За допомогою цієї розробки уроку. ми з учнями, можемо удосконалити лексичні навички, активізувати лексичний матеріал, удосконалювати навички говоріння, письма, читання, аудіювання, практикувати у вживанні the Present Continuous, розвивати навички аудіювання тексту з метою пошуку необхідної інформації, повторити кольори, розширювати кругозір учнів, розвивати мовну здогадку і мовленнєву реакцію учнів, навички аудіювання, читання, письма, говоріння, розвивати лексичні навички, розвивати граматичні навички, вживаючи the Present Continuous, розвивати фонетичні навички, розвивати самостійність у праці.
Виконала:
Вчитель іноземної мови
Полагейкіна Вікторія Анатоліївна
Тема: « Одяг »
Цілі:
Навчальна: удосконалити лексичні навички, активізувати лексичний матеріал, удосконалювати навички говоріння, письма, читання, аудіювання, практикувати у вживанні the Present Continuous, розвивати навички аудіювання тексту з метою пошуку необхідної інформації, повторити кольори
Освітня: розширювати кругозір учнів.
Розвиваюча: розвивати мовну здогадку і мовленнєву реакцію учнів, навички аудіювання, читання, письма, говоріння, розвивати лексичні навички, розвивати граматичні навички, вживаючи the Present Continuous, розвивати фонетичні навички, розвивати самостійність у праці.
Виховна: виховувати почуття ввічливості, чуйність у стосунках з однокласниками,
виховувати любов до англійської мови.
Обладнання уроку: дошка, роздатковий матеріал із завданнями, комп’ютер.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
І. Вступна частина уроку. Введення в іншомовну атмосферу.
Teacher: Good morning, children. I’m glad to see you.
What a fine morning!
The day is sunny and bright.
My dear children, am I right?
Pupils: Yes, you are right.
Т. Do you like English lessons?
Р. Yes, we do.
Т. Are you ready for the lesson?
Р. Yes, we are.
Т. Do you like to sing?
Р. Yes, we do.
Т. Let’s sing together a very good song “Hello”.
Today we have many guests. Tell them Good morning.
At the our lesson we shall read, write, speak English, listen to the English dialogue, do interesting tasks to show that we can do on theme "Clothes". I hope you will do it well.
Many names of clothes come to us from the English language. Their names almost coincide with Ukrainian. You know them? (Багато назв предметів одягу прийшли до нас з англ. мови. Їх назви майже повністю збігаються з українськими. Знаєте які?) (sweater, jeans, jumper, cap, uniform, bandana, sandals, cardigan, pullover, boots, french, pajamas)
Повторення назв одягу за малюнками з вчителем.
Вивчення пісні «The kittens` clothes» (для повторення назв одягу)
II. Основна частина уроку.
Запитання:
I |
am |
|
He / she |
is |
wearing (a) … |
You / we / they |
are |
|
Nurses |
is
am
are
|
wearing |
costumes |
Singers |
a dress |
||
І |
a jacket |
||
A secretary |
jeans |
||
Hairdressers |
a trousers |
||
A lower |
a raincoat |
||
A web designer |
a skirt |
||
Firefighters |
a shirt |
||
A manager |
a jumper |
||
A teacher |
uniforms |
T: Now, let’s have a break and relax. We’ll listen to the song “Hokey Pokey” and do some exercises.
ІІІ. Заключна частина уроку.
Today at the lesson:
- It was interesting ...
- I could ....
- I learned ...
You were very active.
Оцінювання.
Скласти кросворд з назвами одягу (10-12 слів).