Розробка виховного плану на ІІ семестр

Про матеріал
Даний матеріал стане у пригоді класним керівникам 8-9 класів, адже там підібрано змістові лінії, які включають в себе компетенції та напрямки виховної роботи.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Примірний план роботи

класного керівника

на 2019-2020 н. р.

                                         

                                        Розробила:

                                                                                                           вчитель Нападівської філії

    Борсуківського ЗЗСО І-ІІІ ст.

Тимчук О. В.

 

 

 

 

І.Аналіз виховної роботи за минулий рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Цілі та завдання виховної діяльності на 2013-2014н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Психолого-педагогічна характеристика класу

 

1.Загальні відомості про клас.

 1.Кількість учнів(окремо дівчат, хлопців)

 

2.Соціально-психологічні особливості учнів.

 1.Соціометричний статус :лідери, товариші, ізольовані, «зневажені».

 2.Ставлення до громадського життя, участь у справах класу, школи, окремих    учнів, класу в цілому.

 3.Участь у гуртковій роботі.

 4.Ставлення до вчителів, батьків, школи.

 5.Рівень учнівського врядування, органи врядування, організаторські здібності учнів класу, спілкування в класі.

6.Рівень вихованості учнів класу.

 

    3.Особистісні риси учнів.

1.Мотиваційне середовище: інтереси, ідеали, переконання.

2.Самосвідомість:прагнення, самооцінка.

3.Індивідуально-типологічні особливості школярів:особливості темпераменту, моральні якості.

4.Особливості психологічного стану деяких учнів.

 

   4.Пізнавальні особливості учнів класу, школи.

1.Особливості сприйняття, пам’яті, уваги, мислення, уяви.

2.Рівень інтелектуального розвитку.

 

 5.Участь батьків у житті класу, школи.

 

6. Педагогічні висновки.

Завдання, на виконання яких має спрямовуватися робота з класним колективом(формулюються з огляду на характеристику класу).

ІІ семестр

ІV. Основні напрями діяльності та справи класного колективу

 

Дата

Зміст виховної діяльності

Змістові лінії

 

Примітка

Формування  ціннісних       орієнтацій        

              

 

Напрямки   виховання

21.01

 

 

 

 

 

 

21-25.01

23.01

Бесіда  «Надвечір’я. Богоявлення. Голодна кутя»

 

Засідання клубу «Патріот» (Приурочене загибелі на вул. Грушевського  С. Нігояна) (19.(20) .01)

Книжкова виставка «З Україною в серці» (до Дня Соборності)

ГКК. Бесіда «Основне завдання учня – успішне і добросовісне навчання»

 

 

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення до себе

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

 

 

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Ціннісне ставлення до себе

 

Художньо-естетичне виховання

Превентивне виховання

Громадянське виховання

 

 

Громадянське виховання

Превентивне виховання

 

Виконано

 

 

Виконано

 

 

 

Виконано

 

Виконано

 

 

25.01

Урок мужності «І обнялися береги одного вічного народу!...» (вшанування пам’яті «Небесної сотні», воїнів АТО)

 

 

 

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

Громадянське виховання

Художньо-естетичне виховання

 

Виконано

 

 

 

 

 

 

ІV. Основні напрями діяльності та справи класного колективу

 

Дата

Зміст виховної діяльності

Змістові лінії

 

Примітка

Формування  ціннісних       орієнтацій        

              

 

Напрямки   виховання

28.02

 

 

30.02

Година духовності «Умій просити в рідних пробачення»

 

ГКК. Бесіда День пам’яті героїв крут «Молодь за волю україни»

Ціннісне ставлення до себе

 

 

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

 

Превентивне виховання

 

 

Громадянське виховання

 

 

 

04.02

 

 

06.02

 

13.02

 

 

11.-15.02

Зустріч з працівниками органів внутрішніх справ

 

ГКК Ділова гра «Дерево бажань»

 

ГКК

 

 

Конкурс валентинок і плакатів (до Дня Святого Валентина)

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Ціннісне ставлення до себе

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Ціннісне ставлення до себе

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення до себе

 

Громадянське виховання

 

 

Громадянське виховання

 

 

Художньо-естетичне виховання

Превентивне виховання

 

 

15.02

 

 

20.02

 

 

 

19.02

 

 

 

 

Бесіда «Стрітення Господнє»

 

 

ГКК Круглий стіл «Мої хочу, можу, треба»

 

 

Урок мужності «До Міжнародного Дня рідної мови»

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

Ціннісне ставлення до себе

 

 

Ціннісне ставлення до себе

 

 

Художньо-естетичне виховання

 

Превентивне виховання

 

 

Превентивне виховання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Основні напрями діяльності та справи класного колективу

 

Дата

Зміст виховної діяльності

Змістові лінії

 

Примітка

Формування  ціннісних       орієнтацій        

              

 

Напрямки   виховання

22.02

 

 

27.02

 

04-07.03

Конкурс «Мово рідна, слово рідне»

 

ГКК. Бесіда «Антропоніміка імен класу»

Виставка творчих робіт учнів «Юний захисник»

Ціннісне ставлення до себе

 

 

Ціннісне ставлення до себе

 

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

Превентивне виховання

 

 

Превентивне виховання

 

Художньо-естетичне виховання

 

 

 

04-

07.03

 

 

 

06.03

 

 

Шевченківські дні в школі. Тематична виставка «Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття»

 

 

ГКК – вікторина «Скільки у світі професій»

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

 

Громадянське виховання

 

Художньо-естетичне виховання

 

Громадянське виховання

 

 

 

11.03

 

 

11-15.03

 

 

 

13.03

Конкурс читців «Звучать Тарасові слова»

 

Виставка ілюстрацій до творів Т. Шевченка «Тече вода із-за гаю»

 

 

 

ГКК.  Урок мужності .Година спілкування «Кобзар» та «Енеїда» - новий етап в історії укр.. літер. Та мови»

 «До Міжнародного Дня рідної мови»

 

 

 

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

 

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

 

 

Художньо-естетичне виховання

 

Художньо-естетичне виховання

 

 

 

Художньо-естетичне виховання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Основні напрями діяльності та справи класного колективу

 

Дата

Зміст виховної діяльності

Змістові лінії

 

Примітка

Формування  ціннісних       орієнтацій        

              

 

Напрямки   виховання

18.03

 

 

20.03

Бесіда «Що означає культура навчальної праці?»

 

ГКК. Бесіда «Я та інформаційно-комунікаційні технології»

Ціннісне ставлення до себе

 

 

Ціннісне ставлення до себе

 

 

Превентивне виховання

 

 

Превентивне виховання

 

 

 

 

22.03

 

 

03.04

 

 

12.04

Бесіда «Екологічні проблеми Тернопілля»

 

ГКК Круглий стіл «Жити в злагоді з природою»

 

Екскурсія до лісу «Будь уважним – природа прокидається»

Ціннісне ставлення до природи

 

 

Ціннісне ставлення до природи

 

 

Ціннісне ставлення до природи

 

 

Екологічне виховання

 

 

Екологічне виховання

 

 

Екологічне виховання

 

 

 

08- 12.04

08- 12.04

 

10.04

 

 

Екологічна акція «Посади деревце»

Конкурс малюнків «Спорт та здоров’я»

 

ГКК – ділова гра «Вчимося казати компліменти»

 

Ціннісне ставлення до природи

 

Ціннісне ставлення до себе

 

 

Ціннісне ставлення до людей, сім’ї

Ціннісне ставлення до себе

 

 

 

Екологічне виховання

 

Превентивне виховання

 

 

Родинне виховання

Превентивне виховання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Основні напрями діяльності та справи класного колективу

 

Дата

Зміст виховної діяльності

Змістові лінії

 

Примітка

Формування  ціннісних       орієнтацій        

              

 

Напрямки   виховання

15.04

 

 

17.04

Бесіда «Життя людини – найвища цінність»

 

ГКК. – гра – практикум «Вчимось читати газети»

Ціннісне ставлення до себе

 

 

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

 

Превентивне виховання

 

 

Громадянське виховання

 

 

 

 

19.04,22.04-

26.04

 

18.04

 

24.04

 

 

 

Конкурс малюнків «Сяє барвами Великдень»

 

Урок мужності «Пам’ятки історії та культури рідного краю»

ГКК - бесіда «Права та обов’язки громадянина України»

 

Ціннісне ставлення до себе

 

 

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

 

 

 

Превентивне виховання

 

 

Громадянське виховання

 

Громадянське виховання

 

 

 

29.04

 

 

08.05

 

 

Книжкова виставка «Горе і біль Чорнобиля»

 

ГКК – бесіда «Вічна біль - Чорнобиль»

 

Ціннісне ставлення до природи

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Ціннісне ставлення до природи

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

 

 

 

Екологічне виховання

Громадянське виховання

 

Екологічне виховання

Громадянське виховання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Основні напрями діяльності та справи класного колективу

 

Дата

Зміст виховної діяльності

Змістові лінії

 

Примітка

Формування  ціннісних       орієнтацій        

              

 

Напрямки   виховання

10.05

 

 

10.05

 

15.05

Бесіда «Вчимось говорити добрі слова та робити добрі вчинки»

 

Урок мужності «Борітеся – поборите!»

ГКК.  Круглий стіл «Духовність українського народу»

Ціннісне ставлення до людей, сім’ї

 

 

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

 

Родинне виховання

 

 

Громадянське виховання

 

Громадянське виховання

 

 

 

20.05-24.05

 

22.05

 

 

 

Виставка  малюнків «Дерево роду»

 

ГКК - бесіда «Берегиня нашого дому»

 

Ціннісне ставлення до родини, людини, сім’ї

 

Ціннісне ставлення до родини, людини, сім’ї

 

 

 

 

Родинне  виховання

 

 

Родинне  виховання

 

 

 

 

29.05

 

31.05

ГКК – бесіда «Сонце, небо і вода – найкращі друзі»

Свято останнього дзвоника «До побачення, школа!»

Ціннісне ставлення до природи

 

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

Екологічне виховання

 

Художньо – естетичне виховання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Індивідуальна робота з учнями

 

 

Дата

Зміст виховної діяльності

             Змістові лінії

 

Примітка

Формування  ціннісних       орієнтацій        

              

 

Напрямки   виховання

25.01

Бесіда з учнем Яремчуком С. про правила поведінки для учнів  в школі

Ціннісне ставлення особистості до себе

Превентивне виховання

Виконано

 

28.01

Бесіда із старостою класу Бичок В. «Мої обов'язки»

Ціннісне ставлення особистості до себе

Превентивне виховання

Виконано

22.02

Бесіда з Поклепкою П. «Культура спілкування з однокласниками»

Ціннісне ставлення до культури і митецтва

Художньо – естетичне виховання

Виконано

 

 

V. Індивідуальна робота з учнями

 

 

Дата

Зміст виховної діяльності

 

             Змістові лінії

 

Примітка

Формування  ціннісних       орієнтацій        

              

 

Напрямки   виховання

 

04.03

Бесіда з учнем Шибистим В. про відношення до шкільного майна

Ціннісне ставлення особистості до парці

Трудове виховання

Виконано

 

15.03

Бесіда із Комаринцем В. «Щоденник – головний документ учня»

Ціннісне ставлення особистості до себе

Превентивне виховання

Виконано

05.04

Бесіда з Поклепкою П. «Культура спілкування з однокласниками»

Ціннісне ставлення до себе

Превентивне виховання

Виконано

 

 

 

V. Індивідуальна робота з учнями

 

 

Дата

Зміст виховної діяльності

 

             Змістові лінії

 

Примітка

Формування  ціннісних       орієнтацій        

              

 

Напрямки   виховання

 

22.04

Бесіда з учнем Шибистим В. про відношення до шкільного майна

Ціннісне ставлення особистості до парці

Трудове виховання

Виконано

 

17.05

Бесіда із Возним Т. «Про відношення до навчання»

Ціннісне ставлення особистості до себе

Превентивне виховання

 

24.05

Бесіда з Поклепкою П. «Культура спілкування з однокласниками»

Ціннісне ставлення до себе

Превентивне виховання

 

 

 

 

V. Індивідуальна робота з учнями

 

 

Дата

Зміст виховної діяльності

 

             Змістові лінії

 

Примітка

Формування  ціннісних       орієнтацій        

              

 

Напрямки   виховання

 

27.05

Бесіда з учнем Яремчуком С. про відношення до шкільного майна

Ціннісне ставлення особистості до себе

Превентивне виховання

 

 

29.05

Бесіда із Саганом С. «Я і мої однокласники»

Ціннісне ставлення особистості до себе

Морально – духовне виховання

 

30.05

Бесіда з Кузою З. «Як виховати волю»

Ціннісне ставлення до себе

Морально – духовне виховання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІ. Робота з батьками

 

Дата

Зміст виховної діяльності

Змістові лінії

 

Примітка

Формування  ціннісних       орієнтацій        

              

 

Напрямки   виховання

21.01

Батьківські збори «Ми прийшли до школи»

Ціннісне ставлення до людини,родини,сім’ї

Родинне виховання

 

 

02.09-07.09

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІІ. Вивчення стану та ефективності виховного процесу в класі

 

Дата

Зміст виховної діяльності

Змістові лінії

 

Примітка

Формування  ціннісних       орієнтацій        

              

 

Напрямки   виховання

02.09.

Анкетування «Я і мій клас»

Ціннісне ставлення особистості до людей

Громадянське  виховання

 

 

02.09-07.09

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз роботи за І семестр

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
24 лютого 2021
Переглядів
331
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку