Я досліджую світ
Підготувала вчитель
початкових класів
Сатиренко Тетяна Григорівна
Мета. продовжувати формувати уявлення про поверхню Землі, її зображення на глобусі і карті, уміння працювати з картою і читати її; сформувати уявлення про океани Землі; продовжувати розвивати пізнавальний інтерес, уміння працювати з додатковою літературою; виховувати спостережливість, ціннісне ставлення до природи.
Обладнання: підручники, глобус, карта, картки для опитування, таблиці-опори, мультимедійний проектор, технічний засіб.
Хід урок
1.Організація учнів до уроку.
2. Підсумок фенологічних спостережень
ІІ. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності
Перевірка домашнього завдання.
Запитання:
1.Скільки на Землі є материків? (Шість)
III. Повідомлення теми і завдань уроку
ІV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу
- Ми згадували про те, що наша Земля має назву «голуба планета». Це дійсно так, тому, що більшу частину, а саме 71% земної поверхні займає вода.
І сьогодні на уроці ми з вами відправимося в подорож Світовим океаном і дізнаємось про його жителів, та ресурси, що заховані під водою. Наша подорож матиме чотири зупинки, на яких ми будемо не тільки відпочивати, а й отримуватимемо знання, та незабутні враження.
V. Осмислення учнями знань.
1. Робота з підручником.
1) Опрацювання статті «Океани Землі».
2) Відповіді на запитання.
Що таке Світовий океан?
Які ви знаєте океани?
Який океан є найбільшим?
Де живуть білі ведмеді?
Як охороняти океани?
VI. Підсумок уроку
VII. Домашнє завдання