Розробка уроку з природознавства . "Звірі, або ссавці". 3 клас.

Про матеріал
Мета: ознайомити учнів з будовою звірів та особливостями їхніх пристосувань до життя в різних природних умовах; сприяти розвитку грамотного мовлення, довільної уваги, логічного мислення; сприяти вихованню дбайливого ставлення до тварин, до природи в цілому. Тип уроку. Засвоення нового матеріалу.
Перегляд файлу

Урок природознавства                3 клас                   Дата:.

Тема. Звірі, або ссавці

Мета: ознайомити  учнів з будовою звірів та особливостями їхніх пристосувань до життя в різних природних умовах; сприяти розвитку грамотного мовлення, довільної уваги, логічного мислення; сприяти вихованню дбайливого ставлення до тварин, до природи в цілому.

Тип уроку. Засвоення нового матеріалу.

Обладнання: презентація, картки, малюнки, зошити.

Хід уроку

I. Організаційний момент

Слайд 1- Доброго дня!

  • З гарним настроєм хто прийшов – махніть рукою…
  • Хто чує мене – кивніть головою…
  • Хто бачить мене – прошу  оком моргнути…
  • Хто найвеселіший – ви   всім усміхніться…
  • Хто ввічливий – сусідові злегка вклоніться…
  • І до справи беріться!

Сьогодні у нас урок - турнір кмітливих!  Для його проведення нам потрібно три команди. 1-а команда «Більчата», 2-га команда «Зайчата», 3-я команда «Вовчата».

 Щоб команда перемогла треба дотримуватися правил роботи в групі. Слайд 2 Давайте їх повторимо.

-  За кожне правильно виконане завдання команда отримує сніжинку, за кожне порушення правил чи дисципліни сніжинка забирається.

Хто уважним й чесним буде

Бал команді той здобуде.

                                           А хто буде пустувати

думати іншим заважати -

Бал команді буде знято.

II. Перевірка домашнього завдання.

Слайд 3 .  Бліц-опитування.

Дати правільну відповідь по черзі. Якщо команда не знає, може інша підняти руку і відповісти.

 — За якими ознаками птахи відрізняються від інших тварин?

— Як птах пристосований до польоту?

— Як швидко літають птахи?

— Яких птахів називають осілими,  перелітними,  кочовими?

 Як поділяються птахи за способом живлення?

— Яке значення птахів у природі?

III. Підготовка до сприйняття нового матеріалу.

Слайд 4-5-6-7 Відгадівання загадок.

- Як можна назвати одним словом слова-відгадки?

IV. Повідомлення теми і мети уроку

Слайд 8— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся більше про будову звірів та   особливості їхніх пристосувань до життя в різних природних умовах.

V. Актуалізація опорних знань.

Слайд 9 Вправа «Мозковий штурм»

 Пригадайте! Що ви знаєте про звірів?

— За якою ознакою звірі (ссавці) відрізняються від інших тварин?

— Чому звірів називають «ссавці»?

— Чим ще відрізняються ці тварини від інших?

— Як звірі турбуються про своїх дитинчат?

— Що ви про них знаєте?

— Де живуть звірі?

VІ. Вивчення нового матеріалу

Слайд 10 Слайд 23.

 Звірі - невід’ємна частина природи. (відео). Бесіда. Висновки.

Слайд 24. Музична фізкультхвилинка (переключити)

VІІ. Узагальнення й систематизація знань

Слайд 25.1 Робота з підручником (сторінка 112-115

Слайд 26. Висновки.

- Від інших тварин звірів відрізняють: високий рівень розвитку органів чуття; вигодовування малят молоком; шкіра, укрита волоссям.

Слайд 27. 2. Практичне завдання. Робота в групі.

— Розгляньте звірів, зображених на малюнку. Розкажіть про кожного звіра, використовуючи план, за яким ви розповідали про птахів. Яка ознака звірів є істотною?

— Про що ви дізналися в рубриці «Для допитливих»?

Слайд 28. 3. Цікаво знати!

— Для чого бабака будять у лютому?

Слайд 29. 3. Робота у зошиті. (Сторінка 41). Тестування

 VІІІ. Рефлексія. Підбиття підсумків

 (переключити)1.Перегляд відео «Як звірі готуються до зими»

Слайд 30.

— Яке значення для життя звірів має ліс?

Як  готуються звірі до зими?

2. «Склади прислів’я»

- А зараз наші команди отримають  конверти, в яких лежать листочки зі словами. Ваше  завдання: скласти з цих слів  прислів’я і пояснити їх зміст.

Слайд 31. Вовка боятися - в ліс не ходити.

Крутиться, як білка в колесі.

Не страши кота салом.

- Молодці! Ви сьогодні добре працювали. Порахуємо скільки сніжинок отримала кожна команда. Хто сьогодні був більш кмітливим.

Слайд 32.  ІX . Домашнє завдання. Опрацювати п.35, підготувати цікавий               матеріал про звірів. 

docx
Додано
2 лютого 2020
Переглядів
2089
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку