22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Розробка уроку з теми" Holidays in English-speaking countries" 5th grade

Про матеріал
Розробка уроку з теми" Holidays in English-speaking countries" 5th grade, урок-повторення виченного матерфалу з теми.
Перегляд файлу

Відкритий  урок з англійської мови в 5  класі (28.02.2012)

Вчитель: Возняк Ганна Олександрівна

Урок-повторення

 

Тема: „ Різні свята та вечірки”

Підтема:   Свята в англомовних країнах”

 

Мета:

Практична:

  •  Тренувати  у вживанні  вивчених ЛО   в  усному  мовлені.
  • стимулювати учнів висловлювати свою думку.

Освітня:

  •  розширювати світогляд учнів; вчити учнів мовленнєвої взаємодії з партнерами по комунікації в малих групах;
  • удосконалювати навички читання з повним розумінням прочитанного.

Розвиваюча:  

  • Розвивати логічне мислення, здатність до здогадки;
  • розвивати готовність до участі в іншомовному спілкуванні;
  • розвивати кмітливість та мовленнєву реакцію.

 

Виховна:

  • розвивати готовність до участі в іншомовному спілкуванні;
  • розвивати кмітливість, логічне мислення, мовленнєву реакцію;
  • виховувати культуру спілкування і  позитивне  ставлення  до іноземних мов, повагу до традицій інших країн, такі риси, як доброзичливість та взаємодопомогу.

 

Обладнання: підручник для 5 класу О. Карп’юк;  3 магічні скриньки, 5  жовтих та 5 зелених паперових капелюхів; вітальні листівки з різними святами; додаткові картки, малюнки.

 

План  уроку

 

  1. Підготовка  до сприйняття  іншомовного мовлення.
  1. Good morning, kids! Today we continue to speak about the holidays in English-speaking countries. Remember our words and scheme on our topic, read and translate the text.
  2. Уведення в іншомовну атмосферу.

              Аудіювання спочатку і відтворення римування. Учитель декламує, учні хором після нього повторюють, потім самостійно та по одному 3-4 учня.

 

 

It’s party time, It’s party time.

Time for games and time for toys,

Time for happy girls and boys,

Time for cakes and gifts for you,

Time for laugh and say “ Thank you”.

 

Потім разом по черзі перекладають по одній строчці вірш.

 

  1. Основна частина уроку.
  1. Перевірка домашнього завдання  та шкільних речей .( show me your books, show me your copy-books, day-books and pencil-boxes).

         в 2 с 96 . Перевірка читання та перекладу тексту. 1 абзац. 

              ( Game English children & translators)

        Answer the questions after the text.

          Look at my things and say what holiday did I celebrate? ( valentines cards, New Years cards, pictures for Halloween & others)

 

  1. Фізпауза. Have a rest ( Head & shoulders )

 

  1. Чотирьом учням роздані картки з завданням. Four pupils have the cards, You can start to do it.

 

 

CARD   № 1                                                          5 form

 

1.  Match  the  pairs  of words

 

blow up                                                 взглянуть  

invitation                                                 резать

a contest                                                 приглашение

to vote for                                                конкурс

cut                                                            дуть

to have a look                                            голосовать за

 

2. Make up the sentences and write them ( составить и записать предложения)

 

I can

 

 

 

 

glue

blow up

cut

prepare

balloons.

 the envelope.

for the party.

a piece of paper.

.

 

  1. Групова робота. Game “ Find the pair” . We divide into two teams: yellow hats and green hats—come to me and choose the colour. The rules are during three minutes you must find the second part of the word. (Наприклад, на дошці  слово з двох частин.)

 

  1. Others pupils during these three minutes go to the blackboard and write the holidays which they remember. (схема свята).

 

 

          St. Nicholas Day                    Halloween                            wedding

 Christmas 

 St.Valentine’s Day

 

New Year’s Day                    birthday

 

  1. Фізкультхвилинка для очей  (exercises for eyes)

 

III. 1. Повідомлення домашнього завдання.

Open your day-books and write down homework. Вправа 1 с 98 – читати, перекладати та здогадатись чому був сумний ослик. Why was donkey very sad?

2. Підведення підсумків уроку.

     T: You were  very active on the lesson and I’m pleased your answers today. Your marks

    are: Lera worked good, ... worked fine  (very good, Excellent, So-so). I”ll give you the     stickers for your good job.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
25 лютого
Переглядів
128
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку