Прізвище ___________________________
УСНИЙ ПЕРЕКАЗ 2 КЛАС.
Як хлопці мед поїли . Василь Сухомлинський
Мати послала Олега і Романа до дідуся. Він у сусідньому селі живе.
Зраділи хлопці: давно не були в дідуся. У нього в садку яблука смачні, ото вже поласуємо, думають.
Принесли дідусеві нову вишиту сорочку, що мати передала. Подякував дідусь і каже:
- Ідіть, діти, в садок, ласуйте яблуками.
Побігли хлопці у садок, наїлися яблук. Дідусь поставив на столі тарілку меду. Взяли вони по ложці й не можуть більше.
Зібралися хлопці додому. Дав дідусь баночку меду й каже:
- Хай і мама покуштує.
Пішли хлопці. Дорога далека. Захотілося їсти. Сіли під вербою, з’їли трохи меду. Та й знову йдуть. Захотілося їсти ще дужче. Ще сіли, наче й небагато з’їли, а меду лишилося тільки на денці.
Ще раз сіли… Баночка стала порожня. Підійшли до хати, сіли під явором та й думають: “Що ж мама скаже?”
Вийшла мама з хати, дивиться – хлопці плачуть.
- Чого це ви плачете? – стривожилася мати.
Розповіли сини, як мед поїли. Мама зраділа, сміється. Хлопці дивуються, питають:
- Мамо, чого ви радієте?
- Того, що ви плачете…
2. Дай відповіді на запитання :
- Хто головні герої оповідання ?
- Як звали хлопців і що вони робили у дідуся ?
- Що подарували хлопці дідусю?
- Що і для кого передав дідусь через хлопців?
- Принесли вони подарунок мамі ?
- Чому мама зраділа їх сльозам ?
3. Підготуй усний переказ тексту за поданим планом, словами та словосполученнями.
Роман, Олег, дідусь, мама, мед, яблука, садок, повернення хлопців, відпочинок в дорозі, подарунок від дідуся, сльози братів, радість мами.
План
Аналіз діагностичної роботи
Результат |
Рівень сформованості |
Рекомендації |
Уважно слухає |
1 |
|
Виявляє розуміння змісту прочитаного художнього тексту, Чітко відповідає на запитання по тексту |
1,2 |
|
Аналізує прочитаний текст, вчинки персонажів у творі. Розповідає про події за спостереженнями. |
2,3 |
|
Оформлює охайно письмову роботу |
|
|