«Прощавай букварику!»
Вчитель: В який дім ми б не зайшли, у якій родині не побували, скрізь обов’язково побачимо книги – у шафі, на столі, у шкільному ранці, а у декого, навіть під подушкою.
Але всі, хто вміє читати, спочатку тримали у руках книгу, без якої неможлива була б зустріч зі всіма іншими, – Буквар!
Буквар – книжка, якій понад чотириста років. За цей час він змінювався багато разів.
За час навчання у 1 класі: вивчено усі літери українського алфавіту, списано в зошитах багато сторінок. Ми живемо цікаво і не збираємося зупинятися на досягнутому.
Більшість із дітей не знали всіх букв і не вміли читати, проте зараз усі наші діти читають. Своїм умінням діти завдячують буквареві. Наші першокласники вивчили не тільки букви, але й усі правила поведінки у школі, навчилися дружити, стали справжніми школярами.
Тож зараз ми перевіримо ваші знання, а за кожну правильну відповідь ви будете отримувати літери.
Чи готові ви малята виконати мої завдання?
Завдання: розповісти правила поведінки у школі.
Учні: розповідають правила поведінки у школі.
Вчитель: Молодці, отримуйте першу букву. (Б)
До речі, а чи пам’ятаєте ви, яка перша літера алфавіта?
Учні: Аа
Вчитель: Добре. Які ви розумні! А зараз відгадайте загадки.
Букви-значки, як бійці на парад,
У строгому порядку збудовані в ряд.
Кожен в обумовленому місці стоїть
А називається лад …
(Алфавіт)
Звуки тягнуться, співають,
Без перепон вони живуть.
Кольором вони червоні,
Це літери…
(Голосні)
Книжечки маленькі,
Аркуші біленькі.
В них вчимося ми писати,
І складати, і віднімати.
(Зошит)
Коли хочеш ти читати,
То мене повинен знати.
А коли мене не знаєш,
То нічого не вгадаєш.
(Буква)
На уроках, в книжці, в школі
Почерпнеш ти їх доволі.
І назавжди у житті
Стануть друзями тобі.
(Знання)
Стали букви у рядок
І побігли в дитсадок.
Хто у них за ватажка?
Ну, звичайно, буква… (А)
Наступне завдання: перевіримо як добре ви знаєте школу в якій навчаєтесь?
Є вона у кожній школі –
І в близькій, і в дальній,
Їжі всякої доволі
В кожній є … (їдальні)
Книжки я люблю читати
Й добре знаю, де їх брати.
Біля класу недалеко
Є шкільна …..(бібліотека)
Якщо текст з’єднати з мелодією
І потім виконати це разом,
Те, що ви почуєте, звичайно ж,
Називається легко і просто - … (пісня)
На якому уроці ми найчастіше виконуємо пісні?
Завдання: Скласти пазли.
Отримують букву. (К)
Завдання: Декілька літер заховались десь в класі. Нам потрібно їх відшукати. Будьте дуже уважними, адже вони залишили підказки. (А, А, Й, В, В, Р, Р, О, Щ, П, К, И) [12 букв]
Вчитель: Ви зібрали вже всі літери, тепер давайте їх складемо в слова. («Прощавай Букварик»)
Тож сьогодні ми не будемо сумувати, а краще трішки пограємо.
Гра «Хто швидше складе портфель?»
Гра «Музичний стілець»
І на згадку про наше свято я хочу вручити нашим першокласникам святкові медалі (свідоцтва), як символ успіху.
Учні:
Обіцяємо не лінуватись,
На «відмінно» і «добре» навчатись.
Діти (разом)
Прощавай, Букварику!
Наш найперший друже.
Ми тобі Букварику
Дякуємо дуже!