Розробка виховного заходу "Світ професій"

Про матеріал
Розробка виховного заходу до тижня "Професії" для класних керівників та вихователів груп подовженого дня. Містить посилання на інтернет ресурси.
Перегляд файлу

КРАМАТОРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №3

 

Виховний захід

«Світ професій»

  Все профессии нужны, все профессии важны!https://fsd.videouroki.net/html/2016/03/09/98731556/img0.jpg

 

                                                                               Розробила вихователь ГПД

                                               Андрієвська О.О.

 

 

 

2021 рік

 

Виховний захід «Світ професій»

 Мета: закріпити знання дітей про професії, вчити доводити свою думку, робити правильні висновки, поповнювати словниковий запас, розвивати мислення, мовлення, пам'ять, увагу, дрібну моторику рук, виховувати шанобливе ставлення до людей різних професій та їх праці, а також доброзичливість до однолітків та оптимізм.

Обладнання: техніка для показу відео, аудіозаписи слів Гарбузика, гарбуз, зображення казкових героїв (Білосніжка, Чіполіно, Червона Шапочка, Леді Баг, Айболить, Тато Карло, Попелюшка, Чіполіно,Ємеля) ; набір для ліплення.

Хід заняття:

І. Робота над літературним твором.

1. Введення літературного героя (гостя).

Вихователь. Діти, сьогодні ми поговоримо про професії.(За дверима почувся незрозумілий шум. У двері хтось постукав.) Діти, чуєте? Що це? (Вихователь підходить до дверей, відчиняє, плескає в долоні та заносить в клас гарбуз. Кладе на стіл і запитує) Ти хто? (вихователь або помічник вмикає аудіо запис зі словами Гарбузика і вимикає після закінчення фрази за сценарієм. )

Гарбузик. Я Гарбузик. Подорожую та шукаю себе.

Вихователь. Так ось же ти. Кого ще ти шукаєш?

Гарбузик. Шукаю ким бути. Ось послухайте.

2. Слухання аудіоказки « 7 професій Гарбузика» М. Солтис-Смирнової (https://www.youtube.com/watch?v=uaFMETd4iKM)

 3.   Обговорення:

Гарбузик

.- Чи уважно ви слухали? (Відповіді дітей)

  • В кого я перевтілювався? (Відповіді дітей)

Вихователь.

  • Яку професію вирішив обрати наш гість? (Відповіді дітей)
  • Яку професію ви б йому  порадили обрати? (Відповіді дітей)
  • А які професії іще існують? (Відповіді дітей)

ІІ. Робота над загадками.

Вихователь. Ви молодці. Дуже добре вмієте називати професії. А тепер ми з Гарбузиком подивимось, чи вмієте ви відгадувати загадки. (Загадки про професії з використанням  відео Т. Сира за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=cp8yaCIhCz0)

   Вихователь. А тепер настав час порухатись.

        ІІІ. Фізхвилинка « Гарні професії»

(Відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yYj8l95hh8g)

   Вихователь. Як ви гарно вмієте рухатись, молодці. Ми продовжуємо розмову про професії.

        ІV. Дидактична гра «Казкові персонажі та професії».

Інструктаж вихователя. Я вам  показуватиму  різних казкових персонажів. А ви будете підбирати і називати професії для них, якщо б вони жили в наш час. Зараз виберу помічника , який показуватиме зображення казкових героїв, за допомогою лічилки.

Тікав заєць через міст.
Довгі вуха, куций хвіст,
А ти далі не тікай,
рахувати починай,
раз, два,три - вийди ти.

(Помічник показує зображення казкових героїв, а вихователь опитує дітей та допомогає з вибором професій)

Вихователь запитує про кожному малюнку.

Вихователь.

 - Кого зображено на малюнку? (Відповіді дітей)

          - Яка назва казки? (Відповіді дітей)

 - На якій посаді цей герой може працювати в сучасному світі? Чому?  Обгрунтуйте свою відповідь. (Відповіді дітей)

Довідка. Білосніжка – домогосподарка, кухар; Попелюшка –, прибиральниця, кухонна робітниця; Червона Шапочка – кур’єр; Тато Карло – тесля; Леді Баг – рятувальник, поліцейський; Чіполіно – агроном, садівник, Айболить – ветеринар, Ємеля – таксист.

      V. Робота з пластиліном.

1. Вступна частина.

Гарбузик. Ой, як цікаво. А я не хочу більше бути художником.

Вихователь. А ким же ти хочеш бути?

Гарбузик. Я вас слухав-слухав і зрозумів, що хочу бути … моделлю або натурником.

Вихователь. Немає нічого неможливого. Будь натурником, а діти опанують професію скульптора і зможуть зліпити тебе.

           2. Інструктаж з ТБ при роботі з пластиліном.

                              Робота з пластиліном.Пластилін як матеріал для ліплення.Властивості  пластиліну. Виготовлення із пластиліну групової роботи « Первоцвіти ».

          3.  Практична діяльність під керівництвом вихователя.

            ( Для прикладу, можемо подивитись відео ліплення гарбуза.

https://www.youtube.com/watch?v=aFgMLjPBx-Y)

4. Виставка робіт.

Вихователь. А тепер зробимо виставку робіт. Наш гість Гарбузик зможе насолодитись товариством маленьких копій.

VI. Заключна частина. Рефлексія.

  1. Фронтальне опитування.

Діти стоять біля своїх робочих місць. Вихователь пропонує їм швидко дати відповідь на такі запитання:

1. Які люди носять білі халати? (лікарі, пекарі, кухарі, ветеринари).

2. Які професії пов’язані з небом? (космонавт, пілот).

3. Людям яких професій потрібен молоток? (столяр, будівельник).

4. Люди яких професій працюють уночі? (лікарі, пекарі, кухарі, водії).

5.  Які професії пов’язані з тваринами? (ветеринар, фермер, дресирувальник).

6. Які професії пов’язані з музикою? (музикант, співак, артист, актор, композитор).

  2. Танцювальні рухи під відео на пісню Лесі Горової «Ми всі потрібні». (за посиланням https://youtu.be/w_mHkn2g8MA)

  Вихователь. На цьому завершується наш захід. Дякую всім за плідну працю.

 

docx
Додано
14 квітня 2021
Переглядів
1214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку