Розробка уроку "Зимові фантазії. Балет"

Про матеріал
Сценарій уроку з музичного мистецтва у 3 класі з теми "Зимові фантазії. Балет"
Перегляд файлу

Урок «МИСТЕЦТВО. Музичне мистецтво» _3 клас

Тема. Зимові фантазії. Балет; кордебалет.

Мета уроку:

Освітня: формування ключових, мистецьких предметних та міжпредметних компетентностей, необхідних для художньо-творчого самовираження в особистому та суспільному житті;

Розвиваюча: художньо-естетичний розвиток особистості дитини, освоєння нею культурних цінностей у процесі пізнання мистецтва; розвивати критичне мислення та емоційний інтелект.

Виховна: виховання культури глядача-слухача, виховання пошани до мистецької спадщини, поважати один до одного.

 

Очікувані результати уроку:

Учень повинен знати: визначення поняття «балет», «кордебалет».

Учень повинен вміти: працювати у групі; розвинути свої комунікативні вміння для досягнення результату; виконувати музично-ритмічні вправи, працювати з ребусами. Закріплення загальнонавчальних умінь і спеціальних ЗУН:  вміння вести активну розумову діяльність, вміння аналізувати, вміння рефлексувати.

 

Види музичної діяльності учнів:

  • Спів
  • Музично-ритмічна вправа
  • Гра на дитячих музичних інструментах
  • Слухання музики

 

Музичний матеріал: П.Чайковський. «Танець Одетти», «Танець маленьких лебедів» (із балету «Лебедине озеро»).  «Дзвоники дзвенять» - адаптація українською : Людмила Горова– виконання;  фрагмент м/ф «Принцеса-лебідь».

Обладнання: мультимедійна презентація, комп’ютер; qr-коди plickers, дитячі музичні інструменти, бумажняні стаканчики

 

 

СЦЕНАРІЙ УРОКУ

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ (   хв)

  1. Перевірка готовності класу до уроку
  2. Музичне вітання

Добрий день діти, сідайте. Як ви вже звернули увагу  - до нас завітали гості. Але не хвилюйтесь, вони просто прийшли разом з нами поспівати. Навчимо їх? Покажемо, як ми з вами гарно працюємо?

Отож, приготуйте свої робочі місця, приберіть все зайве. Сядьте зручно, усміхніться і на мене подивіться.

Покажіть мені, з яким ви настроєм прийшли на урок? (вправа «Впродобайки»)

Дуже класно, сподіваюсь, ваш настрій буде ще кращим.  

Діти, давайте згадаємо правила, які діють у нас на уроці? (учні відповідають)

ІІ МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Розгадайте ребус і дізнаєтеся, зустріч з яким казковим персонажем нас сьогодні чекає.

Лего PNG картинки скачать бесплатно, Lego PNGC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\9F0A9326.tmpC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\65463224.tmp                                                        

 

 

 

 

 Г     Б                               М

                              О

Так діти, ЛЕБІДЬ!

А давайте пригадаємо, в яких казках зустрічаються персонажі лебеді?(флеш-карти)

 

ІІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА

  1. Засвоєння нових знань

 

Сьогодні завітаємо до зимового палацу на бал. Саме там розгорталися події одного з найвідоміших балетів у світі, який називається «Лебедине озеро». Написав його відомий дитячий композитор Петро Чайковський.

Але для початку давайте пригадаємо з минулих уроків, що таке балет і що ми знаємо про нього?. І скористаємось ми з вами нашими qr-кодами  (опитування plickers)

Правила пам`ятаєте? (на екрані запитання, а учні вибирають відповідь «так» або «ні»)

Які ви молодці!!!

А тепер давайте глянемо на картинку. Поміркуємо і визначимо, хто є учасниками балету? Нам треба визначити окремо балерину, танцівника і кордебалет (дискусія)

 

 

Балет складається з окремих танців, які виконують соліст і кордебалет.

Танці бувають класичними та характерними.

Характерні танці - танці, рухи яких близькі до народних.

 

  1. Музичне сприймання
  • Прослухайте фрагменти балету. Та давайте визначимо, дані фрагменти – це зразки класичного чи характерного танців?

(П.Чайковський «Танець маленьких лебедів», «Танець Одетти» з балету «Лебедине озеро»)

  • Якою ви уявляєте Одетту?

А ви знаєте, що основу сюжету балету покладено старовинну народну німецьку легенду про прекрасну принцесу Одетту, яку злий чаклун перетворив на лебедя.

(Фрагмент м/ф «Принцеса-лебідь»)

  1. Музично-ритмічна вправа

«Вправа зі стаканчиками»

 

  1. Вокально-хорова робота

Для початку пригадаємо правила співу (учні показують і відповідають)

  1. Розспівування.
  2. Спів із музичними інструментами.
  3. Спів і музикування групами.

 

 

ІV.  ПІДСУМОК УРОКУ

  1. Рефлексія

Ми сьогодні гарно попрацювали, втім – як завжди. Але давайте підведемо підсумок.

  • Що вам найбільше запам`яталось із сьогоднішнього уроку?
  • З яким видом мистецтва ми сьогодні знайомились?
  • А, можливо, щось залишилось незрозумілим?

 

А тепер покажіть мені свій настрій на кінець уроку!

 

 

docx
Додав(-ла)
Viktoriy
Додано
16 грудня 2021
Переглядів
1207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку