Примірний план роботи
класного керівника
на 2019-2020 н. р.
Розробила:
вчитель Нападівської філії
Борсуківського ЗЗСО І-ІІІ ст.
Тимчук О. В.
І.Аналіз виховної роботи за минулий рік
ІІ. Цілі та завдання виховної діяльності на 2013-2014н.р.
ІІІ. Психолого-педагогічна характеристика класу
1.Загальні відомості про клас.
1.Кількість учнів(окремо дівчат, хлопців)
2.Соціально-психологічні особливості учнів.
1.Соціометричний статус :лідери, товариші, ізольовані, «зневажені».
2.Ставлення до громадського життя, участь у справах класу, школи, окремих учнів, класу в цілому.
3.Участь у гуртковій роботі.
4.Ставлення до вчителів, батьків, школи.
5.Рівень учнівського врядування, органи врядування, організаторські здібності учнів класу, спілкування в класі.
6.Рівень вихованості учнів класу.
3.Особистісні риси учнів.
1.Мотиваційне середовище: інтереси, ідеали, переконання.
2.Самосвідомість:прагнення, самооцінка.
3.Індивідуально-типологічні особливості школярів:особливості темпераменту, моральні якості.
4.Особливості психологічного стану деяких учнів.
4.Пізнавальні особливості учнів класу, школи.
1.Особливості сприйняття, пам’яті, уваги, мислення, уяви.
2.Рівень інтелектуального розвитку.
5.Участь батьків у житті класу, школи.
6. Педагогічні висновки.
Завдання, на виконання яких має спрямовуватися робота з класним колективом(формулюються з огляду на характеристику класу).
ІІ семестр
ІV. Основні напрями діяльності та справи класного колективу
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Змістові лінії
|
Примітка |
|
Формування ціннісних орієнтацій
|
Напрямки виховання |
|||
21.01
21-25.01 23.01 |
Бесіда «Надвечір’я. Богоявлення. Голодна кутя»
Засідання клубу «Патріот» (Приурочене загибелі на вул. Грушевського С. Нігояна) (19.(20) .01) Книжкова виставка «З Україною в серці» (до Дня Соборності) ГКК. Бесіда «Основне завдання учня – успішне і добросовісне навчання»
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва Ціннісне ставлення до себе Ціннісне ставлення до суспільства і держави
Ціннісне ставлення до суспільства і держави Ціннісне ставлення до себе
|
Художньо-естетичне виховання Превентивне виховання Громадянське виховання
Громадянське виховання Превентивне виховання
|
Виконано
Виконано
Виконано
Виконано
|
25.01 |
Урок мужності «І обнялися береги одного вічного народу!...» (вшанування пам’яті «Небесної сотні», воїнів АТО)
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
Громадянське виховання Художньо-естетичне виховання
|
Виконано
|
ІV. Основні напрями діяльності та справи класного колективу
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Змістові лінії
|
Примітка |
|
Формування ціннісних орієнтацій
|
Напрямки виховання |
|||
28.02
30.02 |
Година духовності «Умій просити в рідних пробачення»
ГКК. Бесіда День пам’яті героїв крут «Молодь за волю україни» |
Ціннісне ставлення до себе
Ціннісне ставлення до суспільства і держави
|
Превентивне виховання
Громадянське виховання
|
|
04.02
06.02
13.02
11.-15.02 |
Зустріч з працівниками органів внутрішніх справ
ГКК Ділова гра «Дерево бажань»
ГКК
Конкурс валентинок і плакатів (до Дня Святого Валентина) |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави Ціннісне ставлення до себе Ціннісне ставлення до суспільства і держави Ціннісне ставлення до себе Ціннісне ставлення до культури і мистецтва Ціннісне ставлення до себе
|
Громадянське виховання
Громадянське виховання
Художньо-естетичне виховання Превентивне виховання
|
|
15.02
20.02
19.02
|
Бесіда «Стрітення Господнє»
ГКК Круглий стіл «Мої хочу, можу, треба»
Урок мужності «До Міжнародного Дня рідної мови» |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
Ціннісне ставлення до себе
Ціннісне ставлення до себе
|
Художньо-естетичне виховання
Превентивне виховання
Превентивне виховання
|
|
ІV. Основні напрями діяльності та справи класного колективу
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Змістові лінії
|
Примітка |
|
Формування ціннісних орієнтацій
|
Напрямки виховання |
|||
22.02
27.02
04-07.03 |
Конкурс «Мово рідна, слово рідне»
ГКК. Бесіда «Антропоніміка імен класу» Виставка творчих робіт учнів «Юний захисник» |
Ціннісне ставлення до себе
Ціннісне ставлення до себе
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
Превентивне виховання
Превентивне виховання
Художньо-естетичне виховання
|
|
04- 07.03
06.03
|
Шевченківські дні в школі. Тематична виставка «Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття»
ГКК – вікторина «Скільки у світі професій» |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
Ціннісне ставлення до суспільства і держави
|
Громадянське виховання
Художньо-естетичне виховання
Громадянське виховання
|
|
11.03
11-15.03
13.03 |
Конкурс читців «Звучать Тарасові слова»
Виставка ілюстрацій до творів Т. Шевченка «Тече вода із-за гаю»
ГКК. Урок мужності .Година спілкування «Кобзар» та «Енеїда» - новий етап в історії укр.. літер. Та мови» «До Міжнародного Дня рідної мови»
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
Художньо-естетичне виховання
Художньо-естетичне виховання
Художньо-естетичне виховання
|
|
ІV. Основні напрями діяльності та справи класного колективу
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Змістові лінії
|
Примітка |
|
Формування ціннісних орієнтацій
|
Напрямки виховання |
|||
18.03
20.03 |
Бесіда «Що означає культура навчальної праці?»
ГКК. Бесіда «Я та інформаційно-комунікаційні технології» |
Ціннісне ставлення до себе
Ціннісне ставлення до себе
|
Превентивне виховання
Превентивне виховання
|
|
22.03
03.04
12.04 |
Бесіда «Екологічні проблеми Тернопілля»
ГКК Круглий стіл «Жити в злагоді з природою»
Екскурсія до лісу «Будь уважним – природа прокидається» |
Ціннісне ставлення до природи
Ціннісне ставлення до природи
Ціннісне ставлення до природи
|
Екологічне виховання
Екологічне виховання
Екологічне виховання
|
|
08- 12.04 08- 12.04
10.04
|
Екологічна акція «Посади деревце» Конкурс малюнків «Спорт та здоров’я»
ГКК – ділова гра «Вчимося казати компліменти»
|
Ціннісне ставлення до природи
Ціннісне ставлення до себе
Ціннісне ставлення до людей, сім’ї Ціннісне ставлення до себе
|
Екологічне виховання
Превентивне виховання
Родинне виховання Превентивне виховання
|
|
ІV. Основні напрями діяльності та справи класного колективу
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Змістові лінії
|
Примітка |
|
Формування ціннісних орієнтацій
|
Напрямки виховання |
|||
15.04
17.04 |
Бесіда «Життя людини – найвища цінність»
ГКК. – гра – практикум «Вчимось читати газети» |
Ціннісне ставлення до себе
Ціннісне ставлення до суспільства і держави
|
Превентивне виховання
Громадянське виховання
|
|
19.04,22.04- 26.04
18.04
24.04
|
Конкурс малюнків «Сяє барвами Великдень»
Урок мужності «Пам’ятки історії та культури рідного краю» ГКК - бесіда «Права та обов’язки громадянина України»
|
Ціннісне ставлення до себе
Ціннісне ставлення до суспільства і держави Ціннісне ставлення до суспільства і держави
|
Превентивне виховання
Громадянське виховання
Громадянське виховання
|
|
29.04
08.05
|
Книжкова виставка «Горе і біль Чорнобиля»
ГКК – бесіда «Вічна біль - Чорнобиль»
|
Ціннісне ставлення до природи Ціннісне ставлення до суспільства і держави Ціннісне ставлення до природи Ціннісне ставлення до суспільства і держави
|
Екологічне виховання Громадянське виховання
Екологічне виховання Громадянське виховання
|
|
ІV. Основні напрями діяльності та справи класного колективу
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Змістові лінії
|
Примітка |
|
Формування ціннісних орієнтацій
|
Напрямки виховання |
|||
10.05
10.05
15.05 |
Бесіда «Вчимось говорити добрі слова та робити добрі вчинки»
Урок мужності «Борітеся – поборите!» ГКК. Круглий стіл «Духовність українського народу» |
Ціннісне ставлення до людей, сім’ї
Ціннісне ставлення до суспільства і держави Ціннісне ставлення до суспільства і держави
|
Родинне виховання
Громадянське виховання
Громадянське виховання
|
|
20.05-24.05
22.05
|
Виставка малюнків «Дерево роду»
ГКК - бесіда «Берегиня нашого дому»
|
Ціннісне ставлення до родини, людини, сім’ї
Ціннісне ставлення до родини, людини, сім’ї
|
Родинне виховання
Родинне виховання
|
|
29.05
31.05 |
ГКК – бесіда «Сонце, небо і вода – найкращі друзі» Свято останнього дзвоника «До побачення, школа!» |
Ціннісне ставлення до природи
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
Екологічне виховання
Художньо – естетичне виховання
|
|
V. Індивідуальна робота з учнями
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Змістові лінії
|
Примітка |
|
Формування ціннісних орієнтацій
|
Напрямки виховання |
|||
25.01 |
Бесіда з учнем Яремчуком С. про правила поведінки для учнів в школі |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Превентивне виховання |
Виконано |
28.01 |
Бесіда із старостою класу Бичок В. «Мої обов'язки» |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Превентивне виховання |
Виконано |
22.02 |
Бесіда з Поклепкою П. «Культура спілкування з однокласниками» |
Ціннісне ставлення до культури і митецтва |
Художньо – естетичне виховання |
Виконано |
V. Індивідуальна робота з учнями
Дата |
Зміст виховної діяльності |
|
Змістові лінії
|
Примітка |
|
Формування ціннісних орієнтацій
|
Напрямки виховання |
|
|||
04.03 |
Бесіда з учнем Шибистим В. про відношення до шкільного майна |
Ціннісне ставлення особистості до парці |
Трудове виховання |
Виконано |
|
15.03 |
Бесіда із Комаринцем В. «Щоденник – головний документ учня» |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Превентивне виховання |
Виконано |
|
05.04 |
Бесіда з Поклепкою П. «Культура спілкування з однокласниками» |
Ціннісне ставлення до себе |
Превентивне виховання |
Виконано |
|
V. Індивідуальна робота з учнями
Дата |
Зміст виховної діяльності |
|
Змістові лінії
|
Примітка |
Формування ціннісних орієнтацій
|
Напрямки виховання |
|
||
22.04 |
Бесіда з учнем Шибистим В. про відношення до шкільного майна |
Ціннісне ставлення особистості до парці |
Трудове виховання |
Виконано |
17.05 |
Бесіда із Возним Т. «Про відношення до навчання» |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Превентивне виховання |
|
24.05 |
Бесіда з Поклепкою П. «Культура спілкування з однокласниками» |
Ціннісне ставлення до себе |
Превентивне виховання |
|
V. Індивідуальна робота з учнями
Дата |
Зміст виховної діяльності |
|
Змістові лінії
|
Примітка |
Формування ціннісних орієнтацій
|
Напрямки виховання |
|
||
27.05 |
Бесіда з учнем Яремчуком С. про відношення до шкільного майна |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Превентивне виховання |
|
29.05 |
Бесіда із Саганом С. «Я і мої однокласники» |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Морально – духовне виховання |
|
30.05 |
Бесіда з Кузою З. «Як виховати волю» |
Ціннісне ставлення до себе |
Морально – духовне виховання |
|
VІ. Робота з батьками
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Змістові лінії
|
Примітка |
|
Формування ціннісних орієнтацій
|
Напрямки виховання |
|||
21.01 |
Батьківські збори «Ми прийшли до школи» |
Ціннісне ставлення до людини,родини,сім’ї |
Родинне виховання |
|
02.09-07.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VІІ. Вивчення стану та ефективності виховного процесу в класі
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Змістові лінії
|
Примітка |
|
Формування ціннісних орієнтацій
|
Напрямки виховання |
|||
02.09. |
Анкетування «Я і мій клас» |
Ціннісне ставлення особистості до людей |
Громадянське виховання |
|
02.09-07.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додатки
Аналіз роботи за І семестр