Завдяки цій розробці уроку, ми з учнями можемо продовжити формувати навички лексичних одиниць за темою уроку. Повторити й активізувати лексику теми. Розвивати вміння аудіювання, навички монологічного та діалогічного мовлення. Розвивати слухову, зорову пам'ять, логічне та творче мислення;розвивати уміння аргументовано захищати свою думку. Удосконалювати навички читання. Формувати навички писемного мовлення. Виховувати усвідомлення важливості правильного харчування, виховувати процес роботи парами, групами та колективом.
Виконала:
Вчитель іноземної мови
Полагейкіна Вікторія Анатоліївна
Відкритий урок з англійської мови
З кухнею на «ти»
Обладнання: Підручник, зошит, РМ, ноутбук, проектор, малюнки за темою уроку, таблиці ГО.
Мета: продовжити формувати навички лексичних одиниць за темою уроку. Повторити й активізувати лексику теми. Розвивати вміння аудіювання, навички монологічного та діалогічного мовлення. Розвивати слухову, зорову пам'ять, логічне та творче мислення;розвивати уміння аргументовано захищати свою думку. Удосконалювати навички читання. Формувати навички писемного мовлення. Виховувати усвідомлення важливості правильного харчування, виховувати процес роботи парами, групами та колективом.
Хід уроку
I Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
Greeting 1. Привітання.
T.: Good morning pupils!
Ps.: Good morning teacher!
T.: I am glad to see you! Sit down, please.
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
T.: Today we shall have a lesson according to our topic “Food”
and we shall speak about tasty, healthy and useless food.
And now let’s start our work.
Warming up 3.Уведення в іншомовну атмосферу. (Слайд № 2)
Let’s train our tongues and practice the English sounds. Look at
the screen carefully and read the words with sounds.
[ae] ham, jam, apple…
[i:] tea, cheese, eat, meat…
[e] vegetable, egg, breakfast…
[o] coffee, porridge, orange…
[ai] - pie,
[i] – biscuit,
[w] – sandwich,
[d] – salad,
[s] – soup,
[n] – pudding,
[p] – pizza
II Основна частина уроку
Speaking 1. Повторення й відпрацювання лексичних одиниць за
темою уроку.
T.: Now, remember the words according to our topic. Now I will
read you Ukrainian rhymes and you must finish them in English.
- Смакота! Very Good!
Їжу називаєм - Food
- Для Шарика, для друга
Припас я цукор - sugar
- Завжди солодкий ждеш сюрприз
Цукерки по-англійськи –sweets
- Це звичайно не каприз:
Сир ми називаєм - cheese
- М'ясо смажиться,, шкварчить,
М'ясо по- англійськи - meat
- Рибу ловиш- не шумиш,
Риба по- англійськи - fish
- Молоко я пити звик
Молоко інакше - milk
- Віні-Пуха нема з вами
А- то сховаю мед свій- honey
- Масло потребують всі дитятки
Масло по-англійськи - butter
- На кухні- кухар,в рубці- мичман,
Ми кухню називаєм - kitchen.
Grammar Revision 2. Повторення і відпрацювання граматичного матеріалу and Practice (РМ)
We use many / lots of / а lot of with countable nouns.
Wе use muсh / а Lot of / lots of with uncountable nouns..
We use а lot of / lots of in positive sentences.
There is а lot of sоuр in the раn.
We use muсh аnd mаnу in negative sentences.
There isn't much coffee in the сuр.
There aren’t many sweets оn the table.
Read and complete the sentences with much, mаnу, а lot of /lots of.
1. There аrе ..... apples оn the plate.
2. Тhеrе isn't ..... butter in the fridge.
3. Do you need ..... eggs for this cake?
4. Ann and Dan eat ..... vegetables and fruit.
5. They usually buy ..... bread.
6. Is there ..... water in the mug?
Physical 3. Фізкультхвилинка
warming-up
Writing 4. Формування навичок писемного мовлення
Учні письмово складають рецепти страв з поданих речень,
розставляючи речення в правильній послідовності.
How to make a vegetable salad
How to make coffee
Listening Comprehension 5. Відпрацювання навичок аудіювання
Listen my question about food and give answer the question of the quiz:
1. It is a fruit. It is red or yellow, sometimes green. It is very tasty. Children like to eat it very much. …apple.
2. It is a vegetable. It is orange. It is sweet. It is good for vegetable soup or salad. It is good to eat. …carrot.
3. It is white or brown. It is good to eat with meat soup or vegetable soup. It is good to eat with butter or jam. It may be toast….bread.
4. It is a very tasty thing. Everybody usually buys it for a birthday party. …cake.
5. It is white. It is oval. It is good to eat for breakfast. It comes from a hen. …egg.
6. It is a drink. It is white. Children like to drink it. It comes from a cow. …milk.
Role Play 6. Рольова Гра
At the end lesson we will speak about tables manners. Your task is telling me what table manners we should do at the table and clap your hands.
Play “Noughts and Crosses”
III Заключна частина уроку
Homework 1.Домашнє завдання
Повторити ЛО, скласти рецепт своєї улюбленої страви.
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку
- Did you like our lesson?
- What topic have we revised at the lesson today?
- What grammar have we remembered?
- Dear children! You’ve worked hard and you have good results! Your marks today are…
- The lesson is over. Goodbye!