Insert am, is, are.
I … going to lace up my shoes.
They … wearing trousers.
She …. cooking.
Kate … reading a book.
My brother and Tom … playing football.
Tell about yourselfI like to wear… according to the plan:In winter I wear….
In summer I put on…
In autumn I wear…
In spring I put on…
Конспект уроку у 5 класі по темі “Сlothes”.
Мета уроку: закріпити вивчені ЛО теми; розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення; навчити описувати одяг людини, використовуючи вивчені слова та конструкцію: He is wearing/she is wearing; I am going to put on …; удосконалювати навички читання; виховувати гарний смак і культуру.
Обладання: підручник О. Карп`юк “English – 5”, кліше, комп’ютер, презентація.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Привітання й повідомлення теми та мети уроку. (1 слайд)
-Today we are going to speak about people`s clothes. You`ll be able to describe their appearance. Also you `ll tell us about your favourite clothes /
ІІ. Уведення в іншомовну атмосферу (2 слайд)
Look at the picture. What can you see?
ІІІ. Основна частина уроку.
Бесіда:
Вчитель описує одяг учня з класу, а інші здогадуються, хто це.
https://learningapps.org/watch?v=pg260eoij23
Гра «Встань слово».
На екрані телевізора висвітлюється слайд 4. Завданням учнів буде вставити відповідне до речення слово.
I … going to lace up my shoes.
They … wearing trousers.
She …. cooking.
Kate … reading a book.
My brother and Tom … playing football.
Учитель показує фото людей, а діти говорять про свої враження.
«The dress is …»
– Вправа «Компліменти» (слайд 8)
– Yana. Your dress is …
– Thank you. Kate, your dress is …
Розвиток навичок написання слів. (слайд 9)
– Вправа «Склади валізу»
Учні складають валізу дівчині, яка їде на відпочинок у гори. https://tinyurl.com/2jdf2r3j
Діти записують назви одягу, які вона візьме з собою.
Фізкульхвилинка. (слайд 10)
Розповідь про себе за планом.
I like to wear…
In winter I wear….
In summer I put on…
In autumn I wear…
In spring I put on…
ІІІ. Кінець уроку
Підсумки уроку.
What do you like to wear? Why?
Домашнє завдання.
WB Ex. 1, 2, 3 p. 64.