Мета: формувати вміння вітатися по-англійські: Hello! Hi! – Привіт! How do you do? – Здравстуйте! вчити запитувати імя один в одного і відповідати на поставлене запитання:What'syourname? Mynameis ... I'm ... This is my friend ...
вчити правильній вимові звуків: [w] what [n] friend (mlname [h], [ou], [ai], [au], [d]
Обладнання: іграшки, малюнки, таблиці, лист, магнітофон.
Розробка уроку за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ з теми "Привітання"
Тема: Привітання.
Мета: формувати вміння вітатися по-англійські: Hello! Hi! – Привіт! How do you do? – Здравстуйте! вчити запитувати імя один в одного і відповідати на поставлене запитання: What's your name? My name is ... I'm ... This is my friend ...
вчити правильній вимові звуків: [w] what [n] friend (ml name [h], [ou], [ai], [au], [d]
Обладнання: іграшки, малюнки, таблиці, лист, магнітофон.
Хід уроку:
І. Організація класу.
Вірш:
Moo Cow, Moo cow
Moo cow, moo cow,
How do you do, cow?
Very well, thank you,
Moo, moo, moo.
А зараз ми заспіваємо пісеньку: “Hello”
ІІ. Основна частина
Повторення матеріалу вивченого на попередньому уроці
“Hello” Song – відео
“Hello” Song – за підручником – відео
На минулому уроці ви, дорогі діти, познайомились з різними английськими привітаннями. І дізналися, як можна вітатися вранці, вдень і ввечері, а ще побажати друг другу на добраніч. Памятаєте, що це за привітання?
Вранці ми вітаємося так: Good morning
Вдень – так: Good afternoon
Ввечері так: Good evening
А побажати спокойной ночи – так: Good night
І це дуже добре, що ви знаєте, як можна вітатися в різний час дня. А зараз із нової казки ви дізнаєтесь щось новеньке....
Ітак, казка…
У одній далекій країні жили дуже сумні і сумні люди. Вони майже не посміхалися, ходили похмурі і невеселі, раз у раз скаржилися [ou – ou – ou], [au – au – au], [ai – ai - ai]. При розмові дивилися в підлогу. І всі чекали, коли можна закінчити цю саму розмову. А потім втекти і закрити за собою двері з гучним звуком: [d – d – d]…
А все чому? Та вони і самі не знали. Лише життя в цій країні ставало просто нестерпним. І ось якось морозним ранком (кожен ранок там був морозним) жителі прокинулися, і стали дихати на вікна, щоб поглянути, чи не йде сніг. [h – h – h] так вони дихали, прагнучи зробити стекла прозоріше. І коли їм це удалось, вони побачили, що до них в країну приїхали чужоземці.
Вони сиділи верхи на конях. І поводилися якось незвично. Посміхалися, дивлячись прямо перед собою! І говорили всім зустрічним якісь незрозумілі слова: «How do you do?»
Жителі похмурої країни не знали, як реагувати на це. Багато хто хотів втекти. Але троє найсміливіших городян підійшли до цих незнайомців і.теж посміхнулися! А потім спробували повторити нові для них слова: «How do you do?»
Як ви думаєте, що означають ці слова? Скажу по секрету, що в Англії, звідки були родом ці гості, такі слова люди говорять при першому знайомстві. Це таке вітання. «How do you do?»
І як тільки жителі сумної і сумної країни дізналися про те, що означають ці слова, вони зрозуміли, чого їм не вистачало. Вони просто не уміли вітатися! А взнавши, що навчитися вітати один одного так легко, всі навперебій стали повторювати: «How do you do? How do you do?»
Але цього їм здалося мало. Жителі, що перестали бути похмурими, запитали у своїх нових знайомих, як ще можна поздороватися. Ми з вами знаємо, як! (А ось давайте пригадаємо: вранці - Good morning!
вдень – Good afternoon!
ввечері – Good evening!
і побажати приємних снів - Good night!)
Жителі невеселої країни теж тепер знали, але ним і цього здалося мало! Вони зажадали у іноземців, щоб ті розповіли їм про те, як можна ще поздороватися! І веселі гості з радістю погодилися! Вітання, яким навчили вони місцевих жителів, були такі: «Hello!» і «Hi!», що по-англійськи означає: «Привіт!»
З тих пір життя в країні налагодилося! Жителі стали привітні і добрі. Почали посміхатися. Але найголовніше – вони навчилися ВІТАТИСЯ! А ви? Ви, хлопці, тепер теж умієте вітатися по-англійськи! І це добре, тому що уміти вітатися дуже поважно. Тому що: є, з чого почати розмову; всі вважатимуть вас ввічливою людиною (а це приємно!); з вами теж вітатимуться; вас зрозуміють ті, хто знає англійську мову!
І тепер головне – не забувати вітатися не лише на-англійській, але і на-українській мові!
ІІІ. Фізкультхвилинка.
TEDDY-BEAR, TEDDY-BEAR, TURN AROUND.
TEDDY-BEAR, TEDDY-BEAR, TOUCH THE GROUND,
TEDDY-BEAR, TEDDY-BEAR, SHOW YOUR SHOE,
TEDDY-BEAR, TEDDY-BEAR, THAT WILL DO.
Впр.3, с.7 – трек 10, 11
VІ. Заключна частина.
1. Підведення підсумків.
Що нового дізналися на уроці?
Які слова вивчили?
Які слова найкраще запам’ятали
Good morning – { гуд монин) – доброго ранку!
Good afternoon – (гуд афтенун) - доброго дня!
Good evening – (гуд івнін) – доброго вечора!
Good night – (гуд найт) – На добраніч!
How do you do! – (хау ду ю ду) – здрастуйте!
Hello! – (хелоу) – Привіт!
Hi! – (хай) – Привіт!
What’s your name? – (ворс йо нейм) –Як тебе звати!
My name is… - (май нейм із) – Моє ім’я ...
I am… - (ай ем) – Я ...
Date_____________ Date_____________
Think and put a tick: Think and put a tick:
- interested - interested
- happy - happy
- unhappy - unhappy
[m]
[h] [d]