Розробка відкритого уроку з української мови для учнів 5 класу в онлайн-форматі на тему «Пес Патрон на сторожі милозвучності (Основні випадки чергування у – в, і – й)». НУШ

Про матеріал

Розробка відкритого уроку з української мови для учнів 5 класу в онлайн-форматі

Тема «Пес Патрон на сторожі милозвучності (Основні випадки чергування у – в, і – й)»

Мета: дати п'ятикласникам поняття про чергування у – в, і –й як одну з умов милозвучності української мови, навчити правильно писати слова із зазначеною орфограмою, формувати вміння знаходити подану орфограму в текстах; формувати орфоепічні навички, розвивати фонематичний слух, увагу; логічне мислення, навички колективної та самостійної роботи; виховувати любов до мови, до надбань українського народу, його сучасних символів; сприяти розвиту мовних, математичних, здоров'язбережувальних компетентностей.

Урок розроблено з використанням таких сервісів:

Mentimeter.com

Wordwall

Canva

YouTube

Деякі завдання можуть бути використано безпосередньо. Ті, що вимагають персоналізації, потрібно буде створити за зразком

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Пес Патрон на сторожі милозвучностіУрок з української мови у 5 класіВчитель: Некрасова А. Г.

Номер слайду 2

А який Патрон сьогодні ти?Патрон-патріот. Всесильний Патрон. Патрон-супергерой. Готовий до всього Патрон. Насторожений Патрон

Номер слайду 3

А який Патрон сьогодні ти?

Номер слайду 4

Який текст вам зручніше читати?Пес Патрон – відомий в Україні собака-винюхувач і талісман ДСНС. Він бере участь у розмінуваннях і допомагає дітям навчитись правилам безпеки й зберегти своє життя. Пес Патрон – відомий у Україні собака-винюхувач й талісман ДСНС. Він бере участь в розмінуваннях й допомагає дітям навчитись правилам безпеки і зберегти своє життя. 12

Номер слайду 5

МИЛОЗВУЧНІСТЬМилозвучність  – це здатність мови до мелодійного, гармонійного звучання. Порівняйте:відомий в мережах тавідомий у мережах

Номер слайду 6

Записуємо у зошит. Шосте лютого. Дистанційна робота. Правила милозвучності. Чергування у-в, і-й

Номер слайду 7

У та і вживаємо:голосніМіж приголосними2. На початку речення перед приголосним3. Після паузи(розділового знака)перед приголосним. Патрон і Том в гостях у Наді Дорофєєвої. У Михайла є пес. Патрон часто подорожує, удома він буває рідко.

Номер слайду 8

В та й вживаємо:приго-лосніМіж голосними2. На початку речення перед голосним3. Після паузиперед голосним. Патрона й інших тварин запросили на телебачення В одного хлопця був пес. Патрон часто подорожує, восени - особливо.4. Між голоснимі приголосним. Було запрошено Кота Тома й Пса Патрона.

Номер слайду 9

Запамʼятаймо!Г - голосний П - приголосний. Г П ГП Г ПГ П П

Номер слайду 10

Групова робота в Canva

Номер слайду 11

Гімнастика для очей з Псом Патроном

Номер слайду 12

Артем Пивоваров та Пес Патрон

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Патрон: Що сталося, пане Короп?Пан короп: У воді лежить незнайомий предмет, і я боюсь

Номер слайду 15

Патрон: Доповідайте!Голубка: У найближчих трьох кварталах чисто!

Номер слайду 16

Патрон: А ти що тут робиш?Кіт Том: Позичив телефона у господаря і дивлюся на ті твої фотки

Номер слайду 17

Кіт Том: Я опинився у їхній лабораторії, і вони щось ввели мені під шкіру

Номер слайду 18

Патрон: Гадаю, це тому, що українські батьки дуже відважні і завжди захищатимуть свої родини та своїх малят

Номер слайду 19

Робота у Wordwall

Номер слайду 20

Як ви в кінці уроку? Втомились?Ось вам мої качечки. Лизь

Номер слайду 21

Самооцінювання. Потрібен час розібратися з цією темою. Все ще попереду!Я старалася, але поки що не все зрозуміло. Працювала добре, але маю повторити. Я - молодець! Впоралась з усім!

Номер слайду 22

Домашнє завдання: Повторіть вивчене на уроці правило (стор. 117-118)На вибір:виконайте вправу 3 зі стор. 118 підручника;подивіться 6 серію мультсеріалу про Патрона та знайдіть там 2-3 приклади чергувань у-в, і-й

Номер слайду 23

Усім дякуємо за роботу!

pptx
Додано
11 березня
Переглядів
392
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку