Розробка уроку за темою "Одяг"

Про матеріал

За допомогою цієї розробки уроку. ми з учнями, можемо удосконалити лексичні навички, активізувати лексичний матеріал, удосконалювати навички говоріння, письма, читання, аудіювання, практикувати у вживанні the Present Continuous, розвивати навички аудіювання тексту з метою пошуку необхідної інформації, повторити кольори, розширювати кругозір учнів, розвивати мовну здогадку і мовленнєву реакцію учнів, навички аудіювання, читання, письма, говоріння, розвивати лексичні навички, розвивати граматичні навички, вживаючи the Present Continuous, розвивати фонетичні навички, розвивати самостійність у праці.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                         Виконала:

                                                                 Вчитель іноземної мови

                                                                Полагейкіна Вікторія Анатоліївна 

 

 

 

 

Тема: « Одяг »

Цілі:

Навчальна: удосконалити лексичні навички, активізувати лексичний матеріал, удосконалювати навички говоріння, письма, читання, аудіювання, практикувати у вживанні the Present Continuous, розвивати навички аудіювання тексту з метою пошуку необхідної інформації, повторити кольори                      

Освітня: розширювати кругозір учнів.

Розвиваюча: розвивати мовну здогадку і мовленнєву реакцію учнів, навички аудіювання, читання, письма, говоріння, розвивати лексичні навички, розвивати граматичні навички, вживаючи the Present Continuous, розвивати фонетичні навички, розвивати самостійність у праці.

Виховна: виховувати почуття ввічливості, чуйність у стосунках з однокласниками,

                 виховувати любов до англійської мови.

Обладнання уроку: дошка, роздатковий матеріал із завданнями, комп’ютер.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

 

І. Вступна частина уроку. Введення в іншомовну атмосферу.

  1. Оргмомент. Привітання.

Teacher: Good morning, children. I’m glad to see you.

What a fine morning!
The day is sunny and bright.
My dear children, am I right?

Pupils: Yes, you are right.

Т. Do you like English lessons?

Р. Yes, we do.

Т. Are you ready for the lesson?

Р. Yes, we are.

Т. Do you like to sing?

Р. Yes, we do.

Т. Let’s sing together a very good song Hello.

Today we have many guests. Tell them Good morning.

  1. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація.

At the our lesson we shall read, write, speak English, listen to the English dialogue, do interesting tasks to show that we can do on theme "Clothes". I hope you will do it well.

Many names of clothes come to us from the English language. Their names almost coincide with Ukrainian. You know them? (Багато назв предметів одягу прийшли до нас з англ. мови. Їх назви майже повністю збігаються з українськими. Знаєте які?) (sweater, jeans, jumper, cap, uniform, bandana, sandals, cardigan, pullover, boots, french, pajamas)

  1. Фонетична хвилинка. Phonetic minute.
    • Now revise the words that we need for our lesson.

Повторення назв одягу за малюнками з вчителем.

  • Гра «Сніжний ком» (My favourite clothes is a … (dress, …))
  1. Мовленнєва зарядка. Let’s sing.

Вивчення пісні «The kittens` clothes»   (для повторення назв одягу)

II. Основна частина уроку.

  1. Робота з текстом (с.29,в.3)
  1. підготовка до читання: бесіда за малюнком вправи.
    • Whom can you see in the picture?
    • What are their names?
    • What are they wearing? (a school uniform)
  2. етап читання:
    • самостійне читання, виписування назв одягу.
    • читання ланцюжком
  3. перевірка прочитанного: відповіді на запитання (с.29,в.4)
  1. Комп’ютерна гра «Одягни мене».
  2. Аудіювання діалогу.

Запитання:

  • Where are the girls going? (to the river)
  • What is Nastya going to wear? (a pair of shorts and a T-shirt)
  • What is Ira going to wear? (a skirt and a T-shirt)
  • What shouldn’t they forget to put on? (a hat)
  1. Письмо. Повторення the Present Continuous. За таблицею скласти речення.

 

I

am

 

He / she

is

wearing (a) …

You / we / they

are

 

 

Nurses

 

 

is

 

am

 

are

 

 

 

 

 

wearing

costumes

Singers

a dress

І

a jacket

A secretary

jeans

Hairdressers

a trousers

A lower

a raincoat

A web designer

a skirt

Firefighters

a shirt

A manager

a jumper

A teacher

uniforms

 

  1. Фізкультхвилинка. Музична пауза. Let’s sing and dance together HokeyPokey.

T: Now, let’s have a break and relax. We’ll listen to the song “Hokey Pokey” and do some exercises.

 

  1. Говоріння про свій шкільний одяг за запитаннями.
    • Do you wear a school uniform?
    • What does your school uniform look like?
    • Do you like your school uniform?
    • What do you wear after school?
    • What do you wear at home?
    • What do you wear when you go to the party?
    • What do you wear when you go to the gym?
    • Are your clothes comfortable?
    • What are your favourite clothes?

ІІІ. Заключна частина уроку.

  1. Підсумок уроку.

Today at the lesson:
- It was interesting ...
- I could ....
- I learned ...
You were very active.

Оцінювання.

  1. Домашнє завдання. Написати розповідь про свій одяг за запитаннями (8-10 речень).

                                       Скласти кросворд з назвами одягу (10-12 слів).

 

 

 

 

P1200121

 

 

 

P1200134

P1200029

docx
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
1040
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку