розробка уроку з математики 1 клас

Про матеріал
Урок закріплення ЗУН. В уроці використано додатковий матеріал з модульної програми 14 тижня НУШ "Космос."
Перегляд файлу

10.12.2019

Математика

1 – Г клас

Класний керівник: Вінницька Ольга Володимирівна

Тема: Лічба двійками. Розташування чисел в порядку зростання (спадання). Додавання і віднімання чисел в межах 10. Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання геометричних фігур. Вимірювання довжини предметів, відрізків. Побудова відрізків заданої довжини.

Очікувані результати: розташовує числа у порядку зростання (спадання); лічить до 10 в прямому і зворотному порядку; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше; обчислює суму (додає), різницю (віднімає), зручним для себе способом у межах 10; розпізнає знайомі геомтеричні фігури; вимірює довжину предметів або відрізків; будує відрізок заданої довжини;

Тип уроку: урок застосування знань, умінь та навичок

Обладнання: картки для індивідуальної та групової роботи, картки з назвами планет сонячної системи, малюнки- ракети для лічби в прямому і зворотному порядку, набір магнітних карток з числами та математичними знаками.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ п\п

Структура уроку

Види навчальної діяльності

Очікувані результати навчання (до кожного виду діяльності)

Примітка

І

 

ІІ

 

 

 

 

 

ІІІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV

Організація класу.

Мотивація навчальної діяльності

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумок уроку.

Повідомлення теми та мети уроку.

Налаштування на роботу(вірш).

Поділ на групи.

Розповідь представників груп про цікавинки «своєї» планети.

1)Групове виконання завдань від Бровка та Мурчика.  («хто швидше?»)

2)Лічба предметів  в межах 10 в прямому і зворотному напрямку.

3)Фізкультхвилинка

4)Самостійне виконання завдань на картці.

5)Розв`язання задачі

6)Розв`язування прикладів на закріплення складу чисел.

7)Фізкультхвилинка рухлива

8)Розв‘язування прикладів з інопланетянами

9)Робота в групах (вимірювання довжин ракет).

10)Робота з геометричними фігурами.

 11)Викладання інопланетян у групах з лего. Презентація робіт.

 

Рефлексія.

 

 

 

 

 

 

називає цікаві відомості планет Сонячної системи

 

 

 

 

лічить до 10 в прямому і зворотному порядку

розташовує числа у порядку зростання (спадання)

знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше; обчислює суму (додає), різницю (віднімає), зручним для себе способом у межах 10;

 

 

 

 

 

вимірює довжину предметів або відрізків; будує відрізок заданої довжини;

розпізнає знайомі геомтеричні фігури;

 

 

 

10.12.2019

Математика

1 – Г клас

Класний керівник: Вінницька Ольга Володимирівна

Тема: Лічба двійками. Розташування чисел в порядку зростання (спадання).       Додавання і віднімання чисел в межах 10. Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Розпізнавання геометричних фігур. Вимірювання довжини предметів, відрізків. Побудова відрізків заданої довжини.

Очікувані результати: розташовує числа у порядку зростання (спадання); лічить до 10 в прямому і зворотному порядку; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше; обчислює суму (додає), різницю (віднімає), зручним для себе способом у межах 10; розпізнає знайомі геомтеричні фігури; вимірює довжину предметів або відрізків; будує відрізок заданої довжини;

Тип уроку:  урок застосування знань, умінь та навичок

Обладнання: картки для індивідуальної та групової роботи, картки з назвами планет сонячної системи, малюнки- ракети для лічби в прямому і зворотному порядку, набір магнітних карток з числами та математичними знаками.

Хід уроку:

  І Організація класу. Повідомлення теми та мети уроку.

  ІІ Мотивація навчальної діяльності

Чекають нас ракети,

Чекають нас планети.

На яку захочу, На ту й полечу!

Таємниця лиш одна: Хто спізнився − місць нема!

Поділ на групи (обрати планету сонячної системи). Цікавинки планет.       Меркурій — найближча до Сонця, найменша і найшвидша. Венеру часто називають близнючкою Землі. Планета Венера — наша найближча сусідка її легко можна знайти на вечірньому або ранковому зоряному небі поблизу Сонця. На поверхні Марса є найбільші у Сонячній системі вулкани. Найколосальніший з них має назву Олімп. Марс, який ще називають "червоною планетою" за специфічний колір на зоряному небі, вдвічі менший за Землю. Юпітер — найбільша планета Сонячної системи, він більше ніж в 11 разів перевищує розміри Землі. Сатурн за розмірами в 9 разів більший від Землі. Навколо нього давно було виявлено декілька кілець, тому цю планету називали смугастою. Уран нахолодніша планета. Нептун крижаний гігант. Земля- «блакитна» планета, наша домівка.

  • Скільки планет у Сонячній системі?
  • На скільки груп поділено учнів у класі?
  • На скільки більше планет у СС, ніж у групах класу?(біля дошки записати чи виставити за допомогою магнітних карток, 8-6=2).
  • Назв яких планет не вистачає?
  • Яка група має найкоротшу назву? Зі скількох букв складаються назви цих груп?
  • Яка група має у назві найбільшу кількість літер? На скільки менше літер у слові Уран, ніж у слові Меркурій? Як дізнались ? (8-4=4)
  • У яких назвах планет однакова кількість букв?(6=6, 4=4)

  ІІІ Повторення вивченого матеріалу

  1. Групове виконання завдань від Бровка та Мурчика.  («хто швидше?»)

На изображении может находиться: текст    

  1. Повторення складу вивчених чисел. Лічба предметів  в межах 10 в прямому і зворотному напрямку.

На дошці малюнки 10 ракет.  Картинки по запросу ракета мультяшная

Як ще можна порахувати ракети? (двійками)

Що ще можна порахувати двійками в класі?

  1. Фізкультхвилинка

 

  1. Самостійне виконання завдань на картці.

         

  1. Розв`язання задачі.

На одній станції запуску 6 ракет. На іншій 4 ракети. Скільки всього ракет на двох станціях?

Картинки по запросу ракета мультяшнаяКартинки по запросу ракета мультяшнаяКартинки по запросу ракета мультяшная           +                 Картинки по запросу ракета мультяшнаяКартинки по запросу ракета мультяшная    = 10

Картинки по запросу ракета мультяшнаяКартинки по запросу ракета мультяшнаяКартинки по запросу ракета мультяшная                           Картинки по запросу ракета мультяшнаяКартинки по запросу ракета мультяшная

Як дізнатись?(Якою дією?) Записати на дошці приклад. Як називаються     числа при додаванні?

Що можна сказати про число 10? Як ще можна утворити число 10

(повторення складу числа 10)

5+5                   1+9

3+7                   2+8

Як називаються числа при відніманні?

  1. Розв`язування прикладів на закріплення складу чисел (картка).

 

   7)Фізкультхвилинка рухлива

    8)Розв‘язування прикладів з інопланетянами

    9)Робота в групах (вимірювання довжин ракет).

  • Накреслити відрізок, що дорівнює довжині найменшої ракети.
  • Накреслити відрізок, що дорівнює кількості груп в класі.

    10)Робота з геометричними фігурами.

    11)Викладання інопланетян у групах з лего. Презентація робіт.

  ІV Підсумок уроку. Рефлексія.

       Що ми робили на уроці?

       Що сподобалось?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Винницкая Оля
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 грудня 2019
Переглядів
3723
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку