Розробка уроку з української мови у 1 класі

Про матеріал
Шляхом застосування інтерактивних вправ, закріплювати вміння дітей писати вивчені великі бук¬ви, поєднувати їх з іншими буквами, складати слова і речення. Поглиблювати знання учнів про вживання великої букви. Розвивати вміння списувати з друкованого тексту, розвивати мовлення дітей, увагу, навички каліграфічного письма. Виховувати пізнавальний інтерес, охайність.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку з

української мови

для 1 класу на тему:

 

     «Закріплення навичок письма вивчених великих літер»

 

 

 

 

                                                                         Підготувала:

                                                                         вчитель

                                                                           початкових класів

                                                                             Онишковецького НВК-

                                                                                 філії Шумської ЗОШ №1.

                                                                     Шумського району

                                                                           Тернопільської області

                                                                                 Дем’янової М.О.    

 

 

 

 

Урок навчання грамоти 1 клас

Тема. Закріплення навичок письма вивчених великих літер.

Мета. Шляхом застосування інтерактивних вправ, закріплювати вміння дітей писати вивчені великі бук­ви, поєднувати їх з іншими буквами, складати слова і речення. Поглиблювати знання учнів про вживання великої букви.

Розвивати вміння списувати з друкованого тексту, розвивати мовлення дітей, увагу,  навички каліграфічного письма. Виховувати пізнавальний інтерес, охайність.

Тип уроку. Закріплення  вивченого матеріалу. 

Хід уроку

І.Організація дітей до уроку.

Продзвенів дзвінок,

Розпочавсь вже урок.

Встаньте, діти, всі рівненько

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться ви до мене,

Посміхніться до гостей,

Привітайтесь: «Добрий день».

 

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми уроку.

Сьогодні на урок письма до нас завітав гість. . Результат пошуку зображень за запитом "малюнок їжачка з яблуками"

   Я, думаю, що ви всі його впізнали. Так, це їжачок Колючка. Він запрошує нас навчатися і гратися, приніс нам чарівні яблучка .

Під час виконання завдань їжачка, ми повторимо з вами написання вивчених великих літер, будемо продовжувати вчитися списувати друковані речення, а також виконаємо завдання, які пропонує нам їжачок . Для цього ми повинні знімати  по одному яблучку, промовляючи такі слова: Яблучко знімаємо, працювати починаємо.

То ж налаштуємося на роботу.

Очі дивляться - (діти) та все бачать.

Вуха слухають – (діти) та все чують.

Голова – (діти) думає.

Яким буде урок (діти) – цікавим!

Які у мене діти? (діти) - найкращі!

Нехай мої та ваші надії здійсняться.

ІІ. Закріплення вивченого матеріалу.

1яблучко.

         Яблучко  знімаємо,

            Результат пошуку зображень за запитом "малюнок їжачка з яблуками"                 Працювати починаємо.

 

Гра «Пригадай».

  •                   Які звуки є в українській мові?
  •                   Скільки голосних звуків ? Назвіть їх.
  •                   Подивіться на дошку( на дошці великі літери М,К,Л,Н, О,А,І)
  •                   Що ви бачите?
  •                   Для чого потрібні великі букви?
  •                   Зараз ми запишемо ці літери прописними (один на дошці, останні в зошиті/
  •                   Щоб красиво і охайно написати,давайте повторимо правила.

Зошит  свій я відкриваю,

Так, як вчили, покладу.

Ручку я ось так тримаю,

Сяду рівно, не зігнусь.

Буду я писати вправно,

До роботи я берусь.

Яблучко знімаємо, працювати починаємо.

 

 Ð ÐµÐ·ÑƒÐ»ÑŒÑ‚ат пошуку зображень за запитом "малюнок їжачка з яблуками"

 

 

Гра «Телеграфісти»

  • Я промовляю звуки ви попробуйте скласти з них слова.

Р, о, м, а, н    С, а, ш, к, о   П, о, л, і, н, а   М, а, р,і ч, к, а   З, а, х, а, р.

Запишемо ці слова( один учень на дошці).

  • Як ми їх будемо писати?  Чому?

 

З яблуко

               Яблучко знімаємо, працювати починаємо.

 

               Результат пошуку зображень за запитом "малюнок їжачка з яблуками"                                

 

Гра «Вередливий звук»

Жив собі, був собі звук у словах, завередував і втік. Треба його піймати.

__иїв,    __анів,   …ременець.

  • Які міста України ви знаєте?

Записати ці назви в зошит.

4 яблуко

Яблучко знімаємо, працювати починаємо.                Результат пошуку зображень за запитом "малюнок їжачка з яблуками"                                                               

 

  - А тепер для відпочинку

Проведемо фізкультхвилинку.

Щось не хочеться сидіти,

Треба трішки відпочити.

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда продивись.

Руки вгору, руки боки,

 І зроби чотири кроки

Раз, два, три, чотири

Вище руки підніміть

І спокійно опустіть,

Розведіть їх в сторони,

Плесніть, діти, кілька раз,

За роботу! Все гаразд .

5-а пелюстка.

 

             Яблучко знімаємо, працювати починаємо.

 

                 Результат пошуку зображень за запитом "малюнок їжачка з яблуками"                       

Робота в парі. Гра «Склади слово».

Скласти зі складів слова. З’єднати їх з поданими словами у словосполучення.

Друж-,  сон-,  -бо,  не-,  -ба,  -це.

…… - міцна             …… - яскраве              …… - блакитне.

 Скласти речення. Записати їх у зошит.

 

 (Повторити  правила про написання речення)
- Як пишуться слова у речення?
- Що ставиться в кінці речення?
- Речення починаємо писати з якої літери?

 

 

6  яблуко

             Яблучко знімаємо, працювати починаємо.

 

              Результат пошуку зображень за запитом "малюнок їжачка з яблуками"                     

.

 

 

Гра «Склади речення»

Вітер роздмухав слова,  складіть з нього речення.

 

     Наш                   клас           дружний.             

 

7  яблуко 

Яблучко знімаємо, працювати починаємо.

 

Результат пошуку зображень за запитом "малюнок їжачка з яблуками"

 

Гра «Асоціативний кущ»

 

 

                                                     Велика буква

 

ІУ. Підсумок уроку.

Гра «Впізнай букву»

Подані елементи букв. Скласти з них цілу літеру.

Вправа «Незакінчене речення»

  •                                                                                                                                                                                                                                 Сьогодні на уроці ми …
  •                                                                                                                                                                                                                                 В українській мові є звуки …
  •                                                                                                                                                                                                                                 Голосних звуків …
  •                                                                                                                                                                                                                                 Велика буква нам потрібна, щоб …

 

docx
Додано
27 лютого
Переглядів
495
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку