Розробка уроку з предмету Я досліджую світ на тему "Океани Землі"

Про матеріал
В цій розробці у дітей формуватиметься уявлення про поверхню Землі, її зображення на глобусі і карті, уміння працювати з картою і читати її, уявлення про океани Землі; розвиватиметься пізнавальний інтерес, уміння працювати з додатковою літературою, спостережливість, ціннісне ставлення до природи.
Перегляд файлу

Я досліджую світ

 

                                                  Підготувала вчитель

                                                 початкових класів

                                                                      Сатиренко Тетяна Григорівна

 

 

 

 

Мета. продовжувати формувати уявлення про поверхню Землі, її зображення на глобусі і карті, уміння працювати з картою і читати її; сформувати уявлення про океани Землі; продовжувати розвивати пізнавальний інтерес, уміння працювати з додатковою літературою; виховувати спостережливість, ціннісне ставлення до природи.

Обладнання: підручники, глобус, карта, картки для опитування, таблиці-опори, мультимедійний проектор, технічний  засіб.

 

Хід урок

1.Організація учнів до уроку.

 

 

 

 

 

 

     2. Підсумок фенологічних спостережень

 

 

 

 

 

ІІ. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності
Перевірка домашнього завдання.

Запитання:

1.Скільки на Землі є материків? (Шість)

  1.  Який материк омивається чотирма океанами? (Євразія)
  2. З яких частин складається материк Євразія? (Європа та Азія)
  3. Який материк є найбільшим? (Євразія)
  4. Який материк називають «Королевою холоду»? (Антарктида)
  5. Назвіть найменший, та найсухіший материк Землі? (Австралія)

III. Повідомлення теми і завдань уроку

ІV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу

- Ми згадували про те, що  наша  Земля має назву «голуба планета». Це дійсно так, тому, що більшу частину, а саме 71% земної поверхні займає вода.

І сьогодні на уроці ми  з вами  відправимося в подорож Світовим океаном і дізнаємось про його жителів, та ресурси, що заховані під водою. Наша подорож матиме чотири зупинки, на яких ми будемо не тільки відпочивати, а й отримуватимемо знання, та незабутні враження.

 

V. Осмислення учнями знань.

1.  Робота з підручником.

1)   Опрацювання статті «Океани Землі».

2)   Відповіді на запитання.

Що таке Світовий океан?

Які ви знаєте океани?

Який океан є найбільшим?

Де живуть білі ведмеді?

Як охороняти океани?

VI.  Підсумок уроку

VII.  Домашнє завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 лютого
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку