Розробка уроку з Громадянської освіти. Молодіжні субкультури.

Про матеріал
Розробка уроку за темою: "Молодіжні субкультури" являє собою сучасний варіант уроку з використанням інформаційних технологій у формі лайф- коучингу, уроку- подорожі та рольових ігор. Матеріал стане в нагоді історикам для викладання предмету Громадянська освіта.
Перегляд файлу

          Маріупольський  професійний  машинобудівний  ліцей

 

 

                              Розробка  відкритого  уроку

                     із  громадянської  освіти   за темою:

 

       Молодіжні  субкультури

 

                C:\Users\User\Desktop\материали про субкультури\фото субкультуры\istockphoto-984117566-170667a.jpg

 

                                                                     Підготувала: викладач

                                                                     суспільних предметів

                                                                     Циганчук   Любов

                                                                     Олександрівна

 

                                        Маріуполь 2021 рік

 

                                    Пояснювальна записка

 

        Урок із Громадянської освіти за темою: «Молодіжні субкультури», який представлений в цих матеріалах, має такі завдання:

  1. Розкрити  триєдину тему уроку;
  2. Підвищити професійний рівень викладання предмету;
  3. Сприяти обміну досвідом педагогічної діяльності та позитивним практикам формування і розвитку громадянських компетентностей у роботі ЗП(ПТ)О;
  4. сприяти впровадженню в практику нових ефективних методів, прийомів і форм роботи з учнями на уроках, зокрема, методику проведення уроку- коучингу, як короткострокового проєкту лайф- коучингу з використанням дискусій, рольових ігор, тестування та інших технік;
  5. Спонукати учасників освітнього процесу до освоєння новітніх освітніх технологій, особливо, ті , які будуть використані на даному уроці: PoverPoint Pablisher  Avidemux.

     Сучасний світ дуже мінливий, різноманітний, креативний. Сьогоднішні здобувачі освіти вже далеко не такі, як були років 2- 3 тому. Вони досить демократичні, розвинуті та не закомплексовані. Вони цікавляться цифровими технологіями та добре в них обізнані. Кожний педагог повинен бути «на одній хвилі» зі своїми учнями і використовувати знання дітей з цього фаху. В той же час, я вважаю, що ми- освітяни останнім часом дуже багато захоплюємось цифровими технологіями, забуваючи про те, що треба в учнів розвивати критичне мислення, вміння дискутувати,  висловлювати власні думки та точки зору.  Урок сучасний повинен бути цікавим і корисним.

    На початковому етапі уроку використана програма по монтуванню та нарізці відео матеріалів Avidemux. Основна частина уроку сформована за допомогою презентації PoverPoint. Вона є доречною та змістовною, бо повністю розкриває тему уроку. В цій частині уроку використовуються рольові ігри, які розкривають  творчі можливості  учнів. Урок побудований у вигляді лайф- коучингу, на якому не викладач, і не звичайні ведучі проводять урок, а учні- «коучери». Вони слухають, задають запитання, формують відповіді, уточнюють їх та дискутують, допомагаючи дискутувати іншим учням. В завершенні уроку використовується програма Pablisher для створення листівок та буклетів, що є досить доречним для закріплення матеріалу уроку.

     Так от, поєднання таких методів та технологій проведення уроків сприятимуть всебічному розвитку здобувачів освіти. Тим паче, що предмет Громадянська  освіта є новим, сучасним предметом, який покликаний виконувати саме такі завдання: виховання всебічно гармонійно розвиненої особистості, та формування громадянських компетентностей здобувачів освіти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                              Основна частина

 

                             План (структура уроку)

І. Організаційний момент.

ІІ. Активізація навчальної діяльності учнів.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

    1.Зміст поняття «Молодіжні субкультури».

    2.Причини появи молодіжних субкультур.

    3. Основні сучасні   субкультури, їх зміст.

    4. Вплив молодіжних субкультур на поведінку сучасної молоді.

IV. Закріплення нового матеріалу.

V. Підсумки уроку.

VI. Домашнє завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                            Хід уроку (розробка)

 

Тема.        Молодіжні   субкультури  

Мета.  Ознайомити  учнів із видами  молодіжних субкультур, вміти аналізувати їх вплив на молодь,  усвідомлювати  необхідність   збереження  власної автономії та індивідуальності як важливої  умови  самореалізації особистості та формування  різноманітного світу.

Тип уроку: урок- подорож, вивчення нового матеріалу.

Форма уроку: короткостроковий  проект  лайф- коучинг  з використанням декількох форм роботи  учнів.

Техніки коучингу: слухання, задавання запитань, уточнення, відповіді…

Обладнання кабінету: презентація на дошці, фотографії представників молодіжних субкультур на стінах, підручники, зошити, малюнки із назвами станцій.

    Епіграф  :                                                        Що молодо,

                                                                          Не може залишатися спокійним

                                                                                                   Арістотель.

  І. Організаційний момент.

       Пояснення нового матеріалу починається із епіграфу, на екрані демонструється фото залізничного вокзалу, що символізує мандрівку - подорож. Викладач  пояснює  зміст нового  виду  уроку.

     Коучинг-  в перекладі з англійської мови (coaching) означає- тренерство, вишкіл, в якому одна або двоє  людей допомагають  іншим людям  досягнути  певної  цілі в професії  чи  в особистому житті. Це процес підготовки особи  чи груп осіб до випробування  чи особливої ситуації. В даному випадку на уроці хлопці- коучери  намагатимуться пов`язати знання та участь в молодіжних субкультурах з реальним життям здобувачів освіти. Коучинг буває 5-х видів: продуктивний, виконавчий, кар’єрний, особистий лайф- коучинг та бізнес- коучинг. Сьогодні на уроці ми спробуємо четвертий вид.

     Викладач оголошує про початок  уроку- коучингу у вигляді подорожі.

    Звучить символічна об`ява  про  початок  руху поїзду  за  маршрутом.  

 ІІ. Активізація  навчальної  діяльності  учнів.  

   Звучить пісня  із кінофільму «Свати»-  «Нічний ангел» у виконанні головної героїні  на фестивалі готів. Викладач проводить коротку бесіду про зміст пісні та активізує діяльність учнів, оголошує  про початок так званої подорожі.

ІІІ. Вивчення  нового  матеріалу.

   Станція 1. Початкова.

      Пояснення самого терміну. Викладач наголошує на причини  цього явища, які учні записують собі в зошит.

1.Виклик суспільству, протест.

2.Виклик сім`ї, непорозуміння в сім`ї.

3.Бажання привернути до себе увагу .

4.Затвердитися в новому середовищі.

5.Небажання бути як усі.

6.Нерозвинена сфера організації дозвілля для молоді в країні.

     Станція 2. Теоретична. Знайомство із субкультурами та їх змістом.          Хлопці- коучери продовжують урок та коментують з допомогою відповідної презентації на екрані зміст молодіжних субкультур по черзі.

 1.  Хіп- хоп. Ця молодіжна субкультура з`явилась в кінці 1970-х років ХХ ст. в США в середовищі афроамериканців і включає в себе 4 елементи: діджеїнг, графіті, емсінг(реп) і брейкінг. Це пропагандисти вуличних вечірок. У 1980- 1990-х більш популярним був брейкінг: дуже емоційні, небезпечні спортивні танці.

  Зараз більш популярним є – емсіїнг (реп): ритмічне читання віршів під музику. Перший репер України - Серьога  із піснею «Чорний бумер».Про кожний із них скажемо трохи пізніше.

2. Панки. Це люди, що слухають панк- рок музику, відтворюють її або самі пишуть. Поширюють серед однодумців. Крім музики, в житті сповідують банківські принципи. Характерна відмінність – «ірокези» на голові.Хоч і в наш час все менше можна зустріти молодь із ірокезами на голові. Їх захоплення більше зосереджене на музиці.

3. Скінхеди. Це сучасна субкультура. Хлопці голили голови і носили тяжкі боти, які тепер стали атрибутом кожного  «скіна».

4. Гопники. Представники пост- радянської субкультури, утворені в результаті інфільтрації кримінальної естетики в робітниче середовище. Хлопці одягались просто, на голові визначні кепки. Поведінка зухвала. Часто схильні до правопорушень.

5. Хіппі- хіпі. Американський молодіжний рух, який здійснив першу сексуальну революцію і перетворився на молодіжну субкультуру. Деколи їх називали «діти квітів». Вільна поведінка, абсолютна свобода смаків одягу та зовнішнього виду - характеристика їх учасників.

6. Готи. Представники готичної субкультури, натхнені естетикою готичного роману, естетикою смерті, готичної музики і відносять себе до . Зовнішній вигляд дуже специфічний: чорний колір переважає в одязі, взутті, макіяжі. Поклоняються  потойбічному світові . Полюбляють класичну музику.

7. Емо. Найпоширеніша субкультура серед підлітків, хоч і трапляються представники старшого віку. Головна риса – е стримувати своїх емоцій, бути собою і не заганяти себе у якісь певні рамки. У емо свої погляди на життя, яке складається із двох кольорів: чорного та якогось яскравого (червоного , рожевого, помаранчевого, жовтого). Це символізує щастя, любов, успіх. Ці кольори переважають в зовнішньому вигляді.

8. Ультрас або футбольні фанати.  Перші «ультрас» з`явились в 1950-х роках ХХ століття. Вони підтримували свої  футбольні команди музикою, піротехнікою або гучним співом. Пізніше виникають фанати в інших видах спорту. Різниця між ними в тому, що «ультрас» більш мирно реалізують своє захоплення, а фанати часто провокують бійки, порушують громадський порядок та притягуються до кримінальної відповідальності. Мають багато спільних рис.

9. Діджеїнг. Від слова «діджей» - це людина, що здійснює публічне відтворення записаних на звукові носії музичних творів зі зміною або без зміни матеріалу технічними засобами.  В перекладі з англійської мови - «музика, відтворити». Молоді люди об`єднуються за такими інтересами, допомагають один одному. Але буває, що й ворогують між собою. Діджей - це також є сучасна добре оплачувана професія.

10. Хакери. В переладі з англ. – «рубати»…Це особи, що намагаються отримати  несанкціонований доступ до комп`ютерної системи  з метою отримання  секретної інформації.

11. Геймери. Люди, які захоплюються комп`ютерними іграми. Деякі з них плутають реальне життя з віртуальним. З 2000 року проводиться всесвітній чемпіонат із таких ігор. В 2011 році команда України перемогла  в цих світових іграх.

     Work Cyber Games

12. Блогери.  Молоді люди, які ведуть свої блоги (щоденники) у Всесвітній системі інтернет. Відмінність від звичайних щоденників полягає в його доступності багатьом людям. Всі, хто хоче, слухає, читає, коментує,  «лайкає» інформацію блогера. А він за це має гроші…

13. Кіберспорт. Ігрові  змагання  з використанням комп`ютерних технологій,  де ПК моделює  віртуальний простір  для змагання. Молоді люди об`єднуються задля цієї справи.

14. Байкери. В перекладі з іноземної мови -  «байк» - означає  «мотоцикл».  Молоді люди, які люблять їздити на мотоциклах, досить швидко і впевнено.       Одягаються, як правило, в шкіряну одежу із залізними прикрасами. На голову одягають хустки – бандани, хоча й не завжди…  Чорні очки додають впевненості образу. Деякі байкери своєму захопленню присвячують все своє життя.

15. Спіткубінг. 

    «Спіткубінг» –в перекладі з англійської – нове захоплення, що полягає в збиранні кубика – головоломки  на швидкість. Молоді люди збираються за такими інтересами, обмінюються  інструментами або проводять змагання.

16. Дігери.

  В перекладі з англійської «to dig» -копати.

 Перші дігери були археологами, що розкопували забуті підземелля     з метою історичного вивчення та дослідження.. А в наш час, це люди з інтересом до підземного світу та каналізації, шукачі пригод, чогось невідомого та цікавого.

17.  Мобери.

  В перекладі означає натовп або розумний натовп.. Вони з`являються несподівано та несподівано зникають, здивувавши перехожих. Це –«Флешмоб». Молоді люди цього захоплення збираються в групи, щоб танцювати чи поспівати з якоїсь нагоди. Перший  такий захід виник  у

США в 2003 році.

18. Косплеєри.

  «Косплей» – це костюмована  гра, відображення в режимі реального часу певних персон або подій. Учасники косплею, зазвичай, є фанатами якогось фільму, музичної  гри чи жанру з представниками якої вони себе ототожнюють.

 

19. Стрітваркаутери.

  Street workout – це вуличне тренування. Масовий рух, заснований на заняттях фізичною культурою із застосуванням тренувального обладнання  в громадських об`єктах, шкільних дворах, парках та інших місцях…

 

20. Ньюейджери.

  2.New agee» – нова ера.  Це рух в культурі, релігії чи науці…Виник у ХХ столітті . Це духовне вдосконалення…   Молоді люди читають книги, добре вчаться, більш цілеспрямовані і тим виділяються  від інших…

21. Мажори.

   Молоді люди, життя яких забезпечили їх батьки. Це знані марнотратники і ледарі, а також порушники закону, які рідко відповідають за свої вчинки. Їх татусі  всі проблеми вирішують за них.

22. Віпспери, яппі.

    Це заможна інтелігенція  в декількох  поколіннях.  

 Молодь називає себе  Vip – персони.

 На відміну від « золотої молоді» (мажорів) вони  не розважаються, а роблять кар`єру чи бізнес, використовуючи  сімейні капітали та зв`язки. Віпспери більш пихаті, ділові, а «яппі» більш працездатні та скромніші. Іноді вони об`єднуються

23. Шерлокомани.

  Прихильники знаменитого Шерлока Холмса, його одягу та манер. Молоді люди захоплюються детективами та власними розслідуваннями. Люблять одягатись «під Холмса»: в  клітинку, з білим шарфом або курять люльку...

 

24. Толкієністи.

  Це шанувальники творчості англійського письменника Джона Рональда Роуела Толкіна… Тісний  зв’язок з культурою  «рольовиків».  Представники цієї спільноти читають книги  письменника, дивляться фільми за  його творами, втілюють себе  в цих  героїв, живуть ними ... Наприклад –»Хобіти» або «Володар перснів». Полюбляють жанр «фентезі».

 

25. Прихильнки світової «теорії змови».

   Ця група виникла з початком пандемії на коронавірус та захворювання Covid- 19. Її представники – дорослі  люди, але є й багато молоді .     Представники старшого покоління залучають молодь до масових  об`єднань, демонстрацій. А також широко використовують молодих блогерів для поширення  неправдивої фейкової інформації про знищення світу, скорочення населення або всесвітнє чіпування.

  Хлопці- коучери  підводять  підсумки цієї станції та оголошують продовження подорожі, бо незабаром третя зупинка.

Зупинка 3.  Практична.   «Зроби невідоме відомим».

  Робота з підручником. На сторінці 22 - «Ідеї для дослідження».

Тривалість часу на виконання цього завдання : 2-3 хвилини.

   Всі присутні учні розглядають ілюстрації та відповідають на запитання коучерів.

 1.До яких субкультур ви могли б віднести зображення тваринок?

 2. За якими ознаками ви їх ідентифікували?

   Подорож  продовжується…

Зупинка 4. Станція « Рольово- зустрічна».

   В кабінеті присутні «представники» декількох субкультур: панк , хакер, мажор, стрітваркаутер та гопник.

 Коучери  по черзі звертаються до хлопців- «неформалів».

      Промова   панка:

  « Я представник сучасних рокерів- панків, ми не носим  ірокезів, ми з друзями займаємось музикою: слухаємо її, самі пишемо, оранжуємо її  та записуємо на різні інформаційно- музичні носії. Я вважаю свою справу дуже корисною. Мені подобається  моє захоплення . Подобається спілкуватись із своїми друзями- однодумцями».

Запитання  коучера  до  рокера- панка.

 1.А ти сам вмієш грати на гітарі? Можеш продемонструвати?

 Наш «осучаснений панк» прийшов із гітарою, 1хв. демонструє свій талант, грає уривок із якоїсь композиції.

2. Що тобі дає таке захоплення? Як воно тобі зможе знадобитись в майбутньому?

    Промова  хакера:

« Я хакер. Я давно захоплююсь комп’ютером, зможу його розібрати, замінити любу деталь, а також я цікавлюсь різними програмами. Допомагаю ї знаходити любу інформацію в потрібний час для тих, кому це потрібно».

  Запитання до хакера. 

1.Цікаво… І що ти можеш дістати для нас любу інформацію? Ну тоді зламай сайт Всесвітньої Організації Охорони здоров`я та скажи нам: коли закінчиться пандемія на Covid 19?

 Хлопець -«хакер»  усамітнюється  за ноутбуком і клацає швиденько його клавішами.

   А тим часом  коучери  продовжують бесіду  із представниками інших молодіжних субкультур.

 Промова  мажора:

 «Мене називають мажором, я  без заперечень. Так, у мене хороші батьки, люблять мене і я їх також. Вони купили мені машину і в усьому забезпечують мене. Я ні в чому не маю потреби. І за це вдячний батькам»

Запитання  коучера до мажора.

1. І що це ти такий весь напижений. А далі як ти будеш жити? Сидіти на шиї у батьків?

  Відповідь мажора.  Чому це? Я не збираюсь сидіти на шиї у батьків. Так, вони мають свій бізнес. Я хочу закінчити наш ліцей, отримати диплом. А потім буду допомагати батькам в бізнесі і сам навчуся це робити. А потім відкрию свою справу, батьки дадуть мені капіталу. Чому я повинен від цього відмовлятись. Поки є в мене можливість, поки живі мої батьки, вони будуть мені допомагати.

   Коучер із допомогою викладача підводить підсумки бесіди із нашим мажором, бо ще 2 учасників -рольовиків чекають свого слова.

    Промова  стрітваркаутера:

  « Я завжди любив і люблю займатись спортом. Ми збираємось із хлопцями, гартуємо своє тіло. Адже спорт зараз дуже потрібний, як і завжди був. Ми ходимо до спортзалу, проводимо там свій вільний час.»

 Хлопець одягнений у футболку з відповідним логотипом.

Запитання до варкаутера.

 1. Що тобі дає таке захоплення?

 2.Чи будеш ти продовжувати цю справу і надалі в житті?

 Хлопець відповідає  на запитання коучера, мотивуючи користь свого заняття.

 Залишився останній учасник групи.

V. Промова  гопника:

 « Нас називають гопниками. Ми одягаємось відповідно  дуже демократично.  Любимо свободу. Збираємось в групи з однодумцями».

 Запитання  коучера.

  1.А ви знаєте, що вас називають злочинцями?

  2.Ви ж чіпляєтесь до людей та грабуєте їх. Ти знаєш, як карається  розбій та грабіж за українським законодавством?

  Гопник дістає з кармана кримінальний кодекс і зачитує статті 186 та 187.

  3. І ти хочеш жити в тюрмі? Проживати там кращі свої роки?

  Відповідь гопника. « А ми не крадемо і не грабуємо.. Люди нам самі віддають… То колись були гопники  дуже кримінальні, в 90-х роках… А зараз ми просто любимо голосно відпочивати. Іноді людям це не подобається, роблять нам зауваження і ми робимо висновки. Коли я закінчу ліцей, то піду працювати, бо мама не зможе мене все життя забезпечувати, у мене не буде часу цим займатися, а якщо заведу сім`ю – то взагалі…Це таке собі молодіжне захоплення і з часом воно зникне. Буде що згадати в старості…»

    Коучер  підводить  підсумки  четвертої  4 зупинки – зустрічі за допомогою викладача.

   І в завершенні хакер розповідає інформацію про те , що знайшов  про нашу страшну хворобу, яка змусила жителів планети жити в умовах пандемії.

   « Прем'єр-міністр Великої Британії Борис Джонсон заявив, що країна може "переломити ситуацію" протягом найближчих 12 тижнів і "відправить коронавірус геть".

   Але навіть якщо кількість хворих почне зменшуватися в наступні три місяці, то ми все одно будемо далеко до кінця.

    Це може зайняти багато часу, можливо, цілі роки.

Зрозуміло, що нинішня стратегія ізоляції частин суспільства не є стійкою в довгостроковій перспективі.

Соціальна та економічна шкода від цього була б катастрофічною. Що потрібно країнам, так це "стратегія виходу" - спосіб зняття обмежень і повернення до нормального стану.

   Але коронавірус не зникне. Якщо ви скасуєте обмеження, які стримують вірус, випадки зараження неминуче зростуть.

  "У нас є велика проблема, що таке стратегія виходу, як ми виходимо з цього всього?" - каже Марк Вулхаус, професор епідеміології інфекційних хвороб Единбурзького університету.

  По суті є три шляхи виходу з цього безладу:

  • вакцинація
  • достатня кількість людей отримає імунітет і перехворіють
  • або назавжди змінити нашу поведінку

     Кожен із цих шляхів зменшить здатність вірусу до поширення.

     Вакцина має дати імунітет людям, щоб вони не захворіли після зараження.

Імунізуйте достатню кількість людей, приблизно 60% населення, і вірус не викличе спалахи - ця концепція відома як груповий імунітет.

    Цього тижня у США випробували експериментальну вакцину після того, як дослідникам дозволили пропустити тести на тваринах.

   Дослідження вакцини проводяться швидко, але немає гарантії, що вона буде успішною і допоможе імунізації в глобальному масштабі.

Найреальніша версія, що вакцина може з'явитись через 12 до 18 місяців, якщо все пройде добре.

      Це занадто багато, якщо ми говоримо про небачені соціальні обмеження.

"Очікування вакцини не повинно називатись стратегією подолання хвороби, це не стратегія", - заявила професор Вулхаус.

  Тобро, ніхто не зможе чітко сказати, коли ж закінчиться пандемія. Все залежить від багатьох факторів.  Це явище може затягнутись на декілька років. І тому, таке незрозумілість викликає появу різних фейкових тверджень. Нам треба вчитись жити в умовах пандемії».

 

                 Заключне слово хакера.

   Зараз багато колишніх хакерів працюють у поліції, допомагають здійснятись правосуддю. Я думаю, що знайду застосування своїм знанням після закінчення ліцею.

 

      ІV. Закріплення  нового  матеріалу.

      Підсумкове тестування.

  Учні виконують тестові завдання,  при наявності часу перевіряють відповіді один  в одного.

     V. Підсумки уроку.

    Хлопці – коучери  підводять підсумки уроки, запрошують учнів групи висловити думку про  урок.

     VІ.  Домашнє завдання.

   1.Опрацювати матеріал підручника Громадянська освіта  (стор. 21- 24), закінчити робити записи, хто не встиг на уроці.

 2.Додаткове творче завдання: підготувати реферат або повідомлення за темою: « Молодіжні субкультури».  До того ж, треба підготувати матеріал про таку субкультуру,  про яку не говорили  на уроці.

 

       Тестові завдання за темою: «Молодіжні субкультури»

1. Яка молодіжна субкультура є найбільш криміногенною?

А. Хіппі.        Б.Готи.         В. Гопники        Г. Байкери.

2. Яка молодіжна субкультура є більш сучасною  та  масовою?

А. Хіп- хоп       Б. Емо      3. Ультрас       4. Косплеєри.

3. Яка молодіжна субкультура більш дівоча, чим хлопчача?

 А. Блогери         Б. Емо      3. Ультрас       4. Косплеєри.

4. Субкультура, яка пов’язана із любов`ю до художньої літератури?

А. Мажори       Б. Толкієністи       В. Байкери.      Г. Варкаутери.

5.Яка  із вивчених субкультур є найбільш стародавньою?

А.Дігери.        Б. Віппери.        В. Спіткубери       Г.   Блогери.

6. Яка субкультура є більш  небезпечною  для  здоров`я людей?

А.Дігери.         Б. Віппери.        В. Байкери.        Г. Блогери

7. Представники  якої субкультури  асоціюють  себе  з представниками «Вищого суспільства»?

А.Дігери.        Б. Панки.           В. Віпери.        Г. Хакери.

8. Представники  якої  субкультури  здатні  нанести суспільству найбільших збитків?     

   А.Хакери.        Б. Панки.           В. Віпери.        Г. Дігери.

9. Проставте  у  відповідність  молодіжних  субкультур  їх назви та зміст:

1.Полюбляють підземелля, каналізації, шукають пригод і щось цікаве.

2.Молоді люди полюбляють швидкісні мотоцикли.

3.Здаатні завдати великої шкоди суспільству, бо добре знаються на ПК, здатні зламати важливі секретні інформаційні системи.

4. Діти багатих забезпечених батьків, славнозвісні марнотратники та ледарі.

А.Хакери.   Б. Мажори.   В.Байкери.   Г.Гопники.   Д.Дігери.

10. Проставте у відповідність  молодіжних субкультур  їх назви та зміст:

1.Молоді люди, які полюбляють голити голови.

2.Поціновувачі комп’ютерних, віртуальних ігор.

3.Поціновувачі вампірської естетики, прикрас із скелетів, чорного одягу та класичної музики.

4. Молоді люди, представники нової ери, нових знань та книг.

А.Спіткубери.     Б. Ньюейджери.      3. Геймери.        Г.Готи.     Д. Скінхеди.

docx
Додав(-ла)
Циганчук Любов
Додано
23 жовтня 2021
Переглядів
2235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку