Розробка уроку з читання для 2 класу на тему: "Усний переказ“.

Про матеріал
Мета: перевірити вміння учнів переказувати текст, послідовно передавати зміст, викладати події, виділяти головне; розвивати навички усного мовлення. Конспект уроку містить текст, допоміжні запитання, слова для переказу , план.
Перегляд файлу

Прізвище ___________________________

УСНИЙ ПЕРЕКАЗ 2 КЛАС.

Як хлопці мед поїли . Василь Сухомлинський

  1. Прочитайте текст .

Мати послала Олега і Романа до дідуся. Він у сусідньому селі живе.

Зраділи хлопці: давно не були в дідуся. У нього в садку яблука смачні, ото вже поласуємо, думають.

Принесли дідусеві нову вишиту сорочку, що мати передала. Подякував дідусь і каже:

- Ідіть, діти, в садок, ласуйте яблуками.

Побігли хлопці у садок, наїлися яблук. Дідусь поставив на столі тарілку меду. Взяли вони по ложці й не можуть більше.

Зібралися хлопці додому. Дав дідусь баночку меду й каже:

- Хай і мама покуштує.

Пішли хлопці. Дорога далека. Захотілося їсти. Сіли під вербою, з’їли трохи меду. Та й знову йдуть. Захотілося їсти ще дужче. Ще сіли, наче й небагато з’їли, а меду лишилося тільки на денці.

Ще раз сіли… Баночка стала порожня. Підійшли до хати, сіли під явором та й думають: “Що ж мама скаже?”

Вийшла мама з хати, дивиться – хлопці плачуть.

- Чого це ви плачете? – стривожилася мати.

Розповіли сини, як мед поїли. Мама зраділа, сміється. Хлопці дивуються, питають:

- Мамо, чого ви радієте?

- Того, що ви плачете…

2.  Дай відповіді на запитання :

- Хто головні герої оповідання ?

- Як звали хлопців і що вони робили у дідуся ?

- Що подарували хлопці дідусю?

- Що і для кого передав дідусь через хлопців?

- Принесли вони подарунок мамі ?

- Чому мама зраділа їх сльозам ?

3. Підготуй усний переказ тексту за поданим планом, словами та словосполученнями.

 

Роман, Олег, дідусь, мама, мед, яблука, садок, повернення хлопців, відпочинок в дорозі, подарунок від дідуся, сльози братів, радість мами.

 

План

  1. Куди зібралися брати на зустріч ?
  2. Що відбулось у дідуся ?
  3. Повернення  додому, зустріч з мамою.

 

 

Аналіз діагностичної роботи

Результат

Рівень сформованості

Рекомендації

Уважно слухає

1

 

Виявляє розуміння змісту прочитаного художнього тексту,

Чітко відповідає на запитання по тексту

1,2

 

Аналізує прочитаний текст, вчинки персонажів у творі.

Розповідає про події за спостереженнями.

2,3

 

Оформлює охайно письмову роботу

 

 

 

  Два мальчика обнимаются | Премиум векторы                                     Історія дня | Центр Опіки Сиріт - Part 55                                                                   

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Клименко Наталія Серверівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кабанюк Надія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 грудня 2021
Переглядів
5703
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку