові (сусідці) по парті.  
 


10. Ситуації «Як вчините, якщо …»  
1) Плаче дівчинка:  
а) скажете лагідне слово;  
б) запитаєте, чому плаче;  
в) пройдете мимо.  
2) Старший хлопчик ображає молодшого:  
а) обороните;  
б) будете спостерігати;  
в) пройдете мимо, ніби не помітили.  
3) Маленький котик сидить високо на дереві, нявчить і не може злізти:  
а) пройдете мимо;  
б) полізете на дерево знімати котика;  

 11.Гра «Добрі чарівники»  
— А зараз я пропоную вам стати добрими чарівниками. У мене є чарівна паличка. Кожен із вас буде передавати паличку іншому і називати тільки хороші вчинки дітей класу або ваших друзів. (Діти беруть паличку і називають хороший вчинок свого однокласника, друга, знайомого …)  
— Бачите, як багато в нас гарного, доброго. Намагатимемось і на¬далі берегти і примножувати ці добрі вчинки. Щоб ваші обличчя були завжди радісні від того, що ви зробили доброго, а на обличчі ніколи не зникала усмішка.  

-Гра «Якщо ти добра людина, то повинен …»  
Умови гри. Якщо людина повинна робити те, що я називаю, то ви плескаєте в долоні, а якщо ні, то нічого не робите.  
• Робити комусь зле, якщо цього ніхто не бачить.  
• Допомагати мамі мити посуд.  
• Не вмиватися.  
• Берегти рідну природу та охороняти її.  
• Шанувати працю інших людей.  
• Галасувати, коли хтось відпочиває.  
• Бути вихованою, стриманою.  
• Обманювати, сваритися, хвалитися.  
• Насміхатися з чужого горя.  
• Добре вчитися, багато читати.  
• Не слухати батьків.  
• Ділитися тим, що в тебе є.  
• Ображати інших.  
• Спати на уроках.  
• Красти.  
• Захищати слабшого.  
• Допомагати друзям у біді.  
 

12.Гра «Добрі і погані вчинки»  
— Зараз я запропоную запитання, а ви, якщо так вчинить добра людина, плеснете в долоні, а якщо так може вчинити невихована людина, то залишитеся сидіти спокійно.  
• Допомагати мамі мити посуд.  
• Робити комусь зле, якщо він цього не бачить.  
• Не вмиватися.  
• Берегти рідну природу та охороняти її.  
• Шанувати працю інших людей.  
• Галасувати, коли хтось відпочиває.  
• Бути виховано, стриманою дитиною.  
• Обманювати, хвалитися.  
• Насміхатися з чужого горя.  
• Добре вчитися, багато читати.  
• Не слухати батьків.  
• Допомагати друзям у біді.  
• Ділитися тим, що є в тебе.  
• Ображати інших.  
• Захищати слабкого.  
• Спати на уроках.  
• Красти.  
• Любити своїх батьків.  
• Ображати тварин.  
• Сваритися.  
Гра «Якщо ти добра людина»  
• Допомагати по господарству.  
• Не вмиватися.  
• Берегти природу.  
• Галасувати, коли хтось відпочиває.  
• Добре вчитися.  
• Не слухати батьків.  
• Ділитися тим, що в тебе є.  
• Не слухати інших.  
• Ображати тварин.  
• Любити батьків.  
• Сваритися.  
 

VI. Підсумок уроку.

-   Діти, то що таке добро ?

- Які прислів’я ви знаєте про добро ?

- Чому потрібно робити добро ?

- Молодці! Ви гарно працювали на сьогоднішньому уроці.

 

 На кінець хочеться сказати такі слова з молитви: «Благослови ж нас, Боже, бути добрими, милосердними один до одного. Дай нам сили і на­снаги зберегти й примножити людську доброту! Благослови, Боже!»

VII. Повідомлення домашнього завдання.

  • На домашнє завдання вам потрібно , прочитати твори про добро .

 

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Пірко Анжеліка
Додано
8 березня 2019
Переглядів
1437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку