Розробка відкритого заняття підготовчої групи за І семестр (навчання грамоти, математика, англійська мова)

Про матеріал
У конспекті заняття представлено матеріал підсумкового показового заняття. На момент проведення діти з навчання грамоти вивчили майже всі літери українського алфавіту, поглибили свої знання з таких тем, як частини мови: іменник, прикметник та дієслово, вивчили правила вживання великої букви. Що стосується математики, діти знають цифри в межах 30, розв'язують нерівності та приклади – нерівності, працюють з задачами, вивчили тему "Промінь. Пряма. Відрізок та міра довжини-сантиметр". Що стосується англійської мови, діти вивчили теми “Nice to meet you”, “Countries”, “Colours”, “Numerals”, “My school things”, “My friend”, “My family”, граматичні конструкції I see, I have got, I haven’t got, have you got, особові займенники she/he, присвійні займенники his/her.
Перегляд файлу













 

Розробка відкритого заняття підготовчої групи за І семестр (навчання грамоти, математика, англійська мова)

(1 рік навчання)


 

 

 

 

 


 

підготувала та провела: 

вчитель англійської мови

Шверненко Світлана Юріївна




 

 

 


 

Кропивницький - 2017

 

ВІДКРИТИЙ УРОК ПІДГОТОВЧОЇ ГРУПИ

Викладач – Шверненко Світлана Юріївна

 

Група  -  кількість дітей 11

 

Дата –21.12.17

 

 

1.

 

Вступна частина

5хв.

2.

 

Навчання грамоти

27 хв

 

1.

Вірш-привітання

1,5 хв

 

2.

Гра «Назви спільний звук»

3хв

 

3.

Гра «Розшифруй слово»

2хв

 

4.

Типи з’єднань.

Теорія

Назвіть тип з’єднань, буквосполучення, наведіть слово на це буквосп.

2хв

 

5.

Гра «Складіть слово»

2-3хв

 

6.

Типи речень

Теорія

Назвіть знак

Прочитайте речення з правильною інтонацією

Запишіть схему речення

5  хв

 

7.

Гра «Розкодуйте слово»

2хв

 

 

Ф.хв «Уранці біля хати Малесенькі сліди»

1 хв

 

8.

Вживання великої букви

-теорія+приклади

-прочитай слова-назви зайве+пояснення.

5хв

 

9

Пісня«Лиш у нас на Україні»

2хв

 

 

Математика

15 хв

 

10.

Усні ігри

-рахунок від 1 до 30 один за одним

- рахунок вибірково (на м’ячиках)

2хв

1хв

1хв

 

11.

Приклади-нерівності

2хв

 

12

Пряма. Промінь. Відрізок.

-теорія

-вимірювання відрізків

 

2хв

2 хв

 

 

Ф.хв. «Виростем великі»

1 хв

 

13

Задача

4 хв

 

14.

Пісняпро ялинку.

2хв

3.

 

Англійська мова

50ХВ

 

1

Привітання + Song“Hello”

1хв

 

2

How are you?+ Song “How are you?”

1хв+1 хв

 

3

What is your name?+ Song “What is your name?”

2 хв

 

4

Вірші+скоромовки

5 хв

 

5

Numerals

-count

-картки вчителя

3 хв

1хв

2хв

 

6

How old are you?

2 хв

 

7

Countries

Ball YM-AM

Who is quicker?

2хв

 

8

Whereareyoufrom?

2хв

 

9

What is your telephone number?

1хв

 

10

Let’s sing a song “10 Little Teddy Bears”

2 хв

 

11

Діалог-Знайомство (5 дітей)

6 хв

 

12

Монолог-Знайомство (2 дітей)

4 хв

 

13

Let’s sing a song “Big-little”

2 хв

 

14

Повторення ЛО Шкільні речі + прикметники

-game ”Train”+ЛГС I see/I have got

3 хв

 

15

Монолог (4 дітей)

4 хв

 

16

Colours

-game ”Caterpillar”

1 хв

 

17

Song “Balloоns”

2 хв 

 

18

Listening

4хв

 

19

Song “JingleBells”

1хв

 

20

Song “Good-bye”

1хв

4.

 

Заключна частина

5хв

 

1.Привітання

-Дітки,давайте привітаємося, вийдіть до дошки, станьте в одну лінію!

Добрий день!

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки.

Працюють голівки,

І сяють усмішки.

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви. Бажаю вам я!

Налагодження психологічної атмосфери у класі

Погляньте у віконечко. (Діти протягують руку).

 Чомусь сховалось сонечко. (Знизують плечима).

  А ми засвітимо сонечко. (Показують на себе).

  Таке велике сонечко. (Руки в сторони).

  Таке веселе сонечко. (Посміхаються один одному).

  Я – сонечко! (Показують на себе).

  Ти – сонечко! (Показують один на одного).

  Ми – сонечка! (Беруться за руки).

  Ми – світимося всі!

Молодці!Швиденько займайте свої місця.

2. Гра «Назви спільний звук»

- Діти, сьогодні до нас на урок прийшов гість. Ім’я цього гостя ви дізнаєтеся, якщо виконаєте правильно завдання. Я буду називати декілька слів, а ваше завдання сказати, який спільний звук є у всіх цих словах. Підійдіть  до мого столу візьміть букву на позначення цього звука, прикріпіть на дошку.

сніжинка\слон\січень – с

ніч\новий\ранок-н

сніг\рік\лід-і

грудень\гора\голосний-г

холод\мороз\сон-о

вікно\вовк\злива-в

зима\діти\мишка-и

кіт\миколай\ялинка-к

Давайте прочитаємо, хто наш сьогоднішній гість.

Сніговик: Добрий день діти. Вітаю вас з днем Святого Миколая. Мене звати Сніговик, я-помічник Св.Миколая. Ви сьогодні отримали від нього подарунки? Я не просто так зайшов, намз Миколаєм потрібна допомога. Але, перш ніж довіряти вам свої секрети, я маю впевнитися, що ви розумні діти, умієте читати та писати. Тому у мене для вас є завдання-перевірка.

3. Гра «Розшифруй звук»

-Розшифруйте слово. Який звук нам відомо? Він голосний чи приголосний? Який звук перший- голосний чи приголосний? Твердий чи м’який? Який звук останній? Яке слово зашифроване?

-у-(жук, бук, сук, дуб, чуб, зуб).

-о-а(коса, роса, ноша, кора, пора).

=і- -а(гірка, нірка, гілка, дірка, зірка).

 

4. Типи з’єднань.

Сніговик(іграшка): Дітки, ви впоралися з завданням, тому я розповім вам про нашу біду. Ми отримали листа, в якому говориться, що маленькі більченятане отримали своїх подарунків. Але, чому, я не можу розібрати, тому що погано вмію читати та писати. Навчите мене?

-Діти, вивже знаєте види з’єднань прописних букв українського алфавіту.Скільки всього існує типівз’єднань? Навіть їх.

-Погляньте у Сніговика є картки: Прочитайте буквосполучення. Назвіть вид з’єднання.Наведіть слово на це буквосполучення: сл,  ци, ве.

5. Гра «Складіть слово»

Сніговик: Сорока-Білобока бачила, куди зникли подарунки і написала нам.

А тепер погляньте, на дошці є слова, але було так холодно, що деякі склади розніс холодний вітер, ми маємо прочитати частини слів і прикріпити до них відповідні буквосполучення..

Хит-ра лиси-ця зи-маподару-нкисвя-товкра-ла

 

7. Типи речень

Теорія

Ми склали слова, але щоб зрозуміти, про що був лист, давайте повторимо, які бувають речення.

- Як  називаються речення, в яких ми про щось розповідаємо? Який знак ставимо в кінці розповідного речення? (+ рухи)

- Як  називаються речення, в яких ми про щось питаємо? Який знак ставимо в кінці розповідного речення? (+ рухи)

- Як  називаються речення, в яких ми про щось розповідаємо? Який знак ставимо в кінці розповідного речення? (+ рухи)

Назвіть знак

(Залишаю на дошці лише слова «Лисиця вкрала подарунки»)

Прочитайте речення з правильною інтонацією.

Запишіть схему речення Давайте порахуємо, скільки слів у реченні? З якаї літери пишеться перше слово в реченні, Як позначаємо,

6. Гра «Розкодуйте слово»

Лисичка сказала, що не отримала подарунка на свято. Тому вона й забрала чужі. Якби їй щось подарували, вона б віддала більчаткам їх подарунки.

Давайте розшифруємо слово, щоб дізнатися, хто допоможе Лисичці. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Й

к

И

л

о

м

а

с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ф.хв «Уранці біля хати Малесенькі сліди»

7. Вживання великої букви

Лисичка написала довгого листа Святому Миколаю, але наробила в ньому дуже багато помилок, давайте допоможемо і повиправляємо помилки.

-Скажіть мені будь-ласка, які слова пишуться з великої букви? Наприклад. (перше слово,яким починається речення після крапки,знакаоклику,знака питання. Імена-приклад,по-батькові-приклад ,прізвища людей,назви казкових героїв,клички тварин, назви міст,сіл,країн,річок,морів).Поля – імена + приклад, Назар- – прізвища+ прикалад, Гліб – по батькові…

-гра «Виправ помилку+пояснення+що зайве»

-Зараз по черзі будете виходити до дошки, читати слова,виправляти помилку та називати,яке ж слово зайве і чому.

Поля Назар маша

Шевченко власов Олегович

Іванівна Іван Петрович

Мурчик Крош Лунтік

бім Пушок кіт

Дніпро інгул Чорне море

Франція-Україна-кропивницький

Кропивницький –це що?  А Що таке Франція, Україна? Ви любите нашу Україну? Даайте заспіваємо пісню про неї

 Пісня «Лиш у нас на Україні»

 Математика

11. Усні ігри

Сн.:Давайте ж повернемо  більчатам подарунки, рушаймо. Живуть вони в країні Математики, а щоб туди потрапити, треба порахувати від 20 до 30. Рахаємо хором. -

- рахунок вибірково (на м’ячиках)

- Оберіть м’ячик. Рахуємо 1 за одним, рахує той, на кого я показую (13-20, 25-30)

12. Приклади-нерівності

Нам дорогу загородили снігові замети, щоб пройти крізь них, треба виконати завдання – розв’язати приклади-нерівності.

5+2__6

7-4__3

13 Пряма. Промінь. Відрізок.

Сн.: Ми майже прийшли до будинку більчат, але попереду річка, а крига на ній ще тонка, не замерзла. Виконаймо завдання, що побудувати місток.
Теорія

-Дітки давайте з вами пригадаємо, такі фігури, як промінь, пряма та відрізок.+малюнки.

-Подивіться на мал. Це пряма, відрізок чи промінь? Чому ви так вважаєте? Наведіть приклад прямої(дорога,стрічка)Чи можна виміряти довжину прямої? Пряма є нескінченою.

-А що має промінь?(має початок,але не має кінця).Наведіть приклад променя (промінь сонця).Чи можна його виміряти?

-А що ви можете сказати про відрізок?(відрізок обов’язково  має початок і кінець).Його можна виміряти.

-А за допомогою чого ми можемо виміряти довжину відрізка?(лінійкою) .Яку міру довжини позначає лінійка?(сантиметри).Таке довге слово. Ми що, будемо його записувати повністю,чи якось скорочено?(см)

Вимірювання відрізків.

Отже, через річку побудовані 3 містка, але підходить нам лише один.

Давайте порахуємо довжину кожного містка (6 см, 8 см,4 см )

Який найдовший? Ось ним і скористуємося.

Ф.хв. «Виростем великі»

14.  Задача

Сн.:Діти, ми принесли подарунки більченятам, але ж треба ще й віднести Лисичці, щоб вона не сумувала і на брала чужі подарунки. Але я не знаю, чи вистачить мені сьогодні сил. Давайте порахуємовідстань,  яку ми пройшли, та яку залишилось пройти. Дітки,погляньте на дошку. Від будинку Святого Миколая до будинку біль чат ось такавідстань,авід будинку біль чат до будинку Лисички -ось така (малюнки).Давайте з вами виміряємо цю відстань.(1 учень виходить і вимірює+запис над відрізком) Більчата=6см, Лисичка=4см

-Молодці! Тепер ми знаємо, на якій відстані знаходяться будинки.

А чи зможемо ми дізнатись,якувсього відстань треба пройти?(так) Що потрібно зробити?(додати відстань до будинку більчат ось така відстань, а від будинку більчат до будинку Лисички).

Б.- __ см

Л.-___см

Виходить 1 учень і записує приклад:6см+4см=10см (вписують лише числові дані.)

(2 виміряло і підписало відрізки, 2 дітей вписали цифрові дані, 1 склав приклад і записав, 1 вирішив і вписав відповідь, всього задіяно 6 учні)

 

17. Пісня

Святий Миколай роздав подарунки і більчатам, і Лисичці. Він із задоволенням дасть подарунки і вам-своїм помічникам, але він має упевнитися, що ви гарно поводились і вчились. Давайте покажемо йому, як ми знаємо англ. мову

Англійська мова

Англійська мова 

1. Привітання + Song “Hello”  1 хв

- Now, my dear children, let’s start our lesson. Stand up, please and come to the blackboard.

-Hello, my dear pupils.

-Hello, my dear teacher.

-Let’ssing a song “Hello”

2. How are you?+Song “How are you?”  1 хв+1 хв

-My dear pupils, tell me ,please, how to ask in English Як у тебе справи? And how to answer?

I’ll ask you: how are you today? and your task is to answer my question.

Ask me all together.

3. What is your name?+Song “What is your name?”  2 хв

-And now my dear pupils, What is the English for: “Як тебе звати?” Repeat all together.

-Мене звати Том. Сan you translate?

-Ask each other 1 by 1.For example: What is your name? My name is______

-Let’s sing a song “What is your name?”

4. Вірші+скоромовкu 5 хв

- Now, your task is to tell me the rhyme about a pig\Ann and Due\Willy\111 little dogs run\friends.

5. Numerals

-count1 хв

-Well, let’s brush up the “Numerals”.

-Let’s count one by one from 1 to20. Start …

-картки вчителя2 хв

-Let’s play with my cards. Look at the card with the number and name the number.

6. How old are you?  2 хв

 -And now, translate the next question: How old are you? Repeat all together.

-How to say in English Мені 5 років?

-I have got the cards. Your task is to take the card and give the answer using that card. For example: How old are you? Iam 16.             

7. Countries 2 хв

- Let’s brush up the theme “Countries”.

-Let’s play a game “Ball”.Translate the words into English: Італія, Франція, Америка, Україна, Канада, Великобританія, Китай, Польща, Німеччина.

-Let’s play a game “Who is quicker?” (з картками «Прапори» у дітей)

Show me please: America, Italy, Germany, France, Great Britain, Ukraine.

Collect your cards.

8. Where are you from? 1 хв

    - Children, how to ask: Звідки ти? Repeat all together: “Where are you from?” – And how to answer? – I am from ...

-Let’s play a game “Caterpillar” – stand one by one, I ask the last child in the line, if you answer correctly, go and take a place a the beginning of the line. Look at the card and give me the answer. For example: where are you from? I am from Poland.

9. What is your telephone number?  1  хв

- Who can translate into English: Який твій номер телефону? Repeat all together

-What is your telephone number?

10. Song “10 Little Teddy Bears”  2 хв

-Put on your masks and let’s sing a song “10 Little Teddy Bears”

11. Діалог-Знайомство (5 дітей) 6 хв

- And now, my dear pupils, let’s make up our own dialogues

-Hello!

- Hi!

-Nice to meet you!

-Nice to meet you, too!

 -What is your name?

-My name is___, and what is your name?

-My name is S.Yu.

-How are you?

-I’m fantastic, and how are you?

-I’m good. How old are you?’

-I’m 5. And how old are you?

-I’m 18.

-Where are you from?

-I’m from______. Where are you from?

-I’m from Great Britain.

-What is your telephone number?

-My telephone number is_______. And what is your telephone number?

-Mytelephonenumberis1234. Good-bye

-Good-Bye.

-___ and ___ come to the blackboard and start.

12. Монолог-Знайомство (2 дітей) 4 хв

- And now make up your own monologues about yourselves. For example: Hi! My name is SYu. I am 19. I am OK. I am from Ukraine. My telephone number is 1469. Bye!

-Come to the blackboard and start..

13. Let’s sing a song “Big-little”  2 хв

-Put on your masks and let’s sing a song “Big-little”

14. Повторення ЛО Шкільні речі + прикметники-game ”Train”+ЛГС I see/I have got              3 хв

- Let’s revise school things. Make up a train- stand one by one, put your hands on your neighbour’s shoulders, answer the question, if the answer is correct, everybody makes one step forward, if not – 2 steps back. I’ll show you a pictures and your task is to name them in English .Let’s start.

-         Sit down, please. And now I will show you some motions and your task is to name adjectives.

- What is the English for «Я бачу»? Repeat all together. What is the English for «Я маю»?

15. Монолог (4 дітей) 

-Well. And now your task is to make up the sentences with the structures I see, I have got and say them as quickly as you can. Come to me and choose one of the cards.You have got 30 seconds. Are you ready? 1,2,3, Start

16. Colours1 хв

-Well and now let’srevise the theme “Colours”. Name the colour you see.

17. Song “Balloоns”  2 хв 

- Take balloons and let’s sing a song “Balloons”

-А зараз подаруйте кульки своїм батькам.

18. Listening 4 хв

-And now, my dear pupils your task is to come to my desk, listen to me very attentively, then repeat my sentence and put the Christmas ballon our Christmas tree. For example: I have got a red ball.

19. Song “JingleBells”  1 хв

- And now take your bells and let’s  sing a song “JingleBells”

20. Song “Good-bye”  1 хв

-Let’ssing a song “Good-bye”

Святий Миколай дуже пишається вами, що ви стільки знаєте. За вашу старанність він підготував для вас подарунки