Розробка уроку з інформатики з використанням краєзнавства "Робота над створенням проекту "Славетні наші земляки""

Про матеріал
Подана розробка уроку може бути використана на підсумковому уроці з розділу "Презентації". Користуючись поданим зразком вчитель може запропонувати дітям створити продукт про славетних людей своєї місцевості.
Перегляд файлу

Тема

Робота над створенням проекту.

 

Мета

навчальна: застосувати набуті знання зі створення презентації для створення проекту;

продовжити формувати вміння  користуватися мережею Інтернет для здобуття необхідної інформації:

розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять, словниковий запас, увагу; фор­мувати вміння працювати самостійно;

виховна: виховувати інтерес до інформатики, естетичний смак, повагу до думки оточуючих. Виховувати гордість за земляків.

 

Хід уроку

 

  1. Організаційний момент (1 хв)
  2. Актуалізація опорних знань
  1. Розминка

Гра «Незакінчене речення»

Вівторок, середа, п'ятниця, неділя — це дні тижня.

Січень, березень, червень, листопад— це

 Іринка, Наталя, Світланка, Катруся — це

Ранок, день, вечір, ніч — це

Україна, Франція, Іспанія — це

Київ, Львів, Одеса, Донецьк— це

Зошит, олівець, пенал, лінійка — це

Молоток, сокира, пилка, рубанок— це

Молоко, хліб, сир, ковбаса — це

Зубрилова, Кожедуб, Редкач – це

2. Розстав склади за вказаним порядком.


7.ля

2.вет

3.ні

1.сла

6.зем

5.ші

4.на

8.ки


СЛАВЕТНІ НАШІ ЗЕМЛЯКИ

3.Гра «Світлофор-Моргайко» (правильні і неправильні твердження)

1.Слово «проект» походить від латин­ського «кинутий вперед»,тобто це якийсь задум і план його втілення.

2. Презентації створюють у графічному редакторі Paint

3. Проект розробляють, як правило, не по одному, а у парах чи навіть невеликих групах.

4. Іван Кожедуб народився на Шосткинщині.

5. Іван Редкач здобув перемоги у лижному спорті.

4) Повторення правил з техніки безпеки

Робота з Лего

Побудуй башту «Правила поведінки у комп’ютерному класі» (колективна, кожен додає по 1 цеглинці)

ІІІ. Застосування набутих знань

  1. Оголошення теми і мети уроку
  2. Ознайомлення з новим матеріалом

2.1 Розповідь вчителя

Іван Вологдін – талановитий художник Шосткинщини

 Іван Вологдін уродженець села Гаур Читинської області Забайкальского краю. Малюванням захопився ще змалку. У 17 років Іван Васильович пішов на фронт. Після війни закінчив Іркутське художнє училище, а пізніше - історичний факультет університету. Багато років віддав педагогічній роботі і живопису. Майже 40 років тому Іван Васильович зі своєю дружиною і дітьми переїхали на Шосткинщину, до села Івот. До 75 років Іван Васильович працював вчителем історії, природознавства і образотворчого мистецтва в Шосткинській школі № 1 та  в Івотській школі.

За словами живописця, він дуже любить коней, тому часто і малює їх. Вони зображені на полотнах "Кінна партизанська розвідка", "Після роботи", "Пам'яті батька. На пасовищі", "Ранок у селі", "Мамай розбитий. Перемога!", "Приборкання невірне" та інших. Багато в колекції робіт Вологдіна  пейзажів Шосткинщини. Зі сльозами на очах розповідає Іван Васильович про подвиг 19-річного солдата, якого звірячим катуваннями замучили фашисти, але він ціною свого життя зберіг військову таємницю. Цьому історичному факту присвячена робота Вологдіна "Безсмертя. Подвиг Юрія Смирнова".

Своїми полотнами художник навчає вірити в прекрасне, любити природу і людей.

 

2.2

2.2.1 Продовження роботи над створенням проекту

2.2.2 Робота з кросвордом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 По горизонталі

  1. Народний архітектор, що народився у нашому місті.
  2. 3. Біатлоністка. Триразова чемпіонка світу. Брала участь у трьох олімпіадах. 20 разів перемагала на етапах Кубка світу.

5. Людина, яка працює над створенням чогось (діє).

6.В метанні чого прославилася Ірина Новожилова?

 

По вертикалі

2. Талановитий художника із села Івот.

4. Льотчик-герой із Шосткинщини

  1. Підсумок уроку

 

НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЮ\

 

Фізхвилинки

«Лист носом»

Значна частина напруги, яка припадає на нашу нервову систему, при­ходиться на задню частину шиї біля основи черепа. Усі ми так багато чита­ємо, пишемо, друкуємо, що на певному етапі шия починає тягнути голову назад. Ми в цей момент відчуваємо, що, «мабуть, втомилися». Очі з по­рушеною співвісністю ведуть до таких же наслідків. Щоб полегшити цей стан, закрийте очі і, використовуючи ніс як подовжену ручку, пишіть ним що-небудь у повітрі.

 

Вправи для очей

  •  Закрий очі на 5 – 6 секунд.
  • Відкрий очі і подивись далеко, ніби в щось вдивляєшся - 4 – 5 секунд.
  • Закрий очі на 5 – 6 секунд.
  • Відкрий очі. Подивись, не рухаючи головою вгору, вниз, праворуч, ліворуч. Повтори вправу 3 – 4 рази.

 

 

doc
Додано
25 січня 2020
Переглядів
511
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку